Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Approved 9-lifer Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)

Big Daddy Statue Bioshock

Vroeg me gewoon af hoeveel mensen gemiddeld betalen voor zo'n Big Daddy Statue van Bioshock

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Euh, ja, technisch gezien is het vrij moeilijk om daar een prijs op te plakken, aangezien het om een accessoire gaat die bij de game zelf zat en los daarvan in principe geen waarde heeft.
    Logische berekening zou natuurlijk zijn: adviesprijs Bioshock LE - adviesprijs CE = prijs statue in perfecte conditie
    Dus in principe zou dat beeldje toch niet meer dan €10 waard mogen zijn, maar het kan zijn dat je er los nog wel €15-20 voor krijgt denk ik...

Approved 9-lifer Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Euh, ja, technisch gezien is het vrij moeilijk om daar een prijs op te plakken, aangezien het om een accessoire gaat die bij de game zelf zat en los daarvan in principe geen waarde heeft.
    Logische berekening zou natuurlijk zijn: adviesprijs Bioshock LE - adviesprijs CE = prijs statue in perfecte conditie
    Dus in principe zou dat beeldje toch niet meer dan 10 waard mogen zijn, maar het kan zijn dat je er los nog wel 15-20 voor krijgt denk ik...
    Maar als het limited is geweest zouden er dan geen mensen zijn die er meer voor geven?

Ik heb gehoord dat er tot 100 voor zo'n beeldje kan neergeteld worden. Wou even de geruchten beamen, hij staat goed op mn kast, maar voel me nog beter met 100 in mijn broekzak hahah...

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Offtopic: laatst in Keulen verkochten ze die hele grote big daddy, 1600 euro :-)

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    @ Darius01: die theorie kan zeker en vast wel kloppen, maar dan zal de waarde nog wel stijgen naargelang de tijd verstrijkt. Op ebay zijn er immers nog voldoende hele sets te krijgen (LE's, soms zelfs nog sealed), dus van zodra dat een beetje uitsterft zal de waarde wel omhooggaan.
    Ik weet niet of je die "LEs" van LOTR nog kent? Die dozen met de EE van de film en een beeldje in? Die beeldjes gaan soms ook voor belachelijke bedragen, snappen wie het snappen kan hoor...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten