Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 112
    Member smon's schermafbeelding
    iTrader
    0

Carmageddon: Reincarnation Kickstarter

Stainless start met een kickstarter campaign voor de nieuwe Carmageddon. €15 voor het spel op Steam, release is gepland voor februari 2013.

Ook een paar seconden gameplay te zien in die video, ziet er al goed uit.
    Another cutting-edge feature that our loyal fans loved about the original game was the Action Replay facility, and this is also going to be coming back - but with a modern twist: You'll be able to post your clips on YouTube and other such sites.

The Carmageddon community means the world to us, and over the years a dedicated army of Modders continued to develop content for the original games. We’ll be making sure that the tools we use to craft the game are developed in such a way that we can release them as well, thus making player-generated content a central part of the Carmageddon: Reincarnation experience.

This means that if we just make it to the $400k target, we'll be able to deliver Release #1 in February 2013. Kickstarter backers of $15 and above will receive Release #1 plus all subsequent releases.
    Carmageddon: Reincarnation by Stainless Games — Kickstarter

Op hun blog zijn het voorbije jaar ook al wat concepts en vroege screenshots gepost: http://www.carmageddon.com/blog

Approved 9-lifer CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    224 (100%)
    Ik ga 25$ pledgen denk ik.

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik kan nu al niet meer wachten

iTrader
    224 (100%)
    Het is 50$ geworden .

Member Lord0Link's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    ^^^^
    tzelfde

Member Raanş³'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb 25$ gepledged Voor zo iets als Carma is dat maar kleine moeite. Carma 1 & 2 gewoon grijs gespeeld. Early beta + game op steam voor amper 25$ is een goede deal aangezien ik het spel waarschijnlijk later toch zou aankopen (40~60 euro in de winkel tegenwoordig?).

En natuurlijk ben ik hen veel meer 'verschuldigd' gewoonweg omwille van hoe grijs ik C1 & C2 heb gespeeld.

Mensen die ook willen 'pledgen', maar geen credit card hebben kunnen misschien best een bericht achterlaten zodat je een pledge kunt groeperen? Bijvoorbeeld als je met een groep van 4 mensen elk 25$ pledged, krijg je zowiezo 4 digitale kopijen.

Member Nattefrost's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Carmageddon 1 en 2 waren indertijd mijn favoriete games, ik heb dus niet lang getwijfeld om iets bij te dragen. En ik ga zeker zoveel mogelijk reclame maken bij vrienden.

Approved 9-lifer Cruez's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    hoe zit da juist met die beta die je dan krijgt?

geen ervaring met 'pledgen'

iTrader
    224 (100%)
    Ik neem aan dat ze gewoon ne mail gaan sturen met een link ofzo.

Approved 9-lifer kows's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    15$ gepledged

Approved 9-lifer -goro-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Damn, er is er al ene diee 10.000$ gepledged heeft.
    kga voor de 25$ gaan .

Member
    iTrader
    0
    dus als ik het goed begrijp willen de ze ontwikkeling betalen met donaties en daarna alle winst opstrijken ??

op hun kopke gevallen zeker ?

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    dus als ik het goed begrijp willen de ze ontwikkeling betalen met donaties en daarna alle winst opstrijken ??

Ge begrijpt het weldegelijk verkeerd.

Bezie het eerder als een pre-order. Alleen gebruiken ze het bedrag van de pre-orders om het effectieve development mee te betalen.

Plus, als ze het minimum bedrag niet halen, betaalt niemand iets (geld gaat pas van je creditcard eens de funding succesvol is)

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Ze willen geld verdienen met een spel waar ze zo lang aan werken? Blasphemy!

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Weblogs
    3

Vanaf 15 dollar krijg je de game al..... je betaald zoveel als jij denkt ervoor te willen betalen.. ze willen het zelf, zonder uitgever allemaal doen

Member Raanş³'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cruez Bekijk bericht
    hoe zit da juist met die beta die je dan krijgt?

geen ervaring met 'pledgen'
    Na dat de funding is afgelopen (7 juni), zal met iedereen contact opgenomen worden. Dan gaat Stainless (additionele) vragen aan iedereen. Wanneer de beta access er is, weet (nog) niemand behalve stainless zelf.

Het 'pledgen' is gewoon een soort van overeenkomst dat je sluit dat, indien ze hun bedrag van 400k $ halen, dat je dan je 'gepledged' bedrag zult betalen. Halen ze het niet (onwaarschijnlijk), dan hoef je niets te betalen.

In ruil voor je 'verbintenis' krijg je dan additionele goederen. Verzendskosten zijn er niet, maar je mag altijd iets 'extra' betalen .

Eens ze hun target van 400k $ halen, gaan ze andere methoden ook toelaten (PayPal en Bank transfer (iirc)). Tot dan "dien" je met amazon je verbintenis af te sluiten, welke enkel krediet kaarten aanvaard. Het bedrag zal pas van je krediet kaart gaan op 7 juni als de target behaald is.

Je kunt dit zien als een soort van pre-order maar dan met stainless zelf. Zij krijgen ongeveer 90% (5% kickstarter/5% amazon ?)percent van het bedrag dat je pledged en jij krijgt in ruil daarvoor als "dank" iets terug. Als je weet dat, indien het in de winkel zou liggen, ze een veel kleiner % (uitgever/groothandel/kleinhandel/...) zouden terug krijgen per copy, weet je dat dit een win/win situatie is voor beiden.

Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    De referenties naar Tim Schafer zijn wel geweldig

Approved 9-lifer Cruez's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raanş³ Bekijk bericht
    Het 'pledgen' is gewoon een soort van overeenkomst dat je sluit dat, indien ze hun bedrag van 400k $ halen, dat je dan je 'gepledged' bedrag zult betalen. Halen ze het niet (onwaarschijnlijk), dan hoef je niets te betalen.
    ze moeten toch nog heel veel geld in heel korte tijd zien binnen te halen? of zie ik dat nu verkeerd?

Member smon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze zitten al over de helft van het bedrag op 5 dagen (van de 30). Zal geen probleem zijn om hun doel te halen.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik vind het spijtig dat de pledge voor een fysieke versie zo hoog ligt. 150 is mij te veel, en kleine 100 had ik nog durven pledgen. Nu is het 15 geworden.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten