Pagina 206 van 316 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256306 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.101 t/m 4.120 van 6320
    Member
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door space79 Bekijk bericht
    Bij mijn weten, mag hij aanrekenen hoeveel hij wil...de doos om te verzenden kost €3 het papier wat ik erin doe heeft mij een krant gekost, verplaatsingskosten tot aan de post en tot slot de verzending zelf
    Best altijd eerst vragen wat je bij gecombineerde verzending zou moeten betalen.
    Het is gewoon een verkoper die extra winst probeert te maken door te prutsen met zijn verzendingskosten.

Ik heb bij die persoon een pakket klaarstaan van 10 games waar nog plaats is voor een paar extra.
    Het pakket mag maximaal 2kg wegen, maar weegt nu iets meer dan 1kg dus nog ruimte voor een paar.

Ik vraag hem of het nog mogelijk is om de andere games die hij te koop heeft en die ik eventueel zou winnen te combineren in de verzending.
    Waarop hij simpel antwoord dat als ik ze wil dat ik per game aparte verzendingskosten moet betalen..

Heb nu ook geen goesting om die 10 games die ik gewonnen heb van hem te kopen, maar ja voor de prijs kan ik het niet laten.
    Moest hij mij in het begin met die zever van aparte verzendingskosten per spel afkomen dan had ik helemaal niet van hem gekocht.

Een goede verkoper zou gewoon alles moeten combineren en je de werkelijke verzendingskosten aanrekenen met een kleine som voor de "handeling".
    Laatst gewijzigd door Nirron; 8 januari 2012 om 21:53
    3DS Friendcode: 1246-8876-5961
    If you add me PM me so I can add you back

Playing Pokémon Y..

Member Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Weblogs
    1
    heh, dan moet je een keer kijken naar die verkopers die iets aanbieden voor 0.99 cent en als verzendkosten 150euro hebben staan dat is nog een slag erger... je moet het maar eens niet gezien hebben
    Bezit: Nes, Snes, N64, GC, Wii, GB (all), Xbox, Xbox 360, Ps, Ps2, PSP, DC, MD, MS, GG & SS
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

Member
    iTrader
    205 (100%)
    Zou je daar niet onderuit geraken als je eBay erover aanspreekt?

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Ik denk het niet omdat het de plicht is van de koper om de volledige veiling te lezen.
    Wanneer je dan een bod maakt teken je een contract en ben je verplicht te betalen.

Natuurlijk kan je weigeren te betalen en dan krijg je een aantekening op je account voor onbetaald object.
    Dan moet je Ebay contacteren en het geval uitleggen en in het beste geval laten ze die aantekening vallen.

Playing Pokémon Y..

Approved 9-lifer
    iTrader
    126 (100%)
    Ik geloof dat ze op ebay.com er nu iets aan proberen te doen: ze vragen daar namelijk een fee van 11% op de verzendingskosten.
    "I've got 9Lives, cat's eyes..."

Approved 9-lifer
    iTrader
    44 (100%)
    Dieven van de Bpost:
    Een BPACK (nieuwe naam ) van 2,1kg : €8,40 :=/
    Dus 50 cent bij o.0 Postzegels zijn blijkbaar ook 5 cent gestegen.
    "Then show me! Lecture me again when you are on the verge of death!"
    "Utopia is a people, not a place"
    "People do not lack strength, they lack will"

Member red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    245 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exasephiroth Bekijk bericht
    Dieven van de Bpost:
    Een BPACK (nieuwe naam ) van 2,1kg : €8,40 :=/
    Dus 50 cent bij o.0 Postzegels zijn blijkbaar ook 5 cent gestegen.
    Binnenkort zijn we goedkoper af met een DPD of DHL levering ;-)
    Nuja: kiala kan er maar de vruchten van plukken zeker?

En als je niet graag met kiala werkt wordt het stilaan tijd om de rekening te beginnen maken of je niet goedkoper af bent om overal zelf achter te rijden. Enkel jammer dat de brandstofprijzen zo hoog staan...

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Ergernis: eindelijk nog eens enkele missende Hoog Spel magazines gevonden; wil de verkoper ze niet verzenden. Enkel ophaling.
    Niet zo'n groot probleem op zich, maar hij woont in Dendermonde en ik in zuidoost Limburg. 130 km, anderhalf uur rijden. Dat voor 8 magazines doen gaat me wat te ver.

Member
    iTrader
    474 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dustar Bekijk bericht
    Ergernis: eindelijk nog eens enkele missende Hoog Spel magazines gevonden; wil de verkoper ze niet verzenden. Enkel ophaling.
    Niet zo'n groot probleem op zich, maar hij woont in Dendermonde en ik in zuidoost Limburg. 130 km, anderhalf uur rijden. Dat voor 8 magazines doen gaat me wat te ver.
    Vraag eens in het gezocht gedeelte of er niemand van dendermonde er wilt omgaan voor u.
    Als het iets dichter zou zijn wilde ik dat wel doen, maar is net wat te ver en moet er zelden zijn ook.

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Ik ben van Aalst dus eventueel kan ik dit weeral eens regelen voor een mede 9liver.. Mits een kleine compensatie om er achter te rijden!

Playing Pokémon Y..

Member
    iTrader
    51 (100%)
    Ergernis: mensen die eerst een deal sluiten en daarna doodleuk terug krabbelen. Games waren dus blijkbaar eerst verkocht aan iemand. Die laat zich blijkbaar niet meer horen. Dus games worden terug te koop gezet, ik koop er een, deal is gemaakt. Dan horen ze de persoon dan toch en ze gaan door met die deal. Kan dit zomaar? Het gaat me niet over die game, maar het principe...

Approved 9-lifer
    iTrader
    251 (100%)
    Voor een mooi prijsje een setje MD gekocht waarvan ik dacht dat het een unboxed console was met wat games. Afgesproken aan m'n werk en staat die persoon er met een mint in box MD II met 6 splinternieuwe games
    Alleen de handleiding van één spel ontbreekt, maar wat maakt dat uit.
    Straks foto'tje plaatsen.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nirron Bekijk bericht
    Ik ben van Aalst dus eventueel kan ik dit weeral eens regelen voor een mede 9liver.. Mits een kleine compensatie om er achter te rijden!
    't Is wat gek om voor acht nummers te gaan rondrijden misschien, niet?
    Wellicht raakt hij die magazines niet kwijt, heb hem gezegd dat hij nadien altijd naar me mag terugkomen.

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Bwa maakt mij niet veel uit hoor. Compensatie die de benzine betaalt is genoeg voor mij.
    Laat maar iets weten via PM ofzo indien je ze toch graag gehad had.

Playing Pokémon Y..

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Edit: wrong post
    Laatst gewijzigd door spade VI; 15 januari 2012 om 04:44
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it
    Laat weten als ik uw Itrader vergat
    \\\\\\ LINK: Help me to carry the fire, we will keep it alight together, help me, to carry the fire, this road won't go on forever. Mijn strijd en still going //////

Approved 9-lifer
    iTrader
    251 (100%)
    Dagje ziek thuis... ah well. Vrijdag examen dus is altijd welkom om efkes te rusten.

On (retro) topic: Damn wat komt er plots allemaal te koop op de B&S? Multimega, 32X, BiZi's lotjes,...

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    532 (100%)
    GL met examen

En ge hebt gelijk... weken stil geweest, en dan ineens volle lading. En kheb volgende maand binnenkomst van 2 statues , dus mogelijk eentje schrappen van de lijst...

Soit, heb een initieel bod geplaatst onder voorbehoud op de multi mega. Even uitzoeken of het het effectief waard is. Ik zie eerlijk gezegd onder de titels geen top rares steken. (Vandaar mijn ondervoorbehoud bod)

Approved 9-lifer
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private Joker Bekijk bericht
    Dagje ziek thuis... ah well. Vrijdag examen dus is altijd welkom om efkes te rusten.

On (retro) topic: Damn wat komt er plots allemaal te koop op de B&S? Multimega, 32X, BiZi's lotjes,...
    Veel succes met je examen alvast!

Approved 9-lifer
    iTrader
    44 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private Joker Bekijk bericht
    MotherF; niet normaal. Dat 32X lotje is zo'n once in a lifetime-lot. Nu dat multimega-lot, wat je ook niet veel zult tegenkomen. Een van de weinige moment dat ik het beklaag dat ik nog student ben
    "Then show me! Lecture me again when you are on the verge of death!"
    "Utopia is a people, not a place"
    "People do not lack strength, they lack will"

Approved 9-lifer
    iTrader
    251 (100%)
    Thanks guys!

Dat multimegapakket is wel tof om zien, maar ik vind 300 er wel wat over. Kan het wel waard zijn afzonderlijk, maar niet in pakket denk ik.`'t is blijkbaar White Raptor die zijn setje verkoopt op een tweede account hier op 9lives.
    Dat 32X lot daarentegen had ik ook wel meeneem geboden als ik niet in bed lag... Was klaar voor een bid war maar 't is er precies niet van gekomen
    Laatst gewijzigd door Private Joker; 16 januari 2012 om 15:54

Pagina 206 van 316 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256306 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten