Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 286
    Member cool_boy_ke's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayvie Bekijk bericht
    Stopt er nu al maar mee. Tenzij ge natuurlijk al uw geld wilt spenderen...

Het begint klein: "Och, 1 console om de klassiekers te spelen". Dan begint ge wat op te zoeken over games op die console, komt ge vanalles tegen da je nie kent, maar die u wel interessant lijken. Volgende stap: Een ultralang verlanglijstje, waar er 2 keer zoveel bijkomen als eraf gaan.
    Bovendien groeit de lijst van uit te spelen games ook, aangezien je er meer koopt dan je er kan spelen.

Dan begin je andere consoles te ontdekken, en dan begint het gekloot natuurlijk.

Dag geld, dag vrije tijd, dag sociaal leven, dag ruimte in je kamer...

Voor ge het weet, zit ge meer op E-bay als op uw lief.
    Zo te horen heb je er veel ervaring in

Approved 9-lifer Jayvie's schermafbeelding
    iTrader
    594 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cool_boy_ke Bekijk bericht
    Zo te horen heb je er veel ervaring in
    Bwa, bij mij valt het nog mee Ben de laatste tijd niet meer zo hard op zoek naar alles, als ik ergens iets tegenkom dat ik wil, dan koop ik het wel natuurlijk. Maar E-bay enzo, nah En ik doe nog veel ander dingen als gamen
    -

Approved 9-lifer Jeroen_HD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Ik speel gewoon graag oude games en deze consoles heb ik nog niet gehad. Tis gewoon om die oude games is te spelen hé
    Steam: The VendeTTa Lord
    NES-SNES-ATARI2600-GAMECUBE-XBOX-WII-XBOX360-DS-3DS-PSVITA-WIIU
    Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Member Yurf's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ich15 Bekijk bericht
    Ik speel gewoon graag oude games en deze consoles heb ik nog niet gehad. Tis gewoon om die oude games is te spelen hé
    Zo is dat bij mij ook begonnen. Voor 5 euro mijn buur zijn SNES en Super Mario All Stars + Super Mario World gekocht. Vroeger mocht ik nooit een console hebben.

Ik koop gewoon als ik iets leuk tegenkom en toevallig geld over heb. Ik kom gewoon altijd games tegen die ik nog wil spelen.

Mijn vriendin klaagt alleszins niet dat ik teveel speel. Ik speel nooit op mijn consoles als ze bij mij is, tenzij ze er zelf om vraagt. Vooral als ik toevallig een Disney-game koop, wil ze het altijd wel eens uitproberen (om het 15 minuten later weer uit te zetten omdat het te moeilijk is of ze is het al beu ).

Member sincere's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Het is wel voor een gedeelte waar wat Jayvie daar zegt maar je moet natuurlijk ook niet overdrijven. Ik verzamel al een geruime tijd alles wat met consoles te maken heeft maar ik blijf zoveel mogelijk van internet koopsites af. Gewoon omdat het TE simpel is om je collectie bij elkaar te krijgen via deze weg en om nog maar te zwijgen over het geld dat het dan kost.

Ga gewoon rommelmarkten af als je een dagje vrij hebt. Het is zelfs leuk om samen met je vriendin deze rommelmarkten af te gaan op een zondag. Alle ik ben nu wel 29 jaar dus voor mij is het misschien anders als iemand van 17 ofzo maar ik kan er van genieten. En via die weg heb ik toch zo goed als alle consoles kunnen kopen aan zeer schappelijke prijzen. Een dreamcast aan 2 euro bvb zul je nooit op ebay ofzo vinden maar deze heb ik dus wel op een rommelmarktje gevonden. Je moet wel heel veel geduld hebben want je vind niet altijd iets op rommelmarkten en dan doet het wel wat zeer.

De grootste ellende is zoals jayvie al zei, het plaatsgebrek. Bereid je maar voor dat je het grootste gedeelte van je verzameling in dozen zult moeten steken en deze ergens stapelen. Ik heb in mijn huis een apparte kamer die ik als gamekamer gedoopt heb maar zelfs hier krijg ik alles niet kwijt. Je zal ervan verschieten hoe snel je plaats te kort komt.

En het feit dat je niet al je games gaat kunnen uitspelen is niet zo erg. Je moet gewoon zoals mij denken dat als je oud en versleten bent en alleen nog goed bent om in je zetel te zitten dan heb je tenminste nog al die super retro games die je nog moet uitspelen

Anyways, wil je games verzamelen? Doe het als je net als mij je hart verloren hebt aan deze dingen, het is een leuke hobby maar zoals met alles moet je er niet in overdrijven.
    There aint no getting of this train we on!

Member Yurf's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sincere Bekijk bericht
    Ga gewoon rommelmarkten af als je een dagje vrij hebt. Het is zelfs leuk om samen met je vriendin deze rommelmarkten af te gaan op een zondag. Alle ik ben nu wel 29 jaar dus voor mij is het misschien anders als iemand van 17 ofzo maar ik kan er van genieten. En via die weg heb ik toch zo goed als alle consoles kunnen kopen aan zeer schappelijke prijzen. Een dreamcast aan 2 euro bvb zul je nooit op ebay ofzo vinden maar deze heb ik dus wel op een rommelmarktje gevonden. Je moet wel heel veel geduld hebben want je vind niet altijd iets op rommelmarkten en dan doet het wel wat zeer.
    Op rommelmarkten doe je idd de beste koopjes. Heb onlangs nog Streets of Rage 3 voor 2 euro gekocht in nieuwstaat. Of een goedkoop lot kopen, er een aantal zaken uithalen die je interesseren en de rest terug verkopen. Ikzelf koop enkel games die me leuk lijken, niet omdat ik ze gewoon wil hebben.

Trouwens, op eBay kan je niet afbieden van de prijs. Dat is nog het leukste van al aan rommelmarkten.

iTrader
    22 (96%)
    Dan zal ik mij binnekort ook eens naar een rommelmarkt begeven
    Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Approved 9-lifer Claudio VO's schermafbeelding
    iTrader
    241 (100%)
    Dan zal ik mij binnekort ook eens naar een rommelmarkt begeven
    binnenkort is er in Welle een héle grote ! daar ben je een hele dag , en vindt je zeker wat je zoekt.
    en heb je er dubbel of heb je er één gevonden maar niet leuk vindt , kan je deze wisselen of te koop/ ruil aanbieden hier .
    het leukste vindt ik de arcade games die je vroeger kon spelen in het " Luna park " op de kermis. Nostalgie troef.

Wat betreft de meeting : ik plak er een datum op binnenkort ( eens zien welk zaaltje er vrij is , en aan welke prijs ). Als ik hem organiseer , is het zeker in Oudenaarde , en op een zondag. Zal in september zijn.
    indien intresse mailen via een PB. of mail.

Banned
    iTrader
    3 (100%)
    Wanneer is die rommelmarkt in Welle en waar? Of is dat die door gans Welle waar iedereen mag en kan staan?

iTrader
    241 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MMantle Bekijk bericht
    Wanneer is die rommelmarkt in Welle en waar? Of is dat die door gans Welle waar iedereen mag en kan staan?
    dat is denk ik op 29 juni door gans het dorp zeker 1000 standhouders.
    je doet er zeker 4 uur over om alles eens bekeken te hebben.

iTrader
    22 (96%)
    Helaas is Oudernaarde een beetje te ver voor mij

Member
    iTrader
    0
    Ik zou dit wel goed vinden, ik zoek naar veel retrogames, ben bereid voor enkele zelfs 200€ te geven. (Sealed natuurlijk :P)

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Helaas is Oudernaarde een beetje te ver voor mij
    Inderdaad... ik woon natuurlijk weer in een uithoek van't land ;-)
    Hoewel, hier zijn de rommelmarkten niet zo groot, maar wel heel talrijk, elke week zijn er er ergens wel in de buurt. De laatste keer nog een hoop Sega materiaal gevonden, maar zat niks bij wat ik nog niet had...helaas.

iTrader
    241 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dustar Bekijk bericht
    Inderdaad... ik woon natuurlijk weer in een uithoek van't land ;-)
    en ik die dacht alleen op de wereld te zijn met men weirdo hobby
    this hier nie echt een retro gaming gemeenschap waar ik woon.

Member duo014's schermafbeelding
    iTrader
    22 (90%)
    Ik woon in Gent en heb een ruime ruimte tot mijn beschikking, met een grote collectie daar in liggend vooral van mij)

Ik wil gerust ene hosten. mss tijdens de gentse feesten?
    gamertag 360: Duorox
    www.duo014.be mijn collectie
    www.pushstart.be Retro meeting site + nieuwtjes + compo's

Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten