Ja sorry Steve, ik kan dit niet nog een jaar aanhoren![]()
Ja sorry Steve, ik kan dit niet nog een jaar aanhoren![]()
Aan u de eer dus.
straks ist weer race tijd se![]()
Glacier TV - Channel 1
mooi gedaan in de laatste bocht![]()
thxwas echt een zwaar race voor iedereen denk ik, iedereen had echt last van zen banden en dat was er mss wel aan te zien in de broadcast
![]()
Ik heb 2 guest pass keys, als je eens D3 wilt testen Pedro aangezien ge toch zoveel vrije tijd hebt![]()
Laatst gewijzigd door Scifo; 16 mei 2012 om 19:16
Bleh ik heb het geprobeerd en vind het redelijk eentonig, zeker vergeleken met Path of Exile... En het zieter imho redelijk slecht uit voor een game uit 2012
Kheb vorige week wel een PS3 & GT5 gekocht en da is basicly het enige dat ik de laatste dagen ben aan het doenZwaar GT Academy aant pwnen
![]()
volgende week dinsdag krijgt de V8 het NTM
Log in | iRacing.com™ Motorsport Simulations
nog eventjes en ik ben men Blicentie ook kwijt
gistere enkele keren met de mustang gereden op mosport
je wil ni weten hoe veel mis shifts ik met dat ding gemaakt heb door auto clucht af te zetten
op zich kon ik elke split top 3 rijden, maar door de vele miss shifts en dus paar keer van de baan gegaan ben ik van 2.6 naar 1.5 gegaan
denk dat ik de mustang maar even links laat liggen dit weekend![]()
24H of de nurburgring live Live Stream - 24h Nurburgring 2012. - Bsim Racing
Door de berichten hier toch overtuigd geraakt om via één van de acties iRacing toch eens te proberen.
Tijdens mijn eerste testrit had ik echter meteen al door dat er door een tijdje GT5 te spelen redelijk wat 'sleet' zat op mijn rijstijl. Nuja, wat doe je dan ... oefenen!
Gisteren, na enkele dagen oefensessies, dan toch eens gekeken hoe het er bij de Rookies aan toe ging en viel eigenlijk nog best mee. Dus dan maar ingeschreven voor een race. Fun!! Ondertussen heb ik er al enkele races opzitten, en met een beetje geluk is mijn eerste win ook al binnen.
Nuja, mijn account is nog een paar maand actief dus ik heb nog effe tijd om te beslissen of ik het ga blijven spelen, but I'm liking it so far!!
Oversteer: You are driving along a road and turn the steering wheel. The back of the car starts to slide, you go off the road, crash into a tree and die: with oversteer, you do not see the tree that kills you
psn: duraflEx
zeg iedereen is hier D3 aan het spelen zeker
ik ga denk ik Max payne 3 eens ga testen
Het is hier idd maar stillekes e haha![]()
Zal dan nog maar eens een vraag stellen
Binnen een maand ook van plan om toch te beginnen met iRacing.
Een G27 ga ik sowieso nog moeten kopen, maar ik vroeg mij af of het loont om een 23/24inch monitor aan te kopen? Deze kosten tegenwoordig nog €170 bij Tones voor een basismodel. Momenteel heb ik een 20inch monitor, maar ik denk dat het leuker is om op een groter scherm te racenDie 20inch monitor zou ik wellicht wel houden zodat ik een dualscreen heb waar ik gewoon internet/... kan open houden. Daarom vroeg ik mij af of er misschien zo iets gelijk die apps voor android/iphone bestaat waarmee je zo telemetry kan weergeven op uw computerscherm? Zou wel ideaal zijn
Triple screen zie ik niet zitten, ook vooral wegens plaatsgebrek en het kostenplaatje.
Life is all about being Profitable.
24" is zeker geen slecht idee, misschien zelfs eerder naar een goedkopere 27" zien.
Zolang ge u scherm zo dicht mogelijk voor u neus zet kunt ge u FOV normaal gezien rond de 55-60 zetten en in combinatie met een virtuele mirror (en zelfs eventueel de ingame spotter) kunt ge genoeg informatie krijgen wat er rondom u omgaat
En der zijn idd apps voor die telefoons om timing/dashboards op te laten zien
Ispeed kan je op een 2de scherm gebruiken
Idd zoals hier
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)