|
||||||
| Race & Free Roaming - Gentlemen, start your engines! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | |||||||
|
iRacing Movie Thread
Naar aanleiding van dit:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laat uw mede-racers maar genieten zou ik zeggen . |
|||||||
|
||||||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
Ik kom er in voor, woohoo!
Netjes synchroon met de muziek, er zit wel wat stutter in merk ik Het begin blijft toch te vet!Ik zal mijn eerste probeersel ook nog eens posten. Maar kbegin ook bij te leren dus ga me ook eens een deftig filmke maken, alleen ik sla nooit de crashes aka slechte momenten op -.- GTR2! ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
Filmpje van een event waar ik onlang aan had deelgenomen.
De Targa Virginia, een 3uur durende race op het moeilijkste circuit van Iracing. Wel geen goed resultaat behaald ik had de pace voor zeker een 2de plaats maar halfweg heb ik hem in de oak tree in de bandenmuur geplaats .Wel tof om een engelsman u naam te horen zeggen die mannen hebben een grappige uitspraak ![]() BTW: hoe doede da om da filmke hier te zetten want als ik die link copy paste en de code voor youtube gebruik blijft da filmke wit :S Laatst gewijzigd door vekie; 18 januari 2012 om 19:22 |
||||
|
|||||
|
|
#5 (permalink) | |||||
|
Citaat:
[*youtube]gSIl-6XLePA[/*youtube] (maar zonder de asterix natuurlijk) Dan krijg je: VIR, slechte herinneringen aan: ![]() Moet eens mijn account vernieuwen, al sinds augustus niet meer gespeeld. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Enkele dagen terug eens de Ford Mustang FR500S voor de allereerste keer getest, tijdens week 12 (Spa-Francorchamps) in de "iRacing Mustang Cup".
Beelden zijn van mijn private practice, het verlaten van de pits is mijn allereerste kennismaking met de Mustang en de daarop volgende beelden. Naar het einde toe (van de video) had ik al +- 4 laps achter de rug. Ga me volgend seizoen eens focussen op de "iRacing Mustang Cup"... echt een heerlijk bakske om mee te rijden! |
||||
|
|||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
kruipt echt veel tijd in als ik met de late sta kan ik daar s'morgens beetje tijd insteken was ik al van plan om wat beelden van jullie er in te stoppen maar om 1 of andere reden ben jij na ronde 9 verdwenen uit men replay en kevin ook ergens straks een terug loaden het begin is toch altijd het spannends |
||||
|
|||||
|
|
#19 (permalink) | ||||
|
GT2 Race Battle:
Iedereen zou het op YouTube moeten kunnen bekijken (in sommige landen is ie geblokt), als het geblokt is is ie hier ook te zien: Vimeo: GT2 Race Battle. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|