Herinnert iemand zich nog een dergelijke voetbalgame vanuit de arcadehallen, een goede 10/15 jaar geleden, waarin je geflipte "SUPERSHOTS" kon doen(een soort van omhalen waarbij het scherm even zwart werd en de bal met een duizelingwekkende vaart/kracht de doelman en zelfs de netten uit het doel deed vliegen) en waarin het eigenlijk draaide om de tegenstanders met ellebogen en knietjes te verzwakken en daardoor kracht te verzamelen en mooie doelpunten te scoren(het enige realistische aspect van de game!), zodat je zo een geflipte "SUPERSHOT" kon activeren. Er waren zelfs momenten dat je je tegenstanders zo hard had geblesseerd, dat de wedstrijd even werd stilgelegd en ze de speler met een brancard van het veld afdroegen. Ook was er een moment dat er een vrouwelijke streaker het veld kwam opgestormd en daardoor de scheidsrechter compleet rood werd en zijn bewustzijn verloor. Het was echt één van m'n lievelingsgames uit de arcade doordat het zo'n unieke en totaal geflipte voetbalgame was.![]()
![]()
![]()
Als iemand de naam van deze game nog weet en welk bedrijf het heeft ontwikkeld, laat me gerust iets weten. 't Zou vree sympathiek zijn, want ik zou deze game eventueel via MAME eindelijk terug willen herbeleven, aangezien het nooit op een console is uitgekomen, naar mijn weten.
Grtz, matabaro.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

maar wist nie eens dat da bestond.. wel neig..