Pagina 37 van 39 EersteEerste ... 2733343536373839 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 721 t/m 740 van 768

Discussie: F1 2011

Member
    iTrader
    0
    zijn er al mods voor 2012, voor mensen die het willen. zoals niewe autos en rijders misschien circuits voor de PS3 natuurlijk

Member
    iTrader
    0

realistische tijden?

Al een tijdje ben ik F1 2011 aan het spelen.

Er is echter iets waar ik mij toch vragen over stel. Ik vind van mezelf dat ik het niet slecht doe en draai dan tijden die vergelijkbaar zijn met de realiteit in het echte f1-circus, zelfs nog ietske sneller (in gaming kun je natuurlijk altijd wel iets meer risico pakken, je speelt hier trouwens niet met je leven).

Als ik dan die tijden ga bekijken en vergelijken in de bestaande tabellen, dan stel ik vast dat ik in de verste verte niet in de buurt kom van de toptijden. Die toptijden zijn dus helemaal niet realistisch (soms is het verschil tussen tijd 1 en tijd 2 soms 20 seconden) en ik stel me dan ook de vraag hoe men zulke tijden realiseert. Worden de codes van het spel zelf misschien gekraakt of zoiets?

Approved 9-lifer Profitable's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tarzanneke Bekijk bericht

Er is echter iets waar ik mij toch vragen over stel. Ik vind van mezelf dat ik het niet slecht doe en draai dan tijden die vergelijkbaar zijn met de realiteit in het echte f1-circus, zelfs nog ietske sneller (in gaming kun je natuurlijk altijd wel iets meer risico pakken, je speelt hier trouwens niet met je leven).

Als ik dan die tijden ga bekijken en vergelijken in de bestaande tabellen, dan stel ik vast dat ik in de verste verte niet in de buurt kom van de toptijden. Die toptijden zijn dus helemaal niet realistisch (soms is het verschil tussen tijd 1 en tijd 2 soms 20 seconden) en ik stel me dan ook de vraag hoe men zulke tijden realiseert. Worden de codes van het spel zelf misschien gekraakt of zoiets?
    Met een goede setup kan je al veel verschil maken.

Maar dit spel is ook geen simulator zoals rFactor, iRacing,... dus neem die "realistische" tijden maar met een dikke korrel zout.

Member
    iTrader
    0
    Goedendag,

Vrijdagavond iemand zin om te racen F1 2011 , zonder simulatie?

PS3 naam: edtas1

Groetjes,

ED

Member
    iTrader
    0
    Betreft : snelle ronde tijden.

Er zijn in F1 2011 nog steeds enkele merken die een voordeel hebben.
    Sauber, HRT enz. ALs je op internet kijkt naar ronde tijden en dan naar de setup dan
    zie je dat er veel met 11/11 instelling wordt gereden. Momenteel ben je sneller met een HRT ( 11/11 instelling ) dan mijn voorkeur Mclaren.

Rij gewoon een baan waar je goed in bent. Zelfde baan nu met Sauber of HRT enz.en 11/11 instelling of je eigen instelling. Je zult het verschil merken.

Ik las op internet dat er eern nieuwe update komt voor F1 2011 en geen F1 2012 ??

Groetjes,

Ed

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edtas1 Bekijk bericht
    Betreft : snelle ronde tijden.

Er zijn in F1 2011 nog steeds enkele merken die een voordeel hebben.
    Sauber, HRT enz. ALs je op internet kijkt naar ronde tijden en dan naar de setup dan
    zie je dat er veel met 11/11 instelling wordt gereden. Momenteel ben je sneller met een HRT ( 11/11 instelling ) dan mijn voorkeur Mclaren.

Rij gewoon een baan waar je goed in bent. Zelfde baan nu met Sauber of HRT enz.en 11/11 instelling of je eigen instelling. Je zult het verschil merken.

Ik las op internet dat er eern nieuwe update komt voor F1 2011 en geen F1 2012 ??

Groetjes,

Ed
    Die 11/11 was een bug die gefixed is. Echter op sommige circuits is dit nog steeds de beste afstelling. F1 2012 is reeds aangekondigd hoor, die komt er zoals gewoonlijk in september.

Member
    iTrader
    0
    Zaterdagmiddag iemand rondje MONACO, zonder hulp ?

Greetings
    MclarenED

Member
    iTrader
    0
    Zondagavond heb ik weer een race namelijk 100 % monaco zonder hulp bij virtual-gp.de

Iemand nog advies over instelling enz.....

Tot nu toe qualificatietijd 1:13:LAAG maar dat is niet genoeg.

Mederijders rijden rond in 1:12:LAAG, zelfs 1:11:HOOG

Alvast bedankt,

Ed

Approved 9-lifer Nighty's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hey,

dit weekend deze thread niet gecheckt maar ik heb wel een setup voor monaco waar ik 1:10 en zelf lager met draai, wel in een mclaren.
    Setup heb ik gevonden op officiŽle F1 2011 fora en is oorspronkelijk voor een Force India
    Aero:
    9
    11
    Braking
    47-53
    High
    Balance
    9
    6
    Suspension
    1
    1
    11
    6
    Gearbox (dit pas ik bijna nooit aan, maar here you go)
    115
    145
    173
    199
    223
    247
    272
    Alignment
    -3.5
    -1.5
    0.15
    0.5

Indien je eens wil racen online kan je me altijd toevoegen op windows live gedoe: Xerathon

Member
    iTrader
    0
    Xerathon,

Bedankt voor de setup.
    Helaas voor de race dit niet gelezen. Quali.tijd tijdens race van mij was 1:12:laag. ( 4e plek, poletijd was 1:10:zeer laag).
    Toen 9e ronde op safetycar gereden , verremd en dus gedisq.

Over 2 weken Canada ( 100 %, zonder hulp ).Mijn snelste quali.tijd
    tot nu toe 1:09:hoog / 1:10:laag.

Misschien daar wat advies. Rij zelf uiteraard Mclaren met stuur zonder hulp.

Iemand vrijdagavond rondje Canada ? ( PS3 )

Greetings,

Edtas1

iTrader
    6 (100%)
    Je kan altijd hier eens rondkijken:
    F1 2011 Setups - F1 Car Setups Codemasters Game 2012 2011 2010

Ik kom net uit een race van canada
    Q: 1:09:135
    R: 1:09:907

Heb gisteren wel 1:08:8 kunnen halen, maar kon het vandaag niet wat remfouten enzo. speel ook met stuur en zonder assists. men setup komt vanop dat forum dat ik je gegeven heb trouwens.

zoek de beste eruit en tweak die wat indien nodig
    speel op pc dus helaas. Misschien moet je eens naar de Playstation afdeling kijken hier, daar houden ze zelf een kampioenschap in de groep community ofzo

Member bart44's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Xerathon,

Bedankt voor de setup.
    Helaas voor de race dit niet gelezen. Quali.tijd tijdens race van mij was 1:12:laag. ( 4e plek, poletijd was 1:10:zeer laag).
    Toen 9e ronde op safetycar gereden , verremd en dus gedisq.

Over 2 weken Canada ( 100 %, zonder hulp ).Mijn snelste quali.tijd
    tot nu toe 1:09:hoog / 1:10:laag.

Misschien daar wat advies. Rij zelf uiteraard Mclaren met stuur zonder hulp.

Iemand vrijdagavond rondje Canada ? ( PS3 )

Greetings,

Edtas1

Als je zin hebt in een faire competitie op PS3..F1 2011..Je kan je altijd inschrijven..

http://www.9lives.be/forum/playstati...rs-welkom.html

Member
    iTrader
    0
    Dames en heren,

dinsdag had ik een race. 100 % Canada. Tot rondje 45 nummer 1, toen begon het te regenen.

Ik ben toen op WET gaan rijden maar dat was een totale drame. Blokkerenede remmen en bijna geen grip. Mederijders op INT. Eindelijk met veel moeite 3e geworden.

Kan iemand mij vertellen wanneer je INT. banden en wanneer je WET banden kiest ?
    Ik dacht altijd bij regen standaard WET maar dat was gisteren niet goed !?

Alvast bedankt,

Ed

iTrader
    6 (100%)
    Wets heb ik nog niet gebruikt in dat spel. Ik speel dit spel nu ook wel niet plat. Maar als het online regent of start met regenen gooi ik er altijd inters op.

Enja tijdens race kun je setup niet veranderen waardoor lockups soms moeilijk te mijden zijn bij extreme dry setups.

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Dames en heren,

dinsdag had ik een race. 100 % Canada. Tot rondje 45 nummer 1, toen begon het te regenen.

Ik ben toen op WET gaan rijden maar dat was een totale drame. Blokkerenede remmen en bijna geen grip. Mederijders op INT. Eindelijk met veel moeite 3e geworden.

Kan iemand mij vertellen wanneer je INT. banden en wanneer je WET banden kiest ?
    Ik dacht altijd bij regen standaard WET maar dat was gisteren niet goed !?

Alvast bedankt,

Ed
    Mijn keuze tussen inters en wets tijdens een race ligt vooral bij de hoeveelheid spray je hebt, nuja als het tijdens de race begint te regenen heb ik nog nooit wets gebruikt alleen inters. Alleen als de race in regen begint en in de pitbox ze je standaard op wets laten starten rij ik met wets.

Member Soler's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vraagje, men cd is kapot maar normaal gezien zou je toch met de code hem moeten kunnen toevoegen aan Steam en zo downloaden maar hij wilt die code niet aannemen. Iemand een idee waar dat aan ligt ?

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Waar ik me echt mateloos aan erger bij dit spel, bij FP en Q (meestal practice-sessies), als je binnenkomt na een paar ronden, bijvoorbeeld voor fuel, of voor een pauze, of repairs... Als je dan niet goed oplet wordt er vanzelf een nieuw setje banden gebruikt zonder dat jezelf iets aanraakt, terwijl ik die eigenlijk had willen sparen!
    Je hebt het dan door in je outlap dat er iets niet klopt, (int beste geval), dan kom je terug binnen om te zien dat dat setje banden tochal wat heeft zitten slijten! Echt mega-irritant!!!

EDIT:

Okť, ik ben nu bezig met mn 1ste seizoen bij FI, nu in SPA, de race. Links vaboven zie toch de huidige stand? In de volgende indeling: rechthoekig blokje - positie - naam. Nu over dat blokje, ik weet alleen dat bij Sutil, mijn teammaat, dat blokje oranje is gekleurd. En nu, tijdens de race iets wat ik nog nooit heb gezien: het blokje voor Alonso ziet lichtblauw...
    Weet iemand wat da blokje moet voorstellen..?
    Laatst gewijzigd door Y-Ssin; 17 mei 2012 om 17:56

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y-Ssin Bekijk bericht
    Waar ik me echt mateloos aan erger bij dit spel, bij FP en Q (meestal practice-sessies), als je binnenkomt na een paar ronden, bijvoorbeeld voor fuel, of voor een pauze, of repairs... Als je dan niet goed oplet wordt er vanzelf een nieuw setje banden gebruikt zonder dat jezelf iets aanraakt, terwijl ik die eigenlijk had willen sparen!
    Je hebt het dan door in je outlap dat er iets niet klopt, (int beste geval), dan kom je terug binnen om te zien dat dat setje banden tochal wat heeft zitten slijten! Echt mega-irritant!!!

EDIT:

Okť, ik ben nu bezig met mn 1ste seizoen bij FI, nu in SPA, de race. Links vaboven zie toch de huidige stand? In de volgende indeling: rechthoekig blokje - positie - naam. Nu over dat blokje, ik weet alleen dat bij Sutil, mijn teammaat, dat blokje oranje is gekleurd. En nu, tijdens de race iets wat ik nog nooit heb gezien: het blokje voor Alonso ziet lichtblauw...
    Weet iemand wat da blokje moet voorstellen..?
    Idd dat van de banden in FP is een bug, ivm blauw blokje zal wss. zijn omdat je in de persconferentie alonso als rivaal aangegeven hebt...

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk bericht
    Idd dat van de banden in FP is een bug, ivm blauw blokje zal wss. zijn omdat je in de persconferentie alonso als rivaal aangegeven hebt...
    Ahja, zou kunnen, ik skip die interviews altijd door gwn op X te blijve drukken, hebben die eigenlijk enig nut in het spel? En dat Alonso nu rivaal is zogezegd heeft dat nut?
    En nog zoiets int spel: dat level systeem met expoints, heeft dat ook enig nut eigenlijk?

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tarzanneke Bekijk bericht

cheaters in codemasters-race-games? never happens!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten