Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 286
    Approved 9-lifer Claudio VO's schermafbeelding
    iTrader
    239 (100%)

Lightbulb Iemand te vinden voor : Retro Gaming Meeting ?

Het is maar een idee ; en ik hoop als newbie dat ik dit hier mag plaatsen.
    Face the fact : Retro games ( sega - nintendo ) vindt je niet in elke straat van je gemeente.
    Daarom de gedachte om met een regelmaat ( bv. om de 2 maand ) een meeting te regelen waar Retro gamers eens onder elkaar kunnen gamen...
    games uitwisselen en dergelijke ( een soort " club" ).
    ik ben bereid om de eerste stap te zetten de eerste meeting te regelen.
    ( dat zal in de buurt van Oudenaarde zijn ) maar eerst van jullie een reactie.
    hou jullie niet in ik kijk er al vast naar uit
    Laatst gewijzigd door Claudio VO; 31 mei 2008 om 21:54 Reden: spelfout

Approved 9-lifer Jayvie's schermafbeelding
    iTrader
    593 (100%)
    Tis hier nogal kalm de laatste tijd

Euh, ik heb wel interesse eventueel, maar is iets te ver voor mij + heb atm niet veel tijd ook niet, jammer genoeg

Member vidiot's schermafbeelding
    iTrader
    291 (100%)
    2 jaar geleden hebben we dat ook gedaan, op m'n site kan je daarvan foto's zien...was wel fun desondanks de matige opkomst.
    Oudenaarde is niet zo centraal gelegen, ik weet niet of veel mensen tot daar geraken.

iTrader
    239 (100%)
    hoeft ook niet zo'n massa bijeenkomst te zijn , zoals je zegt this voor de fun.
    we zien wel aan de intresse , wie er voor te vinden is .
    waar het wordt georganiseerd, dat kan ook nog te regelen zijn ( afhankelijk van waar de meeste intresse is naturlijk ).
    grtz

Member MagolFromHell's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben ook geintresseerd

iTrader
    239 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagolFromHell Bekijk bericht
    Ik ben ook geintresseerd
    prima ! maak er alvast nog een aantal warm voor. bedankt !

Member xyus89's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ca va

Lijkt mij ook wel shiek om zoiets te doen.

Member red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    243 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vidiot Bekijk bericht
    2 jaar geleden hebben we dat ook gedaan, op m'n site kan je daarvan foto's zien...was wel fun desondanks de matige opkomst.
    Oudenaarde is niet zo centraal gelegen, ik weet niet of veel mensen tot daar geraken.
    Uiteindelijk is mij dat nen dure keer geworden... heb tal van stuff gekocht da'k bij u op de retro meeting heb mogen ervaren.... Samba de amigo maracas, Desert eagle gun voor DC, House of the dead en confidential mission voor DC enz enz Maar 't was inderdaad fun!

@Claudio:
    Succes met je initiatief. Had er graag bij willen zijn, maar al mijn stuff zit momenteel in dozen. Binnen een klein jaartje zal alles opnieuw een vast plaatsje hebben. Voor een eventuele tweede editie kan je dus wel op mij rekenen

iTrader
    239 (100%)
    blijkbaar zitten de meeste retro gamers aan de andere kant van het land.
    is er echt niemand van oostvlaanderen ? woare zitte guldere ?

Member Yurf's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Ik ben van Gent. Maar dan zijn we nog serieus in de minderheid. Bij mij zit ook alles opgeborgen in dozen, wegens plaatstekort en geen tijd om het eens deftig te organiseren. Enkel mijn SNES is momenteel verbonden aan mijn TV.

iTrader
    239 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yurf Bekijk bericht
    Ik ben van Gent. Maar dan zijn we nog serieus in de minderheid. Bij mij zit ook alles opgeborgen in dozen, wegens plaatstekort en geen tijd om het eens deftig te organiseren. Enkel mijn SNES is momenteel verbonden aan mijn TV.
    Hallo yurf ! kwil het zeker nog een poging geven . mss dat er plotseling véél oostvlamingen hun aanmelden.
    kan ik mezelf niet verwijten dat ik het niet heb geprobeerd hé. kzou het zéér tof vinden. Want zeg nu zelf : Streets of rage alleen gamen is wat zielig hé
    en als .... dan hebben we nog dit tof forum

iTrader
    94 (100%)
    Voor Streets of Rage of zo te spelen, nodig ik normaal gezien vrienden uit. Ik speel eigenlijk niet zo vaak alleen. Of ik laat mijn vriendin meespelen, dat is ook een optie.

Ik heb alleszins vrij weinig tijd, dus mij moet je er eigenlijk niet bij rekenen.

Member fat-beavis's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    Ik kom hier niet veel op dit onderdeel maar ik zou wel je initatief steunen voor een meeting.

Approved 9-lifer Jeroen_HD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Ik zou wel willen komen maar ik ben totaal nieuw in Retro Gaming ik moet mijn eerte Retro consoles en games zelfs nog aanschaffen
    en Oudenaarde is wat ver voor mij

iTrader
    593 (100%)
    Stopt er nu al maar mee. Tenzij ge natuurlijk al uw geld wilt spenderen...

Het begint klein: "Och, 1 console om de klassiekers te spelen". Dan begint ge wat op te zoeken over games op die console, komt ge vanalles tegen da je nie kent, maar die u wel interessant lijken. Volgende stap: Een ultralang verlanglijstje, waar er 2 keer zoveel bijkomen als eraf gaan.
    Bovendien groeit de lijst van uit te spelen games ook, aangezien je er meer koopt dan je er kan spelen.

Dan begin je andere consoles te ontdekken, en dan begint het gekloot natuurlijk.

Dag geld, dag vrije tijd, dag sociaal leven, dag ruimte in je kamer...

Voor ge het weet, zit ge meer op E-bay als op uw lief.
    -

Member cool_boy_ke's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayvie Bekijk bericht
    Stopt er nu al maar mee. Tenzij ge natuurlijk al uw geld wilt spenderen...

Het begint klein: "Och, 1 console om de klassiekers te spelen". Dan begint ge wat op te zoeken over games op die console, komt ge vanalles tegen da je nie kent, maar die u wel interessant lijken. Volgende stap: Een ultralang verlanglijstje, waar er 2 keer zoveel bijkomen als eraf gaan.
    Bovendien groeit de lijst van uit te spelen games ook, aangezien je er meer koopt dan je er kan spelen.

Dan begin je andere consoles te ontdekken, en dan begint het gekloot natuurlijk.

Dag geld, dag vrije tijd, dag sociaal leven, dag ruimte in je kamer...

Voor ge het weet, zit ge meer op E-bay als op uw lief.
    Zo te horen heb je er veel ervaring in

iTrader
    593 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cool_boy_ke Bekijk bericht
    Zo te horen heb je er veel ervaring in
    Bwa, bij mij valt het nog mee Ben de laatste tijd niet meer zo hard op zoek naar alles, als ik ergens iets tegenkom dat ik wil, dan koop ik het wel natuurlijk. Maar E-bay enzo, nah En ik doe nog veel ander dingen als gamen

Approved 9-lifer Jeroen_HD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Ik speel gewoon graag oude games en deze consoles heb ik nog niet gehad. Tis gewoon om die oude games is te spelen hé

iTrader
    94 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ich15 Bekijk bericht
    Ik speel gewoon graag oude games en deze consoles heb ik nog niet gehad. Tis gewoon om die oude games is te spelen hé
    Zo is dat bij mij ook begonnen. Voor 5 euro mijn buur zijn SNES en Super Mario All Stars + Super Mario World gekocht. Vroeger mocht ik nooit een console hebben.

Ik koop gewoon als ik iets leuk tegenkom en toevallig geld over heb. Ik kom gewoon altijd games tegen die ik nog wil spelen.

Mijn vriendin klaagt alleszins niet dat ik teveel speel. Ik speel nooit op mijn consoles als ze bij mij is, tenzij ze er zelf om vraagt. Vooral als ik toevallig een Disney-game koop, wil ze het altijd wel eens uitproberen (om het 15 minuten later weer uit te zetten omdat het te moeilijk is of ze is het al beu ).

Member sincere's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Het is wel voor een gedeelte waar wat Jayvie daar zegt maar je moet natuurlijk ook niet overdrijven. Ik verzamel al een geruime tijd alles wat met consoles te maken heeft maar ik blijf zoveel mogelijk van internet koopsites af. Gewoon omdat het TE simpel is om je collectie bij elkaar te krijgen via deze weg en om nog maar te zwijgen over het geld dat het dan kost.

Ga gewoon rommelmarkten af als je een dagje vrij hebt. Het is zelfs leuk om samen met je vriendin deze rommelmarkten af te gaan op een zondag. Alle ik ben nu wel 29 jaar dus voor mij is het misschien anders als iemand van 17 ofzo maar ik kan er van genieten. En via die weg heb ik toch zo goed als alle consoles kunnen kopen aan zeer schappelijke prijzen. Een dreamcast aan 2 euro bvb zul je nooit op ebay ofzo vinden maar deze heb ik dus wel op een rommelmarktje gevonden. Je moet wel heel veel geduld hebben want je vind niet altijd iets op rommelmarkten en dan doet het wel wat zeer.

De grootste ellende is zoals jayvie al zei, het plaatsgebrek. Bereid je maar voor dat je het grootste gedeelte van je verzameling in dozen zult moeten steken en deze ergens stapelen. Ik heb in mijn huis een apparte kamer die ik als gamekamer gedoopt heb maar zelfs hier krijg ik alles niet kwijt. Je zal ervan verschieten hoe snel je plaats te kort komt.

En het feit dat je niet al je games gaat kunnen uitspelen is niet zo erg. Je moet gewoon zoals mij denken dat als je oud en versleten bent en alleen nog goed bent om in je zetel te zitten dan heb je tenminste nog al die super retro games die je nog moet uitspelen

Anyways, wil je games verzamelen? Doe het als je net als mij je hart verloren hebt aan deze dingen, het is een leuke hobby maar zoals met alles moet je er niet in overdrijven.
    There aint no getting of this train we on!

Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten