vraagske als ik begin zijn er auto's of parcours die ik er best van in het begin bijkoop ?
vraagske als ik begin zijn er auto's of parcours die ik er best van in het begin bijkoop ?
damn 12de qualifi maar ni meer nu moet ik al helemaal ni meer hopen op een Top split
neen gleke bij rooki moet je niets kopen omdat je licentie het niet toe laat om ergens anders te racen dan je standaard content
of je moet in hosted sessie gaan rijden
om 17u start het 15m warmup en dan race van 120min
ief zal in de top split zitten mss tim
maar kevin en ik zullen er net uitvallen
5uur begint het en het duurt 2 uur
Niet echt, gewoon door u rookie seizoen geraken en dan zien in welke richting ge gaat, Skip Barber of Touring wagens.
Daarna moet ge gewoon eens wa schedules bekijken (mss ook van de daaropvolgende series) om wa te kijken wat er veel gebruikt word zoals bv Sebring, Spa, Road America, Suzuka, Watkins Glen
80ste plaats in Q. Heb niks geoefend, enkel set van Ief hier genomen. :-)
1:58.714 was het beste in traffic dat ik eruit kreeg.
Tot ik op het einde meer dan 2 sec sneller was omdat ik vrije baan had en ik bijna een 1:56.2 ging draaien, tot er een tragere voor mij zat en ik een spin maakte in voorlaatste bocht, arghhhhhhh.
537 ingeschreven. Toch minder dan verwacht.
veel succes e mannenen als ge op tv komt laat een goeie indruk na
![]()
ja wuif eens ofzo![]()
en ja wel topsplit!!!![]()
Cool mannen. Beste aan allen.
damn juist uit de topsplit gevallen
pffff heb al geen zin meer ze
kevin en tim zitten nog in de broadcast
nog een stomme vraag kunt ge de kleur van uwe auto zelf bepalen of hoe werkt dat![]()
En ik ben er ook uitVoor de verandering nog is een domme fout van mij >_>
Je kan kleuren, sponsors en verschillende paintsheme kiezen in het spel zelf maar als je echt een eigen design wilt, moet je dit zelf schilderen in PS ofzo en dan in een bepaalde map zetten in je spel directory.
Check out Trading Paints - Upload, Download, and Share Sim Racing Paint Schemes and Car Files for iRacing.com Motorsport Simulations.
Aja, er zijn geen stomme vragen.![]()
Mannen, waag u kans in het echt.
ABARTH - MAKE IT YOUR RACE 2012
ik heb de race uit gereden op P6
gestart op p1 na 1ronde p2 daar zeer lang gehangen rond ronde 17 maak in een kleine slip in de hairpin en nummer 2 kon niet ontwijken, top op da moment was er max 2.5sec tusen p2 en p4
helemaal op het einde nog een spin gemaakt in de aller laatste rondenog met een zwaar beschadigde wagen over de finish gebold
ik weet dat ik snelle rondes kan doen in qualifi, maar ik mis toch veel race pace
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)