Pagina 143 van 580 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.131 t/m 2.145 van 8692

Discussie: iRacing (Deel 2)

Approved 9-lifer amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Een TT telt wanneer ge 1keer de nodige laps hebt gereden. In u F1 blackbox staat er normaal een aantal zoals bv 0/8 wat dus wilt zeggen dat ge gewoon 8 cleane laps moet doen en ge dan u TT hebt vervolledigt. Ge kunt natuurlijk die TT uitrijden é, zolang ge cleane rondjes doet gaat ge SR blijven bijkrijgen.

Persoonlijk heb ik het nooit zo gedaan omdat ik in slaap val tijdens zo'n dingen en uiteindelijk toch fouten begin te maken

Ge wordt ook pas meteen gepromoveert wanneer ge u SR over 4.0 is. De 3.0 barriere is enkel voor wanneer je wacht tot het einde van het seizoen.

Approved 9-lifer Bill's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Enkel op het einde van een seizoen kan je stijgen, dus in dit geval is dit binnen 2 weken. Dan is er ook nog week 13 waar je in de races geen irating of SR kan verliezen maar nog wel eventuele TT's of races kan behalen voor je promotie.

Je wordt nooit meteen gepromoveerd (enkel bij rookie naar D), je mag wel met de hogere klasse meerijden maar dan heb je niet veel speling om terug te zakken. Ik heb nu D4.56 maar als ik onder de 4 zou gaan dan mag ik niet meer meerijden met de SM
    “Did you know if you spell racecar backwards, you get racecar?” Martin Brundle

Member spoon's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Weblogs
    2
    je word altijd automatisch gepromoveerd als je SR boven de 4 is en je de nodige MPR heb volbracht
    4race of 4 TT in de juiste classe

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wikke1984 Bekijk bericht
    dus alsk het goed versta moet ik dan de grand touring cup(=pontiac) of mustang cup of de barber rijden. 4 races of 4 tt's . en dan terug tot d 4.00 gaan???

wat zou het beste zijn om te nemen??? kheb nog 50 euro op mijn paypal dus...
    met de pontiac kan ik echt niet rijden denk ik hoor, kheb hierjuist een ronde of 5 gereden met de pontiac op okayama full track en moet zeggn die auto stuurt van de kloten, remt van de kloten en schuift altijd. tis wel geen fixed dus ik kan de setup aanpassen maar kheb er geen kloten verstand van :-)
    Aangezien ge toch verlof hebt, raad ik u aan:

- Ford Mustang (hoewel als de pontiac u niet bevalt, betwijfel ik of dit "bootgeval" u wel zal bevallen)
    - Skip Barber ( ik zou deze toch zeker aanraden! Funwagen!)

De leukere tracks:

- Spa
    - Road Atlanta
    - Road America
    - Suzuka

Hou ook rekening op welke tracks de komende weken gereden wordt. Dus deze week met de skip op Zandvoort. Kan je mss best Zandvoort nemen.

De 2 weken die nu aankomen, lijkt het wel leuker met de Mustang op Road Atlanta en daarna Spa

En skip barber is helemaal niet te vergelijken met F1 of Star Mazda. Dat ding heeft geen downforce wat het plezant maakt
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

iTrader
    23 (96%)
    Geen downforce & straatbanden

iTrader
    11 (100%)
    En close racing gegarandeerd!

+ Tim kan helpen met de setup (die niet veel voorstelt) van de wagen

Member wikke1984's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    ik zou nu verder doen met de mx5 ma met den challenge cup = D
    dus 4 tts afwerken. dus is 4x8 = 32 laps zonder fout.
    daarna zou ik nog races met de mx5 rijden moest mijn D nog niet hoog genoeg zijn en dan wachten op promotie dan kom ik in de C klasse.

dan zou ik willen kiezen tussen de grand AM sport car series, indy car ROAD FIXED series of de v8 supercar. ook te zien waar ik het minste trackx moet aankopen want die amerikaanse intresseren me niet echt behalve een paar die in forza 4 ook zitten :-)

daarna zou ik dan in de b komen en voor de protype and gt challange willen gaan
    G 27 - UGX seat - 3x24" screens - z1 sim wheel
    intel i7 - 12gb ddr 3 - 2x ati 6970
    EC sim pro feel pedals advance -
    EC sim PRO senq shifter + PRO handbrake + EC sim PRO TAC

Member spoon's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Weblogs
    2
    deze week Road atlanta met de mustang voor mij
    zeker geen GT

iTrader
    36 (100%)
    1ste TT : http://members.iracing.com/membersit...2&custid=88314

CLASS D 3.46
    ttRating 1337
    iRating 1502

NU

iTrader
    23 (96%)
    En daarom doe ik geen TT's +.03

iTrader
    11 (100%)
    Is uwe MPR nu al aant aftellen?

Je kan dacht ik al aan de volgende TT beginne ook al is uwe vorige van tijdsduur (30min?) nog niet voorbij.

Als je Class C bent kan je trouwens de Corvette of Ford GT kopen en hiermee aan TT deelnemen, dan ben je zo Class B...

iTrader
    15 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spoon Bekijk bericht
    je word altijd automatisch gepromoveerd als je SR boven de 4 is en je de nodige MPR heb volbracht
    4race of 4 TT in de juiste classe
    Ah serieus, derekt wat TT's rijden dan lol

iTrader
    23 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Is uwe MPR nu al aant aftellen?

Je kan dacht ik al aan de volgende TT beginne ook al is uwe vorige van tijdsduur (30min?) nog niet voorbij.

Als je Class C bent kan je trouwens de Corvette of Ford GT kopen en hiermee aan TT deelnemen, dan ben je zo Class B...
    Idd, ge kunt in principe tot C 4.0 blijven rijden met een D klassen wagen (als ge dus echt geen Mustang zou willen kopen) en dan zoals Ief zegt, 4 B klasse events doen en ineens naar B gaan.
    Kweet ni hoeveel ge al hebt gedaan van racen maar het is misschien geen slecht idee om een seizoen in een iets tragere wagen te doen voor direct naar ne GT1 wagen ofzo te gaan die dan nog in multiclass rijd

iTrader
    36 (100%)
    kan ik de fort of corvette direct kopen en bij deze rijden ?? grand AM sport car series

kheb in rf1 al genoeg met gt gereden en is idem soms wel wat heftig :-)
    hoe minder ik moet kopen hoe beter want op de rest ga ik toch niet meer rijden dan... Behalve op gt en proto dan...

en idem de tt telt af naar 3 :-) . Kga er vnn en vannacht nog een paar doen.en dan mijn d nog opwerken naar 4+

iTrader
    15 (94%)
    SR gaat het snelst omhoog in races, gebruik daar de mx5 voor en vertrek laatst, rij de race uit zonder fout te maken tegen een traag tempo en er komt meteen genoeg bij...

Pagina 143 van 580 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten