Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 35
    Approved 9-lifer InFerNo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    1
    helaba, ik speel mijn spellekes wel op't echte machien e

de emulator heb ik voor screenshots, of bijvoorbeeld voor dinge zoals nu: ik ben aan't recorde hoe snel ik sonic 1 uitspeel, ik heb al lang genoeg naar secrets gezocht en nu is't tijd voor 't op te nemen
    ik kan moeilijk een camera tege de tv zette

Member Ikarugabhytre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skarr
    tx for info, ik ga wss ook Sanwa parts bestellen, altijd al heel goeie dingen over gehoord. ik zie inderdaad dat de buttons geen microswitches hebben, dus hoe doe je dan de wiring ? Kun je eens een foto tonen van de binnekant van je CP ?

edit: heb foto gevonden
    http://users.pandora.be/shpendi.koli...rts/wiring.JPG

waar haal je die rode caps ? ik was van plan om ze gewoon te solderen maar jou manier is properder.
    Die kabelschoentjes of quick disconnects kan je in elke doe-het-zelf zaak vinden,ik heb ze bij de Hubo gekocht,tzijn de kleinste modellen.(heel makkelijk om een kapotte knop direkt te wisselen als die niet meer goed werkt)

Een normale micro switch met pushbutton heeft 3 pinnekes maar je gebruikt praktisch altijd 2,maar je kan niet echt kiezen waar je uw ground zet en uw NO (normally open),ze moeten op de juiste plaats staan.
    Bij die van sanwa maakt dat helemaal niet uit,je kan niet fout gaan en je kan kiezen waar je uw ground of NO zet
    Heb zo'n knop eens open gemaakt en daar zit een klein veertje en een metalen balletje in,als je de knop indrukt raakt dat balletje de 2 pinnetje aan dus gaat de stroom langs 2 kanten zoals je zelf kiest.
    Laatst gewijzigd door Ikarugabhytre; 7 juli 2005 om 09:01
    Dreamcast:Under Defeat PC:Enemy Territory,my nick= |||bhytre|||
    Killer7
    Men Sanwa stick

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    ik speel elke dag altijd voor een uurtje ofzo een rpg van vroeger op men ps1

momenteel ben ik bezig met breath of fire III kzal em nu voor de tweede maal gaan uitspelen

volgende game zal grandia worden wss, enzovoort enzovoort ^^

Member red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    260 (100%)
    Momenteel beperk ik mij tot het regelmatig afschuimen van rommelmarktjes (5 a 10 per weekend) en breng alles mee wat ik nog niet bezit. Jammer genoeg heb ik momenteel veel te weinig plaats (woon terug ff bij ouders) en kan ik nooit mijn 40-tal consoles allemaal uitstallen. 't Zelfde probleem voor de games, momenteel zijn er dat 992, deze kunnen ook niet deftig uitgezet worden. Ik plan dan ook om tegen de zomer van volgend jaar opnieuw mijn eigen stekje te hebben met een aparte gameroom... en ondertussen prullen we op deze manier wat verder

Approved 9-lifer InFerNo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    1
    sonic 1 in 46:21

46 minute is ni slecht, was ff met de chronometer gedaan met alle puntentellingen en secret zones enzoverder, vanaf dat ik start duwde bij het startscherm tot ik de laatste stoot gaf aan robotnik (wanneer hij dan naar benede stort met z'n bolvorming machien)

de volgende keer is't met een emulator en CamStudio en tel ik enkel de speeltijd
    dus van zodra ik de eindpaal raak (of whatever da da noemt ) tel ik die tijd bij de vorige en zo voorts

Member sumoman_4's schermafbeelding
    iTrader
    0
    'k Vraag me nu eigenlijk af of ge een gewone Logitech controller kunt gebruiken met Mame... Heb het tot nu toe nog niet gevonden Iemand die kan helpen?
    PC gaming Livestream
    http://www.justin.tv/egophoenix

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sumoman_4
    'k Vraag me nu eigenlijk af of ge een gewone Logitech controller kunt gebruiken met Mame... Heb het tot nu toe nog niet gevonden Iemand die kan helpen?
    Open mame,ga bovenaan naar options dan->>default game options->>>controllers en daar "enable joystick input" aanvinken.

Nadien een spelleke laden en ingame op Tab toets drukken en komt een kleine menu tevoorschijn waarvan de 2 bovenste opties zeggen "input(general)" en "input (this game)".
    Als je dezelfde toetsencombinatie wilt gebruiken voor alle games kies je input general.
    Daar een beetje omlaag gaan en komen er opties te staan voor player one zoals hier ongeveer:
    P1 up
    P1 down
    P1 left
    P1 right
    P1 button 1
    P1 button 2
    enzovoort...

Op elke optie enter drukken en dan met uw logitech controller de toetsen die erop staan indrukken dus bij "P1 up" druk je eerst enter en dan druk je op de vierpuntsdruktoets van uw controller 'omhoog' en zo ga je verder het rijtje af.

Als er genoeg knoppen op uw controller zijn kan je ook de P1 start en P1 coin toets toevoegen.(staan ergens hoger bij dat input menu)

Btw je moet niet meer als 6 buttons toevoegen(gaat tot P1 button 8 als ik me niet vergis).
    Normaal zou het moeten lukken dan
    Laatst gewijzigd door Ikarugabhytre; 10 juli 2005 om 14:46
    Killer7
    Men Sanwa stick

Member sumoman_4's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dank u vriendelijk
    PC gaming Livestream
    http://www.justin.tv/egophoenix

Ik heb een klein retro gaming site-je draaien, daar probeer ik continue nieuwe content voor te verzorgen. Nieuwe flash games, nieuwe (oude) downloadable games/roms. Moet overal screenshots en reviews bij doen dus het is een hoop werk per spel.
    Ook is er een 'news' section waar ik echt probeer alleen retro related news te posten, new world highscore op donkey kong of de verjaardag van PacMan bijvoorbeeld. Het blijft moeilijk om daar leuk nieuws voor te vinden, dus ik probeer een hoop retro sites langs te gaan en her en der wat op te pikken.
    Weet iemand daar nog goede sites voor ? Dit is er eentje die ik altijd in mijn rijtje afga, maar meer om gezellig te kleppen met mensen met dezelfde interreses als ik.

Ik wil uiteindelijk ook een arcade kast in mijn huis zetten, maar ben absoluut geen technisch persoon wat dat betreft. Een PCtje bouwen of dingen met software kom ik prima uit, maar zodra ik moet solderen ofzo dan houdt het al snel op bij mij. Maar goed, ik ga binnenkort maar eens wat spullen kopen om eraan te beginnen ... ik denk dat ik maar gewoon een monitor ga gebruiken ipv een echt arcade beeldscherm, dat maakt het geheel een stuk makkelijker.
    Laatst gewijzigd door axewater; 11 juli 2005 om 10:36

Member Makaveli's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axewater
    Ik wil uiteindelijk ook een arcade kast in mijn huis zetten, maar ben absoluut geen technisch persoon wat dat betreft. Een PCtje bouwen of dingen met software kom ik prima uit, maar zodra ik moet solderen ofzo dan houdt het al snel op bij mij. Maar goed, ik ga binnenkort maar eens wat spullen kopen om eraan te beginnen ... ik denk dat ik maar gewoon een monitor ga gebruiken ipv een echt arcade beeldscherm, dat maakt het geheel een stuk makkelijker.
    je kan ook altijd een tv gebruiken als monitor, daar heb je ook geen soldeerwerk aan (via tv out) en geeft toch een beter beeld dan een gewone monitor. dit geeft natuurlijk nog altijd niet het echte "arcade" beeld.

iTrader
    0
    Maar zo moeilijk is solderen nu ook weer niet hoor
    Gewoon een goedkope soldeerbout kopen met een fijne punt en lage Watt (15W-30W is ideaal) en wat oefenen op oude pcb's van een kapotte stereo enzovoort,echt niet zo moeilijk eigenllijk
    Killer7
    Men Sanwa stick

Ik maak me ook niet echt zorgen om het solderen zelf ... meer de schemas waar ik geen hout van snap. Ik wil bijvoorbeeld ook een convertertje hebben om mijn oude joystick (the arcade) aan te sluiten op de PC gamepoort ... heb daar wel schemas voor gevonden maar al die tekens en termen daarop zeggen mij niets.
    Nou moet ik toegeven dat ik de middelbare school nooit heb afgemaakt

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vidiot
    IDat alles ziet er nu dus zo uit.
    Fijn. Ik zie het al voor me hoe ik het zou doen.
    Stevige planken bovenaan die steunbalken leggen (moest het gaan hé, niets forceren), een trapke. En hoppa .. een lekker knus gamingroomke
    Delicieus toch gewoon.

Member zebow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nu nog isolatie voor in de winter (koud en vochtig) en in de zomer (te warm)
    Is nog meer werk aan dan het er op het eerste zicht uitziet. Ik moet da ook nog doen op zolder ooit, ooit, ooit, ooit ies, als ik teveel tijd heb. ...

Member vidiot's schermafbeelding
    iTrader
    300 (100%)
    Inderdaad nog veel werk en vooral veel geld, en de renovatie van het huis heeft ons al aardig wat gekost. Liverpool heeft de huidige situatie al gezien en zag er toch ook iets in. Deze tijden is de zolder een bakoven, niet de ideale plaats om spellen, video's, cds etc op te slaan. Maar we hebben nog een heel leven voor ons en dat komt wel eens in orde...kzal dan een openingsparty geven

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten