iemand die zin heeft om in een moddling team te komen van Street Legal stuur me dan een mail Muffels.pieter@gmail.com
iemand die zin heeft om in een moddling team te komen van Street Legal stuur me dan een mail Muffels.pieter@gmail.com
misschien een beetje meer uitleg?
![]()
Street Legal, ken je dat niet? Het is een average game van Take 2 denk ik. Je koopt een wagen, bouwt hem uit en kan vrij rondrijden in een stadje.. Je kan dan tegen anderen racen in de streets of naar drag races gaan savonds.. Flikken zijn er ook in dit spel!
Het is grafisch niet zo denderend (valt nog goe mee ze), zitten een hoop bugs in en is wel al enkele jaren oud..
heb je mss een linkje naar het spel/demo? of is het gratis te dllen?
Nee, dat niet.. Heb niet direct een link nee, ben het momenteel trug aan't 'kopen' want ik heb het al eens gehad
Toch een linkske gevonden, sta wel ni veel ophttp://pc.ign.com/objects/491/491660.html?ui=cb_like_01
ik denk dak het al ken staat erop die kaft een vrouw me auto ???
Dunno..
drakefighter: heb jij toevallig een paar links naar enkele communities ofzo?
Voor auto's te moddelen bedoelt ge?
ik denk van wel --> modding teamOorspronkelijk geplaatst door Ironpole
Auto's modellen, nieuwe bumpers en accesoires maken, ... Zo'n dingen zal't wel zijn!
Beter bij 't graphics forum aankloppen denk![]()
Jah voor auto's te maken en bumpers enz...Oorspronkelijk geplaatst door saze
Iets tegen ofzoOorspronkelijk geplaatst door GeoBem007
Beetje defensief?Oorspronkelijk geplaatst door drakefighter
absoluut niets tegenOorspronkelijk geplaatst door drakefighter
Ik was helemaal niet aanvallend!
Waarom zou'k als ik nog achter links vraag van communities?
Kheb namelijk sound problems, krijg geen sound ingame.. Wel van de Activision en Invictus toestand in't begin maar de rest..
willen mensen die geintresseerd zijn eens kijken op de tijdelijke site staat nog niet veel op maar komt nog www.pur-team.tk en misschien ook registreren op het forum
hallo ik ben ook van pur (forum admin enzo) wij zoeken ook nog scripters, skinners enzo
we hebben ondertussen 1 decal pack af en er komt een muffler pack aan
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)