Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
    Member
    iTrader
    34 (100%)

Nieuw Apple TFT 22" Inch Cinema Display + DVI Adaptor voor PC

Dit scherm zal ik maandag kunnen kopen op mijn werk.
    http://partym.netfirms.com/22.jpg

Apple 22" TFT Cinema Display

Is nieuw recht uit de doos. Kunnen kopen op men werk wegens sluiting vestiging, er stond al een jaar nen hoop van deze scherme in den hoek ergens weggeduwd en nu verkope ze ze blijkbaar ineens.

Ik zal hem hebben met ineens de originele convertor van Apple zodat ge een DVI aansluiting van de PC kunt gebruiken.

Iemand enig idee wat ik voor dit scherm zou kunnen krijgen?

ps: Als ik al men schermen wat ik tot hiertoe heb verkocht krijg ga ik zelf voor een nieuw 24" TFT van samsung hehe
    Laatst gewijzigd door Party; 22 januari 2005 om 12:27

Super Moderator Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    €600, maar waarom hou je het niet gewoon? Het is het mooiste scherm dat er bestaat!
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

Member Mobutu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    600 zot, da is veel meer waard. als het nieuw is zoals ge zegt zou ik toch wel 900 € ofzo zeggen zulle
    Mobutu.dI
    #di.clan (Qnet!)
    Pwned!

Member Code_X9's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    djees man moest ik zo een scherm hebben hield ik het toch mooi bij hoor my god da zijn zo wa de zaligste schermen dat er op de markt zijn ( uitgezonder op hun grotere broetjes de 56 "" ma das dan weer te groot...)
    GUNK: Kick Ass Gaming

iTrader
    7 (100%)
    600 zot, da is veel meer waard. als het nieuw is zoals ge zegt zou ik toch wel 900 € ofzo zeggen zulle
    Zijde gij nu serieus? €900 voor een 22" scherm? wtf?
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

Member Fear's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Als het afhangt van de ms waarde enz.. kunt ge voor een 22" zeker nog een 1000 en meer krijgen.

Apple kost zowiezo veel, en een deftig +20" inch tft scherm kost algouw rond de 1600€
    Nexoc Osiris E703 III: Core 2 Duo T7400 2x 2.16GHz 4MB; 17" WUXGA+ 1920x1200; GeForce Go 7950GTX; 120gb; 2 GB DDR2

iTrader
    7 (100%)
    Apple kost zowiezo veel, en een deftig +20" inch tft scherm kost algouw rond de 1600€
    Is de kwaliteit van zo'n Apple scherm dan zoveel beter dan van een ander merk?

Member Mobutu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tzal wel zijn, kijk amar eens op de apple site; nen 23 inch 1800€
    Check

ziet ge; maare dat schem zal van een vorige generatie ofoz zijn dusja ...
    Mobutu.dI
    #di.clan (Qnet!)
    Pwned!

Member
    iTrader
    3 (80%)
    http://www.pw-computer.de/produkte/d...T/winfo22.html

hier zie je het scherm of beter gezegd reuzescherm beter

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Waarom ik het wil wegdoen? omdat ik nog groter wil
    Ik wil die 24" inch tft van samsung...
    Alle ik zal mss van mijne stoel vliege als ik maandag dit scherm op men werk koop en zie werken dat ik zoiets heb van: dit hou ik beter bij... maar dat weet ik dus maandag...
    Ik heb hier ook nog 2 nieuwe 22" inch CRT's staan, als ik die ook verkocht krijg + dit applescherm en als ik zo aan genoeg geld geraak voor de 24" inch van samsung, dan verkoop ik al men schermen en koop ik dit 1ne 24" inch tft.

Member Cron's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    ola ge moogt gerust via mailke laten weten voor hoeveel ze die schermen op uw werk verkopen hoor dan, heb ook intresse in 1

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cron
    ola ge moogt gerust via mailke laten weten voor hoeveel ze die schermen op uw werk verkopen hoor dan, heb ook intresse in 1
    Die 22" CRT's is hier ne link voor:
    http://games.telenet.be/forum/showth...00#post4853400

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Link van de foto werkt blijkbaar niet en kan men originele post nimeer aanpassen.
    Hier een nieuwe link:
    http://partym.250free.com/23.gif
    http://partym.250free.com/22.jpg
    Laatst gewijzigd door Party; 22 januari 2005 om 16:59

Member schep's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    da scherm krijgt ge zo doorverkocht, is idd wel van vorige generatie
    voor een prijske heb ik altijd interesse

Member
    iTrader
    29 (100%)
    ik heb wel interesse in zo'n scherm , please PM me de prijs per stuk en andere info. Enorm veel interesse
    Bij mijn weten zijn enkel de 20" en 23" van de vorige generatie MET ADC en heb je daarbij een ADC=>DVI convertor voor nodig.
    De generatie daarvoor, die 22" heeft al een DVI aansluiting

Member
    iTrader
    34 (100%)
    ik heb het scherm sinds vandaag net in men bezit en zelf zien draaien. IS NIET NORMAAL indrukwekkend... ik had het zelf nog niet gezien, en zag er wel oke uit op foto maar in t echt ziet het er nog 100x mooier uit, de achterkant zelfs alleen al van dit scherm is adembenemend... ik ben nog niet zeker of ik het verkoop sinds ik zo onder de indruk ben van de kwaliteit en afwerking van dit product.
    Alles zal afhangen van 2 punten:
    1 dat ik er genoeg voor krijg
    2 dat ik van men 2 nieuwe 22" CRT's vanaf geraak aan een goeie prijs

Ja ja t draaid weer om geld ik weet het hehe maar ik wil zelf ofwel een 24" kopen van samsung ofwel, heb ik net ontdekt een 30" van apple :o niet normaal mooi, maar ook duur hehe en er bestaan nog geen videokaarten voor, voor op de PC sinds nvidea een speciale dual DVI kaart heeft uitgebracht voor dit scherm voor op apple...
    gaan namelijk 2 DVI kabels van 1 videokaart naar dit 1ne scherm, heeft gewoon teveel pixels voor de bandbreedte van 1 DVI kabel hehe
    Maar sinds ik die CRT's kwijt wil en niet direct aan de laagste prijs alles ga verkopen kan het ff dure, die CRT's moete zowiezo eerst hier buiten.
    Maar ik hou jullie wel op de hoogte.

In ieder geval, dit scherm staat nog nergens te koop en ik heb al een bod van 700 Euro gekregen. Als je dus al niet zoveel over hebt gelieve ook geen pm te sturen voor intresse...

Groetjes van een vroegere anti appleman en nu applefan hehe toch voor hun scherme

Member
    iTrader
    29 (100%)
    Die 30" cinema displays zijn wel op Pc's aan te sluiten.
    ASUS V9999 Gamer edition Geforce 6800 is bv een kaart die 2560x1600 resolutie aan kan en vlotjes kan trekken. Er is toch nog hoop .
    Als het bedrijf of jij een factuur als garantie kan uitschrijven wil ik wel zo'n scherm kopen. Er is er dus maar 1 scherm? Ik dacht dat er een hoop van die schermen in een hoekje lagen (zie jouw beginpost)?

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vegeta
    Die 30" cinema displays zijn wel op Pc's aan te sluiten.
    ASUS V9999 Gamer edition Geforce 6800 is bv een kaart die 2560x1600 resolutie aan kan en vlotjes kan trekken. Er is toch nog hoop .
    Als het bedrijf of jij een factuur als garantie kan uitschrijven wil ik wel zo'n scherm kopen. Er is er dus maar 1 scherm? Ik dacht dat er een hoop van die schermen in een hoekje lagen (zie jouw beginpost)?
    Dat was ook zo, maar blijkbaar was de intresse op het bedrijf voor deze schermen enorm hoog, gezien de prijs ze het aan wegdeden belachelijk laag was. Dus was de regel 1 per persoon.
    Ook kan ik mijn begin post hier niet meer aanpassen na een tijdje blijkbaar...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten