zit ge er iets mee in dat daar een nieuwe thread voor maak ???Oorspronkelijk geplaatst door saze
te laat geizen dat hij er al terug stond![]()
zit ge er iets mee in dat daar een nieuwe thread voor maak ???Oorspronkelijk geplaatst door saze
te laat geizen dat hij er al terug stond![]()
Laatst gewijzigd door saze; 5 november 2004 om 00:31
welkom, uw ontgroening zal spoedig beginne :mwhoehahahaha:
bedankt, en wanneer start dieOorspronkelijk geplaatst door RuffRyder3600
![]()
waneer je het, het minst verwachtOorspronkelijk geplaatst door saze
![]()
eindelijk he saze, na een half jaarproficiat
![]()
beter laat dan nooit zekersOorspronkelijk geplaatst door Fr3nzY
![]()
iddOorspronkelijk geplaatst door Shorty87
![]()
wanneer houden ze hier nog is een event![]()
goede vraag.... kzal es gaan thread diggeOorspronkelijk geplaatst door saze
![]()
beste TRC-ers
ik zou ook graag TRC joine...
moet je ook racegames spelen op PC om te kunne joine (kspeel nl enkel op PS2)
als ik mag joine:
nick: Sluysen
Car: Nissan Skyline GTR
bedankt alvast
zoals ge ongetwijfeld weet, begint NU uw "trail" periode. Silent Thunder zal u, vanaf nu, constand op de hiele zitte...Oorspronkelijk geplaatst door sluysen
dus gewoon veel positieve antwoorden geven en veel posten op race forum...
(btw, actief in GTA topics)
tuurlijk op het raceforum dus laat je veel zien en silent zal het weten te zeggen of je mag joinenOorspronkelijk geplaatst door sluysen
![]()
Wil ook wel TRC joinen... Waarom? Ben vrij veel met Race-games bezig, al lange tijd. Ik ben nooit echt actief geweest op het forum (toch niet qua posten, wel qua lezen), nu begint het al te beterenBen 20 jaar,...
Meer wete? Vraag gerust!
*Edit* Games zoals: Destruction Derby 2, TOCA, Gran Turismo, Cmcrae (vooral den 2), Flatout, NFS,... Ook GTA en consoorten,...
Laatst gewijzigd door Jayvie; 14 november 2004 om 14:25
dit moet wel héOorspronkelijk geplaatst door Alucard
Der staat dan ook, geweest, wa wil zegge, da ik nu al meer post...Oorspronkelijk geplaatst door Sergiow
zoals er al gezegd is silent thunder zal u iets laten weten da ge erin moogtOorspronkelijk geplaatst door Alucard
veel succes
Kzou wille joine
uhm kspeel vooral Flatout, trackmania, DTM race driver 2 en NFSU² (miss binnekort na het uispelen van ² de 1 is trug beginne te spele vo es te vergelijke )
Alvast Bedankt ..![]()
Laatst gewijzigd door Bloob; 20 november 2004 om 06:14
zoals er al gezegd is silent thunder zal u iets laten weten da ge erin moogtOorspronkelijk geplaatst door Brambo^
veel succes
ik zou ook graag trc joinen maar ik speel ook bijna uitsluitend ps2 games mor aks da een belemmering is koop ik wel wa race games voor op pc![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)