geen idee eigenlijkze doen het wel goed vind ik
geen idee eigenlijkze doen het wel goed vind ik
idd die kerel die daar als co-commentator zat was zich wel aan het amuseren
Maar Watkins Glen is echt zo'n super track voor close racen![]()
da nieuw tyre model wat is da eigelijk he .
want als ge f5 doet of wa ist ... tyre info daar verandert niets hoor
die waarden blijven 100% hoe kan jij in godsnaam weten oe u banden eraan toe zijn.
iemand die straks TT doet met vette?![]()
Laatst gewijzigd door wikke1984; 2 mei 2012 om 15:32
als je de pit in gaat kan je zien hoe uw banden er aan toe zijn
je kan in het echt toch ook niet een scherm opzetten en zien hoeveel % je banden versleten zijn
man ik krijg goesting om ook wa te racen
Ik heb ook zin om te racen in de GT Only class!
Stiekem maar eens aan een setup beginne sleutele![]()
Race replay van gisteren:TFR TCC 01 Watkins Glen - YouTube
en het accident van in lap1:The mother of all screwups - YouTube
ik ben degene die daar door het gras de crash kon ontwijken![]()
Eerste race op Silverstone, had geen Q gereden en blijkbaar de meeste niet maar moest toch laatste 19de vertrekken. Na een voorzichtige start zat ik vast achter een traag pak en kmerkte al snel da Silverstone niet gemakkelijk is om in te halen. Uiteindelijk voorbij het pak geraakt (er knalde wel ene vanachter in op mij maar voelde er geen verschil door) en een keer open ruimte konden de ronde tijden naar beneden zat ik zo bij het volgende pak. Waar ik ook nog voorbij geraakt ben
Lang 7de gereden op 0.5-1.0 seconden van 6de maar kon er niet voorbij. Toch van 19de naar 7de, ben tevreden
Star Mazda Silverstone
Nu toch eens kwalificatie rijden..
Laatst gewijzigd door Bill; 2 mei 2012 om 17:43
dus je rijdt de pits binnen en je doet F5 dan? en dan zieje oe u banden eraan toe zijn of is het anders ??? bij Rfactor en rf2 hebben ze wel iets waardoor je u temperatuur ziet van u band en dat zegt al genoeg. hier bij iracing moeten ze daar nog op uit komen denk ik... slecht systeem vind ik persoonlijk![]()
Daarnet een raceke met den Indycar gedaan met de Kevin en ik moet zeggen dat van alle open wheelers in iRacing, dat die echt wel het leukste rijd precies... Desondanks die vreselijke fixed setup :')
Overstuur is ni te snappe, ni teveel zot off throttle overstuur, redelijk wa downforce maar ni te veel zoals de F1.
Denk dat ik hier nog is wa mee ga rijden dit seizoen
En lol ik zie het accidentje nu ook net, ni braaf Kevin![]()
het was de kat![]()
man vandaag nog eens met enkele wagen gereden, ligt het nu aan mij of ben ik ineens 3 sec trager met de nieuwe build
kzal maar wachten met racen tot dat ik hier alles terug deftig heb staan ipv van op een kartonnen doos
Idd, het enige wat ze kunnen meten is de bandenspanning..
Ik vind de nieuwe banden wel goed, voordien ging de SM alle kanten op bij lagere snelheden, sinds de update is dit zo goed als verdwenen. Heeft wel wat meer onderstuur wat sliden moeilijker maakt.
Blijf het wel vreemd vinden dat je precies meer grip hebt op je out lap, dus met koude banden dan met warme..? Of is dat maar een gedacht?![]()
vandaag alles terug netjes opgesteld om te racen
maar ik heb wat oval aant doen geweest![]()
charlotte met de fixed trucks is toch niet zo makkelijk
LM op lanier is meer men ding![]()
idd ligt het nu aan charlotte of aan de wagen maar ik kom veel te vaak in een drift terecht
Zolder in progress (mededeling op FB)![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)