Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: gta 4

Member
    iTrader
    0

gta 4

hallo,
    Ik ben van plan om gta4 voor de pc aan te schaffen maar mijn vraag is zouw mijn laptop (DELL inspiron 1750) dit aan kunnen?
    besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
    type systeem: 64 bits bestuuringssysteem
    prossesor:Intel Celeron cpu 900 @ 2.20GHz,~2.2GHz
    Geheugen: 3072mb RAM
    DirectX-versie: Direct 11

SXe
    SXe is offline
    Banned
    iTrader
    6 (100%)
    Neen.

Uw processor is veel te zwak en uw grafische kaart zal ook niet veel voorstellen...

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    idd processor veel te zwak

Member spliffrider's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    hou er rekening mee dat GTA4 zowat de slechts-werkende port PS3 port is die momenteel op de PC beschikbaar is

Ik heb een monster PC met 8 gig ram & 2 HD 6850's in CF. Ik haal amper 60 fps met alle opties op ultra in 1920*1200.
    + Heb vanalles moeten forceren om het spel zelfs werkende te krijgen onder Win7 64bit.

Voeg daar nog aan toe dat GTA4 u ongelooflijk hard tracht te aarsneuken mbv verplichte en tot ergernis toe gespamde berichten om u aan te zetten tot het aanmaken van NOG maar een of andere online social club account; en dat maar liefst door het onbeschikbaar maken van de save functie tenzij ge ingelogd bent. (ik dacht eerst ook dat het een grap was )

Andere ergernissen:
    * spel laat eerst niet toe om uw GFX settings aan te passen. Alhoewel het mijn 4 gig videoram wel degelijk detecteert in het gfx optie menu laat het mij niet toe om de gfx sliders open te zetten; of zelfs maar een hogere resolutie te selecteren. Foutmelding dat mijn GFX setup te licht zou zijn (lol)
    Met een opstart optie in de snelkoppeling kon dat wel verholpen worden.
    * unskippable sequences & laadtijden: zelfs vanop mijn SSD laadt deze game ongehoord traag.
    * button mapping: elke functie in elk vehicle & on foot moet blijkbaar gemapt worden. Dat zijn er VEEL. Error message als er een unbound is. WTF?
    * DRM: er wordt automatisch vanalles geactiveerd op de achtergrond & het spel vraagt zelfs tijdens "offline" spelen toegang naar internet.

Echt vermijdt gewoonweg deze draak (of koop het voor console...De port werkt gewoonweg niet deftig) & speel iets dat minder frustrerend is om in gang te krijgen.
    Ik heb het persoonlijk dit weekend gekocht via de steam sales voor 8 euro... En heb er al voor minstens 100 euro frustratie aan gehad
    Noi viviamo sommersi nel fondo d'un pelago d'aria
    E. Toricelli

Member poppeke's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    als je dat game gta verkoopt, kan die persoon da dan nog spelen of werkt dit niet meer door de code ?

Member
    iTrader
    2 (100%)
    spliff: uw probleem zit bij 2 dingen:
    1: ge hebt een crossfire systeem (SLI is hetzelfde prob) => ge hebt een single kaart nodig met een pak meer power
    2: best is te downgraden naar 1.0.4.0 versie

dan werkt die zonder probs @ 60+ fps

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten