hello
Packard Bell Audiokey 128MB
Wat zou ik voor deze nog krijgen?
Tita
hello
Packard Bell Audiokey 128MB
Wat zou ik voor deze nog krijgen?
Tita
Oorspronkelijk geplaatst door TitaTovenaartje
Niet veel aangezien packard bell geen ultra goede kwaliteit is gelijk archos,iriver,iaudio....
En de mp3 spelers van packard bel de nieuwe kosten op dit moment ook niets meer.
Ik schat dus iets van een 5-10€
das echt wel weinig
voor 20 is hem van u![]()
Nee bedankt.
Als het nu een kwalitatieve speler was dan kreeg je er nog wat voor maar nu niet echt.
Zelf verkoop ik een speler van muzio 128Mb(van de vriendin)
Als je deze nu nieuw moet kopen kost het je nog een dikke 70€ denk ik.
Koop die van packad bell 128Mb nieuw dan betaal je niets meer.Ik dacht dat die nu zelf pas begonnen bij 256mb
ja vriendin wou die nog verkopen, ze wil ne zen of ne ipod kopen.
En dan ligt deze hier maar te liggen, maar voor 10 euro kan ze die beter houden en als geheugenstick gebruiken ofzo.
Ze heeft ook een Idream van 1 gig gekocht een kleine maand geleden, maar tis nie wat ze dacht dat het zou zijn, hoeveel zou die nog waard zijn?
nieuwprijs was 100 dacht ik
Ik weet het niet.Gelijk ik al gezegd heb van die "fake" merken krijg je niet veel voor.Dat zijn merken die maken andere merken gewoon na...niet zo goed dus.
Ik weet het niet 30€ ofzo.
Een speler van 1Gb kom je sneller kwijt dan eentje van 128Mb.
Ikzelf verkoop ook een van 128Mb, wel een goeije dan maar da mensen kijken enkel naar de opslag,wat de "kenners" zal ik maar zeggen dan weer niet doen.
Ik heb een Ipod shuffle 1GB
Hoeveel zou deze waard zijn , ik heb hem gekocht voor 145.99 euro
Oorspronkelijk geplaatst door Amroth0070
Niet veel aangezien die shuffel een echte rage was.Geen display,wat heb ja daar nu aan.Een gewone mp3 speler kan je ook op shuffel zetten en dan zie je wel hoe het liedje noemt en dergelijke.
Ik vond de shuffel trouwens veel te duur voor wat hij kan.Je ziet niet eens of je batterij af is
50€??
ge moet nu niet overdrijven é. ALS €150 nu nog de gangbare nieuwprijs is, dan vind ik €50 echt wel belachelijk weinig. het is niet omdat jij het niet goed vindt en te duur vindt(ik vind het ook ma rommel) dat het nix meer waard.
ipod shuffle 1gig kost nu maar 110euroOorspronkelijk geplaatst door Mechelaar
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)