ik zit dus met een bron xml van bijvoorbeeld volgend formaat
nu zou 'k dit willen importeren in een ander programma, maar dit is engelstalig dus zou die xml moeten omgezet worden naarCode:<verzameltag> <item> <Id>123</Id> <Naam>Test</Naam> <Prijs>35</Prijs> </item> </verzameltag>
ik had gedacht van dit via een xsl geconverteerd door te geven aan dat programma, maar wil dus niet goed lukken.Code:<verzameltag> <item> <Id>123</Id> <Name>Test</Name> <Price>35</Price> </item> </verzameltag>
had volgende code:
maar natuurlijk geeft hij errors op die xml tags enzo. Weet er iemand een oplossing voor dit probleem? Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, indien niet, zeg je het me maar en zal 'k proberen het wat duidelijker uit te leggenCode:<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?> <xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/TR/WD-xsl"> <xsl:template match="/"> <verzameltag> <xsl:for-each select="verzameltag/item"> <item> <Id><xsl:value-of select="Id" /></Id> <Name><xsl:value-of select="Naam" /></Name> <Price><xsl:value-of select="Prijs" /></Price> </item> </xsl:for-each> </verzameltag> </xsl:template> </xsl:stylesheet>![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren