Ik vrees ervoor
Het is "maar" 270 Euro (waarvan 15 Euro PayPal fee) en door snelheidsovertreding en kapotte GSM, blijft daar al niets meer van over...
Maar toch zeer mooi voor iets dat ik gratis heb gekregen bij aankoop van een MS![]()
Uiteraard niet
Die staat al op mijn lijst voor m'n 50ste verjaardag
Tegen dan zijn er zo'n 40.000 exemplaren gekend en is hij zo common als de pest!
Zo spelen eenzaten in multiplayer Jurgen...
Hoewel ik me niet kan inbeelden dat zij ooit eenzaam is...![]()
tis voor die chihuahua hé
of mss voor degene die de foto genomen heeft?![]()
http://www.9lives.be/forum/b-s-overi...origineel.html
Wandering zal er niet mee kunnen lachen denk ik na al die misgelopen deals ook van mensen die zich niet aan hun woord houden
Het hoort erbij uiteraard, maar hier op 9lives zie je het toch niet vaak gebeuren. Wordt dit beschouwd als not-done hier?
mja, sucks hé.
liever wandering nog een kans gegeven...
eigenlijk zou je na ieder bod , een nieuwe "timer" van 24u moeten laten lopen.
Welja, niks aan te doen. Had eerder een bod verwacht van iemand die in de thread al interesse getoond had en niet van iemand die 5 keer per maand op het forum post. Ik was nog op om 12u maar heb bewust niet meer gekeken.
Mijn ergernis voor de moment is eerder dat ik op 4 pakketjes zit te wachten. 1tje ga ik zowiezo niet meer krijgen en de verkoper spreekt zichzelf tegen (een zogenaamde envelop gefrankeerd aan 5,60 euro, bizar tarief he), van 2 pakketjes is er nog altijd geen kialaverzendlabel aangemaakt terwijl de betaling zeker al aangekomen is en een ander via de post waarvan ik nog geen track&trace gekregen.
Je kunt het toch aanvechten?
Ik citeer:
"Pakketverkoop heeft voorrang, indien geen hoger bod sluit ik morgen om middernacht af..."
Er is een hoger bod gekomen dus op zich zou hij dus het afsluituur moeten aanpassen...
Ik zie niet wat daar verkeerd aan is eerlijk gezegd, de termijn staat erbij, je weet dus perfect wanneer je het item in de gaten moet houden als je het echt wil. Het nadeel op een forum is dat je elkaar "kent", persoonlijk vind ik dat het afhankelijk is van hoe zeldzaam het item in kwestie is om te bepalen of het done of not-done is.
Op eBay doe ik alleen maar aan snipen, anders betaal je ofwel véél teveel ofwel ben je't kwijt, toen de namen van bieders nog zichtbaar waren heb ik daar ook wel eens een kwaaie mail voor gekregen van een (muziek)verzamelaar die ik "ken" (=2x ontmoet op een optreden en "kennen" van een forum). Sorry, maar voor een item dat je waarschijnlijk maar 1x in je leven tegenkomt denk ik aan mezelf en niet aan iemand die ik van toeten noch blazen ken, zeker als de prijs op dat moment nog véél te laag staat.
Dit=>http://www.9lives.be/forum/b-s-overi...r-de-snes.html
Noteert een bod. Krijgt dan de mededeling dat het meer waard is dan het bod (veel meer) en probeert er zich dan tussen uit te lullen. Vreselijk zulke verkopers. Check dan eerst de waarde voor je het te koop aanbiedt ffs.
denk dat hij wel weet dat het meer waard is...
hij heeft diezelfde info trouwens in iedere topic van hem gezet![]()
Meh hoewel ik je perfect begrijp & het niet de meest zuivere verkoper is, zit je er deze keer wel gedeeltelijk naast. In een andere thread heeft hij een snes verkocht via 2dehands; maar nergens in zijn zoekertjes staat dat het ook elders te koop staat dus moest hij dit aanpassen van Cyaankali![]()
Denk da nie ze.
Heb zo een Topfighter stick (boxed) gekocht ooit voor 20€ bij de toenmalige MAXWORLD in Leuven zegt da nie genoeg?
Laatst gewijzigd door Thorstein; 8 juni 2011 om 17:43
Of het nu zeldzaam is of niet; dan nog is het niet correct wat hij gaat doen
@Exasephiroth: daar heb ik het ook niet opDat hij dat moet melden, is correct ja. Ik heb het op het stukje 'ik mag afzien van de verkoop'. Als je een bod noteert, ben je verplicht om je aan die deal te houden.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)