Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    13 (100%)

Leovince TT en TNT sportstuur

Ik kan van de broer van lief van de zus een Leovince TT en een TNT sportstuur overkopen. Zijn nog in goede staat, hij had gezegt dat ik hem een prijske moest geven, maar ik heb totaal geen idee hoeveel ik daar voor zou moeten geven.

Approved 9-lifer GregoryCo's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ik denk die uitlaat een 40 euro en da stuurke zou ek eigenlijk geen idee hebben
    Toen ik mijn uitlaat nieuw kochtte is ondertussen verzeker al jaartje geleden, heb ik iets van 90 euro betaald voor dezelfde uitlaat.

Member
    iTrader
    13 (100%)
    Kan je mss iets zeggen over het geluid dat die chap maakt ? Is volledig orginele booster next met die leovince tt op. Want mijne maat heeft een bidalot in combinatie met een andere vario (polini denk ik) en dat maakt zo'n tering geluid

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Leovince TT Chrome op Speedfight 2 (origineel) maakt een normaal knettergeluidje, maar niet veel te luid, maar dan weer op een andere met een 70cc en andere stukken maakt het veel te veel lawaai...

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Geluid van bidalot is normaal nog redelijk zacht mits demperwol nog goed, in ieder geval mooier dan een tt, zo zwaarder.

Leovinci TT kost nieuw €90, hangt dus veel af van de staat wat je er nog voor kunt geven. €40 is een goede prijs als hij niet weg geroest is.

TNT stuur met clamp zou ik €20 voor geven, als het met clamp is uiteraard! Nieuwprijs: €35.

Member
    iTrader
    13 (100%)
    Ok, bedankt voor de reacties
    mag slotje op..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten