Discussie: dtm 2006

  1. #1
    Olivier_Twister's schermafbeelding
    Lid sinds
    7/01/05
    Locatie
    Gent
    Berichten
    4.375
    iTrader
    114 (82%)

    dtm 2006

    zie hier de eerste screens echt zalig
    http://www.gamespot.com/xbox/driving...reenindex.html

  2. #2
    D|L|_yR@c€r's schermafbeelding
    Lid sinds
    10/07/04
    Berichten
    1.219
    iTrader
    0
    Idd mooi , maar dat is meer art denk ik.

  3. #3
    marcel's schermafbeelding
    Lid sinds
    12/03/03
    Locatie
    londerzeel (malderen)
    Berichten
    9.897
    iTrader
    0
    lijken mij meer bewerkte screens dan art

  4. #4
    slimfit's schermafbeelding
    Lid sinds
    22/09/03
    Locatie
    Diepenbeek
    Berichten
    1.488
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel
    lijken mij meer bewerkte screens dan art
    ma toch zeker die chrash als da zou in het spel zou zijn , amai

  5. #5
    *BeLiSiMa*'s schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    1.479
    iTrader
    4 (100%)
    jah mah da is bewerkt hé

  6. #6
    Rage's schermafbeelding
    Lid sinds
    12/12/02
    Locatie
    Gemeente
    Berichten
    6.211
    iTrader
    15 (100%)
    bwa, kijk naar doom3

    waarom mag een racegame niet zo een goeie graphics hebben?

    racegames hebben altijd al achterop de FPS'en gehold...

    mss is dit een verbetering?

  7. #7
    flov007's schermafbeelding
    Lid sinds
    9/07/03
    Locatie
    Heverlee
    Berichten
    2.625
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minimum Rage
    bwa, kijk naar doom3

    waarom mag een racegame niet zo een goeie graphics hebben?

    racegames hebben altijd al achterop de FPS'en gehold...

    mss is dit een verbetering?
    mss omda een pc die grafics + fysics ni kan trekken...?

  8. #8
    marcel's schermafbeelding
    Lid sinds
    12/03/03
    Locatie
    londerzeel (malderen)
    Berichten
    9.897
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minimum Rage
    bwa, kijk naar doom3

    waarom mag een racegame niet zo een goeie graphics hebben?

    racegames hebben altijd al achterop de FPS'en gehold...

    mss is dit een verbetering?

    omdat een racegame andere grafische vereisten dan een FPS...
    een racegame op de DOOM³ engine zou niet vooruit te branden zijn op hetzelfde systeem waar ge een goede framerate hebt met DOOM³

  9. #9
    Darth-Falcon's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/08/02
    Locatie
    hier en daar
    Berichten
    4.058
    iTrader
    1 (100%)
    ik vind het eigelijk niet erg dat racegames grafisch wat achterlopen, ze mogen dat gerust opofferen voor realistische wagen en crash physics voor mijn part

  10. #10
    slimfit's schermafbeelding
    Lid sinds
    22/09/03
    Locatie
    Diepenbeek
    Berichten
    1.488
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flov007
    mss omda een pc die grafics + fysics ni kan trekken...?
    kweet nog goed overschakeling Grand prix 1 na 2 , da was echt zo , da lijkt juist echt man man

  11. #11
    Foose's schermafbeelding
    Lid sinds
    14/07/03
    Locatie
    Aalst
    Berichten
    9.782
    iTrader
    24 (100%)
    Bwa ni echt spectaculair. En de rijstijl van DTM2 vondek ni zo goed .. buh.
    DTM1 was precies al wa beter ma nog altijd ..

  12. #12
    Monty007's schermafbeelding
    Lid sinds
    4/02/03
    Locatie
    Gent
    Berichten
    642
    iTrader
    36 (100%)
    De enige deftige TOCA game was TOCA 2 imo. AL de rest was crap. Allemaal strijkijzers op magneetbanen. In toca 2 kon je tenminste nog es echte schuivers zetten. Maja, ze offeren wat realisme op om meer kopers aan te spreken, kunt ze geen ongelijk geven natuurlijk. I'll just stick to GTR FIA racing...
    Interests: Apple - PS3 - Music - Movies

  13. #13
    integra's schermafbeelding
    Lid sinds
    20/07/02
    Locatie
    Heusden-Zolder
    Berichten
    1.552
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flov007
    mss omda een pc die grafics + fysics ni kan trekken...?
    Juist alsof in een FPS geen physics berekend moeten worden ...

  14. #14
    hatetn's schermafbeelding
    Lid sinds
    21/01/03
    Berichten
    13.642
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door integra
    Juist alsof in een FPS geen physics berekend moeten worden ...


    nie zeveren
    enkel FPS kunnen vooruitgang maken in gfx en physics

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  

Inloggen

Inloggen