Pagina 135 van 422 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.011 t/m 2.025 van 6320
    Approved 9-lifer Private Joker's schermafbeelding
    iTrader
    251 (100%)
    Pakketje verzonden met Taxipost Secur op 31 Jan. Sinds 01 Feb zit het in het Charleroi sorteercentrum en op de kla(ch)(n)tendienst weten ze niet waar het zit.

Moet je daarom 8,9 Euro betalen om je pakketje binnen de 24u te laten leveren?

NES met zapper die verkocht werd via eBay. Ik heb wel bewijs van verzending, maar toch. Vervelende zaak.

Member junglist_clint's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    ergernis:

2 maanden na betaling pas pakket gaan kunnen ophalen. Na veel excuuskes en gezaag is het er toch van gekomen. Ik helemaal tevreden al fluiten in het zonnetje naar kiala rijden. Kom ik eraan krijg ik het pakket in mijn handen oh man ik was kwaad. Kijk maar voor jezelf.

http://www.uploader.be/output/1297175460.jpg
    http://www.uploader.be/output/1297175553.jpg

Ik speciaal fotos gevraagd van details etc. Hij zag er buiten een klein scheurtje niet slecht uit. Maar wat kan ik er nu nog mee doen? Hebben jullie tips?

Approved 9-lifer sike2's schermafbeelding
    iTrader
    160 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door junglist_clint Bekijk bericht
    ergernis:

2 maanden na betaling pas pakket gaan kunnen ophalen. Na veel excuuskes en gezaag is het er toch van gekomen. Ik helemaal tevreden al fluiten in het zonnetje naar kiala rijden. Kom ik eraan krijg ik het pakket in mijn handen oh man ik was kwaad. Kijk maar voor jezelf.

http://www.uploader.be/output/1297175460.jpg
    http://www.uploader.be/output/1297175553.jpg

Ik speciaal fotos gevraagd van details etc. Hij zag er buiten een klein scheurtje niet slecht uit. Maar wat kan ik er nu nog mee doen? Hebben jullie tips?
    steeds vragen dat z dit nog eens in een grotere doos inpakken... als je dit gedaan hebt, refund vragen...
    PSX/SMD/SNES/SMS/DC/CD32/XBOX games te koop?
    Contacteer me dan snel!

Approved 9-lifer sike2's schermafbeelding
    iTrader
    160 (98%)
    ergernis:

volgende email na een vraag als het spel nog te koop was op 2dehands.be

hello
    am highly dissapointed in you that mean uyou dont trust me and
    there is nothing bad in that i just want to buy the goods for my child
    in west africa and i will be greatfull if you can send me ur bank
    accoun t so that i can pay the money fast and i will be travelling
    next month............................thanks
    PSX/SMD/SNES/SMS/DC/CD32/XBOX games te koop?
    Contacteer me dan snel!

iTrader
    251 (100%)
    Jesus christ... Sommige mensen zijn echt lomp en liever lui dan moe.

Proberen zou veilig mogelijk die tape er af te krijgen, maar voor de rest vrees ik dat je er weinig zult aan kunnen doen.
    Waar heb je hem gekocht? 2dehands, kapaza, ebay? Eigenlijk heb je betaald voor een item en heb je het niet ontvangen zoals het omschreven was en kan je eigenlijk wel je geld terug vragen. Of het zal pakken, daar vrees ik echter voor.

iTrader
    63 (100%)
    Ik heb gevraagd. Verpak de doos netjes zodat er niets aangeraakt en ook de binnenkant. De kabels enal hangen nog aan de N64 los in de doos gegooid en toegeplakt. Dat is toch een heel verschil.

kapazaa. heb de gebruiker opgeslagen. Heb voor refund gevraagd. Zal zien wat ze zeggen.

Approved 9-lifer Wandering's schermafbeelding
    iTrader
    128 (100%)
    Damn, soms vraag je je toch echt af wat mensen bezielt... Het lijkt me niet meer dan logisch om iets nog eens te verpakken. Zowel voor bescherming als voor diefstal.

Aangezien je al een tijdje hebt moeten wachten op het pakket, kun je er vrees ik van uit gaan dat een refund / vergoeding er niet in gaat zitten. Ik zou het zeker wel proberen.
    Retrocollectie en foto's: WEBSITE

Member killyourzone's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Damn... Die kerel was duidelijk zelf geen verzamelaar... Kan je de plakband verwijderen zonder al te veel sporen achter te laten? Vind je het nog in een voldoende staat om het te houden? Zo niet, tja, veel meer dan uw geld terug vragen zal je niet kunnen doen zeker... Heb je er veel voor betaald?
    If payback's a bitch, you'll be in debt forever!

iTrader
    63 (100%)
    Ik ben nu bezig met plakband ervan af te halen. Gaat verbazend goed eigenlijk. Hier en daar lak af. Kijken hoe het verder verloopt. Maar die scheuren. Ik heb er 45 voor betaald. Wat niet veel is voor wat het is. Maar nu wel teveel voor wat ik heb.

Approved 9-lifer Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    126 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door junglist_clint Bekijk bericht
    Ik heb gevraagd. Verpak de doos netjes zodat er niets aangeraakt en ook de binnenkant. De kabels enal hangen nog aan de N64 los in de doos gegooid en toegeplakt. Dat is toch een heel verschil.

kapazaa. heb de gebruiker opgeslagen. Heb voor refund gevraagd. Zal zien wat ze zeggen.
    Met Kiala verzonden zie ik...hatelijk hoe ze hun pakjes behandelen de laatste tijden. Heb hier ook al belachelijk gevallen meegemaakt o.a. Lego-dozen die met een laagje krantenpapier worden opgestuurd...dat noemen ze dan ingepakt. Maar mocht Kiala wat meer respect hebben voor hun goederen dan zou het allemaal nog meevallen.
    "I've got 9Lives, cat's eyes..."

iTrader
    251 (100%)
    Mja, sowieso moeten ze stapelen hé. Als jouw pakje net onderaan ligt, dan heb je het vlaggen met zo'n verpakking. De verantwoordelijkheid ligt zeker bij de verzender.

iTrader
    63 (100%)
    Ik denk niet dat we dit op kiala hoeven te steken. Als je het in een deftige doos steekt en de binnekant goed verpakt (zoals de meeste mensen doen) dan heb je niks aan je goederen. Maar als je er stuk krant/kapt papier rond doet, en in mijn geval niks. Dan heb je zo iets aan de hand. Post heb ik ook al slechte dingen aangekregen laat staan dhl etc.

Approved 9-lifer Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    126 (100%)
    Maken jullie dat eigenlijk ook mee, dat de post pakjes achterlaat in de carport? Bij mij vinden ze dat blijkbaar tof de laatste tijden.
    "I've got 9Lives, cat's eyes..."

iTrader
    63 (100%)
    voor de voordeur zelfs

Approved 9-lifer Jayvie's schermafbeelding
    iTrader
    594 (100%)
    Klacht indienen via internet. Postbode krijgt dit gegarandeerd te horen... Was bij mij indertijd ook het geval, nadien kwam alles netjes toe.
    -

Pagina 135 van 422 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten