Hallo en welkom beste mensen van 9Lives, sorry voor deze korte voorstelling. Mijn naam is Agentbromsnor, ik kom uit het pittoreske Enschede in Nederland en ik zoek sinds een tijdje naar een programmeur die ons team wil komen versterken met het ontwikkelen van onze eerste indie-game (hobby).
Samen met nog iemand werk ik sinds kort aan het ontwikkelen van een eigen (nog naamloze) game als hobby project in onze vrije tijd. We hebben een aantal concepten en game-engines overwogen, maar het volgende hebben we besloten:
De game zal lopen op de Reality Factory engine. Deze is weer gebaseerd op de open source engine Genesis 3D en is volledig los van auteursrechten en wordt al onderhouden sinds begin 2000 ongeveer. Ook kent Reality Factory enkele moderne updates die de oorspronkelijke engine niet kent, zoals het gebruik van bump, normal en specular maps voor texturen, dynamisch licht, realistische physics...
De game zelf zal een eerste persoons survival horror game worden, enigszins vergelijkbaar met Amnesia: The Dark Decent. De focus zal voornamelijk gericht zijn op survival, en op dynamische keuzes die je kunt maken in je level progressie.
Aan een concreet verhaal word gewerkt, maar de atmosfeer en survival gameplay zullen de boventoon voeren.
Momenteel zijn we dus met twee man. Ikzelf doe het level ontwerp en concepten, en mijn collega verzorgt de 3D modellen en de scripts. Om ons team beter uit te balanceren zijn we echter op zoek naar iemand met ervaring in C++ om ons te helpen met level scripts, en programmeren van de engine (indien nodig).
Voel je je dus aangesproken, en lijkt het je leuk om met ons te werken aan een innovatieve indie-game, laat het dan even weten! Je kunt me toevoegen op MSN, mijn adres staat in mijn profiel.
Aangezien dit een hobby project is, krijg je uiteraard niet betaald.
Serieuze reacties graag!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren