pffff 700€
men g25 zal nog even moeten meegaan
en daar lukt het ook nog mee
2de in de mustang
http://members.iracing.com/membersit...4&custid=46306
pffff 700€
men g25 zal nog even moeten meegaan
en daar lukt het ook nog mee
2de in de mustang
http://members.iracing.com/membersit...4&custid=46306
Mijn raceke is iets slechter verlopen![]()
ja heb het gezien in de replay schuiverke gemaakt![]()
zonde want je was toch op weg naar ons
Kzou zo graag men onozel g27 pedaaltjes willen vervangen voor zo'n knap Fanatec setje maar ik blijf met da gevoel zitten dat die binnen de korste keren gaan beginnen flashen e ;x
Damn you Fanatec, waarom moest gy zo falen met u eerste stuurwieltjes
Hoe bedoel je flashen? Slechte ervaring gehad met uw eerste misschien?
Thoja, ik heb zoiets van ge leeft maar 1 keerIk ben diehard F1 fan en F1 2011 zit eigenlijk constant in m'n PS3. Maar begin toch te merken dat met m'n DFGT de feeling niet hetzelfde is. Op termijn zou ik ook graag simracing beginnen doen. iRacing zou bv een optie zijn. Kzal wel wat extra bookes met choco eten. Jullie filmpjes zijn alvast de moeite om te volgen.
Als racen een grote passie is dan is de keuze idd snel gemaakt. Ik spendeer daar ook makkelijk geld aan (zou nog zo graag race schoentjes hebben ^^), en in simracen zit echt wel toekomst. iRacing, Assetta Corsa, GTR3, (rfactor2 - valt wel wat tegen maar ik geef alles een kans)
Ouch, lees net op Fanatec's Facebook dat de lead time momenteel tot september loopt. Ik ga nog even afwachten dan.
Heb ook niet de beste ervaringen met Fanatec. Vorig stuur 2x moeten opsturen voor herstel, laatste keer stelde ze een omruil naar een CSR voor met opleg aan mijn kant maar heb een G27 voor 100 gekocht van een vriend. Dus heb het stuur gewoon hersteld laten terugkomen..
Nu de clubsports hebben al problemen gegeven maar na uitkuisen lijkt het in orde. Vindt het wel spijtig dat bv. de pedalen een beetje wiebelen, laat toch zien dat hun "German gamewear" (made in China), niet van al te hoge kwaliteit is qua afwerking..
Al ziet het nieuwe CSW stuur er wel enorm aanlokkelijk uit. Eerst zien hoeveel mensen er problemen mee ondervinden, anders volgend jaar mss eentje kopen.
heb geen nieuwe gear nodig
winst
http://members.iracing.com/membersit...7&custid=46306
maar het einde heeft me bloed zweet en tranen gekost
Het zal een G27 wordenNog eens goed nagedacht over het kostenplaatje en blijkbaar zitten ze serieus met leverproblemen bij Fanatec. Wat zouden jullie aanraden voor iemand die met simracing wil starten? Ik neem aan dat iRacing niet zomaar voor iedereen instapbaar is?
Met een G27 als instapper doe je je zeker geen kwaad, zelfs een DFGT is zeker te doen.
Is er eigenlijk al iets bekend van een G27-opvolger? G27 is toch ook niet meer van de jongsten ondertussen (en dat was een geupdate G25).
als je echt denk om serieus met sim racing te beginnen zou ik zelfs iracing durven aanraden
het heeft een mooie leercurve en altijd race
Laatst gewijzigd door spoon; 12 juli 2012 om 18:54
Idd je kan niet anders dan met een trage auto beginnen en via het SR systeem zal je jezelf er toe verplichten op de baan te blijven.
iRacing is zeker voor beginners in simracen.
Join our club :-)
dank u ief voor de info van fraps. het lukt opnemen maar 30 sec en niet meer .
kheb wel wat last van framedrops. fps staat op 30. of moeten er nog andere indstellingen opstaan? kzit met 3 schermen ook he misschien daarom ?
ik zie dat ik moet regristerren en betalen klopt dat ? heb jij dat ook gedaan ? tis maar een vraaagje he...
inimical als je wilt starten met iracing of sim racen zou ik zeggen zeker deze kopen ! veel fun en normaal faire rijders of je wordt hier bestraft vind ik wel goed :-) . Leuke autos en leuke mensen ook be/nl en zeker hier op het forum kan je bijleren heb ik ook moeten doen en heb ook een g27 met playseat en werkt perfect ! en bij iracing is er een actie . 1 maand kopen + 2 gratis erbij heb ik ook zo gedaan mijn eerste maal maar ondertussen met een jaartje verlengd :-)
Laatst gewijzigd door wikke1984; 15 juli 2012 om 16:31
G 27 - Playseat - 3x24" screens - z1 sim wheel
intel i7 - 12gb ddr 3 - 2x ati 6970
DXtory is anders ook een goed record programma
ik zal u van bij een versie bezorgendie meer al 30sec opneemt
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)