Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    zebow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    voor mensen die een kast zoeken, lionel lejeune in merelbeke, zalige kerel, brave mens, look it up en bel maar met de groeten van Erik uit Temse. Die zal u zeker helpen, alhoewel hij soms naar de prijzige kant gaat, maar zijn materiaal is AOK.

fyi

iTrader
    0
    btw, juist ff hattrick hero getest en die werkt perfect op mame.. dusjah..

MATABARO's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fartbunny
    btw, juist ff hattrick hero getest en die werkt perfect op mame.. dusjah..
    @fartbunny

Super!! Weet jij of alle gekke toestanden van de arcade versie nog steeds in deze conversie op MAME zitten? Zoals de "Supershots", "Hypershots", de dash vaardigheid en een vrouwelijke streaker die de scheidsrechter doet flauwvallen, onder anderen.

By the way, kun jij me de meest geschikte joystick aanraden, die ik nodig heb om deze game optimaal te kunnen spelen?

't Zou echt super zijn als ik deze game eindelijk terug kan spelen!! Aaaahhh de "Arcade herinneringen"!

iTrader
    0
    heb niet zo enorm lang gespeeld omdak nog werk had maar je kon idd via de C knop bepaalde "super" zaken kopen.. super slide, super shot etc.. door meer geld in te werpen kon je meer punten kopen om te verdoen aan die zulke zaken alhoewel ik dat nog niet echt onder de knie heb hoe het precies werkt.. de vrouwelijke streaker heb ik (jammer genoeg) nog niet tegengekomen

btw, ook ff de andere versies getest en die blijken ook te werken.. moet zijn dat die weggewerkt geweest zijn sinds de laatste keer..
    Laatst gewijzigd door fartbunny; 31 augustus 2005 om 02:31

zebow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    maar heb je lang genoeg gespeeld, het is maar na een tijd dat die graphic errors komen, in het begin ondervind je niks. Het kan ook zijn dat mijn versie van mame te oud is, tijd voor ne romburner dus...

met den 3de knop zogezegd kiest ge uw supers, maar je moet wel afspreken dat je die ultimate niet kiest, dat is de laatste, neemt de fun of the game weg, altijd binnen, inclusief kieper in de tribune. Normaal heb je niet genoeg credits om dat te kopen, dan was je 100 frank kwijt.

Beste joystick? Easy, www.x-arcade.com of be.
    Laatst gewijzigd door zebow; 31 augustus 2005 om 09:08

axewater's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je zoveel aan een joystick niet kwijt wilt zijn, kan ik de Competition pro USB aardig aanraden. Ik gebruik hem al een tijdje voor Mame games en ben er erg tevreden mee.
    Het is niet te vergelijken met een X-Arcade waar alle knoppen makkeljik te bereiken zijn hoor ... maar die is dan ook 10 keer zo duur

iTrader
    4 (100%)
    Hmm, welke joystick ik uiteindelijk ga kiezen, moet ik nog even over nadenken.

@zebow & fartbunny

Kun je geloven dat ik mij niet meer herinner dat je die "Super- en Hypershots" kon kopen?! Ik weet alleen nog dat ik vroeger op de arcadekast die geflipte shots op het scherm kreeg, maar dat je die kreeg door meer geld in te steken was ik mij volledig niet van bewust, aangezien ik ze ook kreeg zelfs al stak ik maar één 20 Fr. in en in sommige gevallen twee, als ik met ne maat der op speelde.

Is de game dan werkelijk weergegeven als op de arcadekast, met bovenaan het aantal credits dat je hebt en de insertcoin tekst? Als dit zo is, dan is het best wel een hele goede conversie! Net alsof ik terug in de arcadehal zit. Hoe regel je dan het feit, dat je zogezegd meer geld moet insteken voor vaardigheden te kopen?

@zebow

Welke van de vier joysticks op de site, die jij me aanraadde, is volgens jou dan de beste voor deze game te spelen?

Skarr's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    de game is identiek zoals in de arcade aangezien de roms gedumpt zijn van de originele boards

insert coin is gewoon een toets indrukken, standaard 5 voor player 1 en 6 voor player 2

iTrader
    0
    das gewoon op ne knop duwen (standaard de "5" knop)die dan simuleert dat je geld inwerpt.. dus kan je door es rap paar keer op die knop te rammen honderden credits "kopen"
    en ziet er precies hetzelfde uit als op de kasten zelf (denk ik toch, heb de orignelen nooit gespeeld)
    dan tijdens het spelen gewoon "geld inwerpen" en dan op start drukken en zo koop je credits voor hyper shots.. nu moek gewoon nog weten hoedak ze moet gebruiken

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fartbunny
    das gewoon op ne knop duwen (standaard de "5" knop)die dan simuleert dat je geld inwerpt.. dus kan je door es rap paar keer op die knop te rammen honderden credits "kopen"
    en ziet er precies hetzelfde uit als op de kasten zelf (denk ik toch, heb de orignelen nooit gespeeld)
    dan tijdens het spelen gewoon "geld inwerpen" en dan op start drukken en zo koop je credits voor hyper shots.. nu moek gewoon nog weten hoedak ze moet gebruiken
    Yep, dat is natuurlijk de grote vraag! Ik deed in de arcade ook maar wat, om die speciale shots te krijgen, maar dat is maar bijzaak, want daar komen we uiteindelijk tijdens het spelen wel achter.

zebow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kijk,

als het geld mag kosten, koop u nen x-arcade dual, heb ik ook, lifetime warranty etc, owns alles, read the reviews on inet.

als het niet veel mag kosten, stel ik ook iets in het genre van Competition pro USB voor.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zebow
    Kijk,

als het geld mag kosten, koop u nen x-arcade dual, heb ik ook, lifetime warranty etc, owns alles, read the reviews on inet.

als het niet veel mag kosten, stel ik ook iets in het genre van Competition pro USB voor.
    Ok, thanx voor de nuttige tips/info zebow! 't Zal waarschijnlijk ook zo ne x-arcade dual worden.

zebow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge gaat daar vreeeeet content mee zijn. Bestel u eventueel via romburner een laatste nieuwe set van Mame, dan ben je 20€ lichter maar je hebt echt alles ineen keer en mooie geupdate. Zeker de moeite, dan ben je direct gelanceerd.

Ik heb indertijd tussen 1999 en 2002 effectief via mame.dk alle roms, één voor één binnengehaald. Serieus jobke, dus bespaar u den tijd om alle rommekes te gaan zoeken en zever. Laat ze gewoon komen via een van dees in de lijst:

http://www.google.be/search?hl=nl&q=romburner&meta=

als je echt de x-arcade gaat kopen, bestel dan ineens alle pinmame roms en sets bij, de x-arcade is uitgerust met zijbuttons om die perfect geemuleerde flippers te spelen. Ook altijd lachen, speel zeker creature from the green lagoon, en mijn all-time favorite Twiligt Zone eens, nie normaal.

good luck on you're quest

zebow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    http://www.us-lazarus.com/rom-burner/index.shtml

deze gebruik ik altijd zelf, paypal gebruiken en een paar dagen daarna zit het in je bus.

Skarr's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ja, die is heel goed. Daar heb ik ook de mijne besteld voor ik zelf ben begonnen.

Als je buiten Europa bestelt moet je wel vragen aan burner om er gift (geschenk) bij te zetten, anders gaat douane er nog eens 30% douanetaxen bovenop leggen.

of je bestelt ze bij mij

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten