Pagina 166 van 422 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216266 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.476 t/m 2.490 van 6320
    Approved 9-lifer Claudio VO's schermafbeelding
    iTrader
    241 (100%)
    goedkoper tarieven van Bpost , dat willen we.
    Kiala ...hmz. er gaan er meer dicht , dan er open gaan heb ik de indruk.

een TNT lokket zou ook mooi zijn.
    looking for : Dreamcast Games

Gamer's on Facebook : https://www.facebook.com/groups/GamersHive.Talk/

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Weer verloren op eBay fucking kutzooi.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member
    iTrader
    399 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Weer verloren op eBay fucking kutzooi.

Op wat was je aan het bieden?

Mijn ergernis is dat ik tot volgende week moet wachten op mijn nieuwe bankkaart.

Member Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorstein Bekijk bericht
    Ergernis,Mensen die minachtend doen over onze Hobby.
    Maar zelf niets beter te doen hebben dan naar TV kijken gans den dag.
    arghhh ..... erger ik mij ook zo enorm aan. Nu ik bezig ben met merchandise ook, ... als er dan een pf binnenkomt ... "eb je nu weer een poppe gekocht".
    "nu nog niet genoeg spellekes", "met al dieje troep had ge al veel schone dingen kunnen kopen". DA ZIJN VOOR MIJ SCHONE DINGEN ... MOET IK DAN ELKE WEEK NEN FUCKING NIEUWE GSM KOPEN OFZO, OF NEN 35STE STYLO OF OP CAFE GAAN EN MIJ ONNOZEL ZUIPEN , ........

ik wordt er pisnijdig en vind het zo foking hypocriet dat ze denken dat ze een ander daarvoor kunnen beoordelen terwijl ze er zelf geen bal kennis van hebben. Mijn geld, ik werk ervoor, wat ik doe is mijn zaak en fuck off ...

edit: ook een niet ergernis .... binnenkort Morrigan van Darkstalkers Excl versie van PCS binnen. En eindelijk definitieve foto van Lord Raptor .. de volgende in de reeks .... IDD WEERAL POPPEN GRRR
    Bezit: Nes, Snes, N64, GC, Wii, GB (all), Xbox, Xbox 360, Ps, Ps2, PSP, DC, MD, MS, GG & SS
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimmyPatterson Bekijk bericht
    Op wat was je aan het bieden?

Mijn ergernis is dat ik tot volgende week moet wachten op mijn nieuwe bankkaart.
    CIB Clayfighter Sculptor's Cut in prachtige staat met alle boekjes van Nintendo etc. erbij.

Wou tot 215 gaan, is voor 228 gegaan (2 overbieders). Ik had meer dan waarschijnlijk sowieso verloren, deze had zeker potentieel om een nieuw record te worden voor een CIB (huidig record staat op 275 en die was hoogstens in middelmatige staat).

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...7OhjW5sdw%253D

De foto is wel klein, toegegeven

't Was maar een veiling van 24 uur (en liep af in Amerika om respectievelijk 2 tot 4 uur 's nachts) dus ik had hoop. Efkes vergeten hoe vol het op eBay zit met aasgieren
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member junglist_clint's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    wat is er zo speciaal aan die versie eigenlijk? Hij is ook ntsc zeker?

Member killyourzone's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Versie was exclusief voor een videotheek (keten) denk ik..
    If payback's a bitch, you'll be in debt forever!

Member sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    in de gameswap in gent heb ik overlaatst een clay fighter zien staan, allesinds met dat konijn erop maar of het nu die sculptors cut is of die 63 1/3 weet ik niet meer.. dacht dat het 15 of minder was, maar de box had al wat afgeleefd (geen idee van manual niet gecheckt)

Apples are for fruitcakes
    (S)NES/GB/GC/N64/Wii/PSX/PS2/SMS/SMD/DC/Game Gear Games gezocht! PM ME!!!!
    De collectie in beeld

Member junglist_clint's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    ja hij is uitgekomen in usa alleen videotheken. Dacht ik. Maar is er nog iets anders aan of is het knal hetzelfde spel met gewoon een anders doosje?

@sluysen: Zal wel de gewone versie zijn

iTrader
    161 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private Joker Bekijk bericht
    Edit: kreeg hier bijna een attack... http://www.9lives.be/forum/14820300-post8.html
    Scroll down was teleurstellend
    ehz?
    Bezit: Nes, Snes, N64, GC, Wii, GB (all), Xbox, Xbox 360, Ps, Ps2, PSP, DC, MD, MS, GG & SS
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

iTrader
    161 (100%)
    Weblogs
    1
    op die manier

pff, mijn ergernis van vandaag is het gedrag op 9lives (vooral het buy&sell gedeelte) de laatste tijd... zo'n kinderachtige reacties, bijna turk-op-de-rommelmarkt-boden, niet kunnen laten om stomme reacties te geven in threads die praktisch niets met het onderwerp te maken hebben.... kan nog wel even doorgaan...
    zijn er dan geen serieuze mensen die waarde hechten aan hun deals en manieren?

zucht

- ikaryas
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

Approved 9-lifer Private Joker's schermafbeelding
    iTrader
    251 (100%)
    Ja same hier... Hier op 9lives valt het eigenlijk nog mee, maar je ziet wel achteruitgang.
    Nu op 2dehands ook weer zoiets in combinatie met hier. Krijg ik een bod op een zoekertje van 30 Euro. Het zoekertje staat hier en ik zeg hier dat ik geen reactie krijg van de bieder. Komt er op exact 1 min tijd een nieuw bod hier en krijg ik van de bieder op 2dehands een mail. Bod hier is 15 Euro (na edit) en mail komt van S. Nys terwijl de bieder hier NysInk als nickname heeft. Beide uit Limburg en nergens nog reactie op...

Approved 9-lifer KillingRaptor's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private Joker Bekijk bericht
    Ja same hier... Hier op 9lives valt het eigenlijk nog mee, maar je ziet wel achteruitgang.
    Nu op 2dehands ook weer zoiets in combinatie met hier. Krijg ik een bod op een zoekertje van 30 Euro. Het zoekertje staat hier en ik zeg hier dat ik geen reactie krijg van de bieder. Komt er op exact 1 min tijd een nieuw bod hier en krijg ik van de bieder op 2dehands een mail. Bod hier is 15 Euro (na edit) en mail komt van S. Nys terwijl de bieder hier NysInk als nickname heeft. Beide uit Limburg en nergens nog reactie op...
    Vreemd, want ik heb deze week wel nog een goede deal gehad met NysInk. Zeer snel afgehandeld enzo.

Approved 9-lifer Private Joker's schermafbeelding
    iTrader
    251 (100%)
    Tja, ik zeg niet dat die doorslecht is é, maar ik vind het wel niet kunnen...

Pagina 166 van 422 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216266 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten