hoe heten dat über coole (offroad ) race spel op gunk tv gister weet iemand dat?? pleass share the infomation with me
hoe heten dat über coole (offroad ) race spel op gunk tv gister weet iemand dat?? pleass share the infomation with me
Laatst gewijzigd door lord_augustus; 26 mei 2005 om 22:01
als ik mij niet vergis was da een spel voor PS3? da zal dus nog een tijdje duren voor het uitkomt.Oorspronkelijk geplaatst door lord_augustus
![]()
bedoelde mss motorstorm ?
Man man,sjiek
en watn chrashes seg
Grtz
bedankt man, zo vette trailer
ik hoop dat dat voor pc uitkomt anders ben ik geforced een ps3 te kopen
heerlijk, voor zo'n spel alleen al zou ik een nieuwe console aanschaffen... tenzij het ook op PC uitkomt natuurlijk :-)
Eén van de beste trailers / teasing movies die ik de laatste tijd gezien heb.
lijkt mij idd zaaaleg spel, de trailer was in ieder geval echt af. Hoop dat t ook op pc uitkomt, ma vrees t niet.
HOLY SHIT!
FLATOUT MAAR DAN 10x BETERE GFX en offroad
M8IG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
super het begint weer worden zoals een eind voor de release van PS2, van die filmkes waar u bakkes echt van open valt, toch wel raar dat je die dingen dikwijls nog geen jaar later als vanzelfsprekend beschouwt
ik hoop alleszinds dat dit geen ps3 only wordt want die komt hier niet binnen
²Oorspronkelijk geplaatst door DaCrashOveride
hopelijk pc![]()
Ik hoop da ook natuurlijk, maar tot nu toe is het alleen bekendgemaakt voor PS3 zeker...![]()
![]()
![]()
:o
fuck you man zo iets zalligs heb ik nog nooit gezien
dat in online mode :openvallendemond:
Oorspronkelijk geplaatst door sexymofo
idd, met 3Ds Max kunde wel heel schone dingen maken maar dan moet het nog ingame geraken. Hopelijk evenaart het dit![]()
DAMD!!! als dit ingame is !!! sommige momenten dacht'k eerder dat het echt gefilmd was dan gamefootage...
In de topic achter een offroad spel is het ook aan bod gekomen. Het spel wordt gemaakt door een firma die van Sony is... Dus neem maar aan dat het een PS3-only wordt![]()
da zie er zalig uit met die crashes en al
Het is te hopen da je zo die moto's kunt omver rijden.
Ziet er toch wa te mooi om waar te zijn uit ...
CRC 2005 ziet er ook goed uit![]()
Komt NIET uit op pc, het spel wordt gemaakt door Evolution studios (die ook de WRC games voor PS2 maken) en da's een developer van Sony. Enkel PS3 versie.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)