Pagina 212 van 254 EersteEerste ... 112162202208209210211212213214215216222 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.221 t/m 4.240 van 5069
    Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

*Flickr*
    *Last.fm*
    *XBlive: vloet*

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Voor illegalen. Beter als ze in de criminaliteit zien storten.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    ēēē C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

iTrader
    3 (100%)
    Ik lijk me toch niet te herinneren dat het in kampen steken van grote aantallen mensen ooit een oplossing is geweest.

*Flickr*
    *Last.fm*

Member
    iTrader
    0
    Wat dan wel? Ze allemaal legaliseren?

iTrader
    3 (100%)
    Als ik de perfecte oplossing had zou ik het wel zeggen. Wij plaatsen ook illegalen in centrums, zoals bijna elk Westers land. Maar voor de 1 of andere reden krijgt dat een vreemde twist als IsraŽl het op grote schaal wil gaan doen. Ik ben eens benieuwd hoe die tentenkampen er over enkele jaren gaan uitzien. En het is mssn wat oppervlakkig, maar ik leg nogal snel de link met hoe IsraŽl omgaat met andere 'outsiders'. Echt verdraagzaam komen ze de laatste jaren niet over he.

*Flickr*
    *Last.fm*

Member Darkseid's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Als ik de perfecte oplossing had zou ik het wel zeggen. Wij plaatsen ook illegalen in centrums, zoals bijna elk Westers land. Maar voor de 1 of andere reden krijgt dat een vreemde twist als IsraŽl het op grote schaal wil gaan doen. Ik ben eens benieuwd hoe die tentenkampen er over enkele jaren gaan uitzien. En het is mssn wat oppervlakkig, maar ik leg nogal snel de link met hoe IsraŽl omgaat met andere 'outsiders'. Echt verdraagzaam komen ze de laatste jaren niet over he.
    Ze leven dan ook niet bepaald in een verdraagzame regio he.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkseid Bekijk bericht
    Ze leven dan ook niet bepaald in een verdraagzame regio he.
    Het zou al een verschil maken als er wat minder provocatie zou zijn. Als je ziet dat IsraŽlische soldaten nog steeds Palestijnse burgers neerknallen die betogen omdat ze het allemaal kotsbeu zijn. De wederzijdse haat neemt er in alle geval niet mee af. De ultieme oplossingen voor IsraŽl lijken steeds alleen maar te bestaan uit een volk centraliseren en er muren rond bouwen, om daarna met geweld in te grijpen als er opstand is. Ze maken er vaak zelf een wij-zij situatie van. En door die tentenkampen te bouwen geven ze niet de indruk in een andere richting te willen gaan.

*Flickr*
    *Last.fm*

iTrader
    0
    Het zou al een verschil maken als er wat minder provocatie zou zijn. Als je ziet dat IsraŽlische soldaten nog steeds Palestijnse burgers neerknallen die betogen omdat ze het allemaal kotsbeu zijn. De wederzijdse haat neemt er in alle geval niet mee af. De ultieme oplossingen voor IsraŽl lijken steeds alleen maar te bestaan uit een volk centraliseren en er muren rond bouwen, om daarna met geweld in te grijpen als er opstand is. Ze maken er vaak zelf een wij-zij situatie van. En door die tentenkampen te bouwen geven ze niet de indruk in een andere richting te willen gaan.
    lol, die "tentenkampen" hebben met de rest van uw verhaal echt volledig niks te maken, maar soit. Bovendien helpt het zťker niet als ge de volledige schuld bij IsraŽl legt. IsraŽl leeft in een regio waar ťlk buurland tegen hun gekant is, logisch dat ze een soort "muur" willen vormen. En doe nu niet alsof IsraŽl niet uitgelokt wordt voor die militaire acties die ze ondernemen hť.

Wa is da toch met iedereen die de arme brave palestijntjes wilt verdedigen tegen het stoute grote IsraŽl..

iTrader
    3 (100%)
    Heeft er rechtstreeks niets mee te maken nee, maar het zorgt wel voor een bepaald imago waardoor dit soort nieuws een vrij negatieve bijklank krijgt imo. Die kritiek moeten ze maar kunnen slikken ook. En zoals ik zei, ben ik eens benieuwd hoe het daar in z'n werk zal gaan. Je kan niet ontkennen dat het daar nogal radicale mannen/vrouwen zijn die de beslissingen maken.

En wat de brave Palestijntjes betreft. Ik heb het over geweldloze betogende mensen die recht tegenover soldaten staan die onrustwekkend snel overgaan tot kogels door de lucht jagen. Soldaten waarvan je op het gezicht kan aflezen dat ze geen idee hebben waarmee ze bezig zijn. Daar zijn beelden genoeg van te vinden. Ik heb het dus niet over radicale Palestijnse politiekers en hun niet zo geweldloze volgelingen die verblind zijn door haat.

Oplossingen heb ik niet, maar ik heb het wel altijd moeilijk om de kant van IsraŽl te kiezen in de beslissingen die ze maken.

*Flickr*
    *Last.fm*

Member zwerver's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    "They are close to being expelled either willingly or against their will," he said. "This is a number that threatens the Jewish identity."
    Het is dus wel nauw verbonden met andere politieke/maatschappelijke problemen in IsraŽl. Het gaat niet louter om het (beter?) opvangen van vluchtelingen...

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    lol, die "tentenkampen" hebben met de rest van uw verhaal echt volledig niks te maken, maar soit. Bovendien helpt het zťker niet als ge de volledige schuld bij IsraŽl legt. IsraŽl leeft in een regio waar ťlk buurland tegen hun gekant is, logisch dat ze een soort "muur" willen vormen. En doe nu niet alsof IsraŽl niet uitgelokt wordt voor die militaire acties die ze ondernemen hť.

Wa is da toch met iedereen die de arme brave palestijntjes wilt verdedigen tegen het stoute grote IsraŽl..
    Misschien lees je er best eens wat artikels en boeken op na alvorens je je laatste alinea neerpent. De geschiedenis van dat volk sinds de 20e eeuw is bezwaarlijk rooskleurig te noemen. De huidige toestand, evenmin.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Misschien lees je er best eens wat artikels en boeken op na alvorens je je laatste alinea neerpent. De geschiedenis van dat volk sinds de 20e eeuw is bezwaarlijk rooskleurig te noemen. De huidige toestand, evenmin.
    Da weet ik goed genoeg ze, ik ben evenzeer tegen IsraŽl omwille van al die zaken. Ik snap gewoon niet hoe ge zo tegen ťťn kant kunt zijn als de andere kant zeker niet veel beter is. Zo onschuldig zijn de palestijnen ook niet hoor, nochtans is de kritiek altijd volledig anti-IsraŽl hier.

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Da weet ik goed genoeg ze, ik ben evenzeer tegen IsraŽl omwille van al die zaken. Ik snap gewoon niet hoe ge zo tegen ťťn kant kunt zijn als de andere kant zeker niet veel beter is. Zo onschuldig zijn de palestijnen ook niet hoor, nochtans is de kritiek altijd volledig anti-IsraŽl hier.
    Omdat IsraŽl dan ook verscheidene aspecten van internationaal recht schendt bijvoorbeeld. Als zelfverklaard beschaafd land hoor zoiets niet.

Dat je mensen van hun grondgebied verdrijft op een paar strookjes, daar een muur rond bouwt, dan nog wat kolonies opzet en hen alle humanitaire hulp ontzegt, is beyond belief voor mij. Allicht komen de Palestijnen dan in opstand. There is no peace on an empty stomach. Altijd zo geweest, zal altijd zo zijn.

De Israeli's die zich quasi steeds vereenzelvigen met het jodendom, zouden zelf beter moeten weten. Het is nog maar 70 jaar geleden dat ze zelf op massieve schaal werden samengegooid in humanitair onaanvaardbare situaties. Nu doen ze net hetzelfde. Tja.

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Omdat IsraŽl dan ook verscheidene aspecten van internationaal recht schendt bijvoorbeeld. Als zelfverklaard beschaafd land hoor zoiets niet.

Dat je mensen van hun grondgebied verdrijft op een paar strookjes, daar een muur rond bouwt, dan nog wat kolonies opzet en hen alle humanitaire hulp ontzegt, is beyond belief voor mij. Allicht komen de Palestijnen dan in opstand. There is no peace on an empty stomach. Altijd zo geweest, zal altijd zo zijn.

De Israeli's die zich quasi steeds vereenzelvigen met het jodendom, zouden zelf beter moeten weten. Het is nog maar 70 jaar geleden dat ze zelf op massieve schaal werden samengegooid in humanitair onaanvaardbare situaties. Nu doen ze net hetzelfde. Tja.
    Dit.

Om deze en andere redenen zou de US zijn beleid tav Israel moeten herzien. De vraag is of dit nog mogelijk is met al die joodse lobbyisten in Washington/New York/'t Witte Huis?

Estes: U.S. aid to Israel has surpassed trillion-plus dollars since 1973 | StAugustine.com
    ďmaior singulis, universis minor"

Member
    iTrader
    21 (100%)
    He further assisted in exposing Hamas terrorist cells and provided intelligence that led to the detention of key Palestinian leaders Ė including his own father

In 2007, Yousef, who is a convert to Christianity, quit being an agent and moved to the US where he received political asylum.
    'Son of Hamas' arrives in Israel - JPost - National News

Erg voor de vader om een zoon als verrader te hebben.

Member
    iTrader
    21 (100%)

Member Deus ex Machina's schermafbeelding
    iTrader
    0
    IsraŽl heeft er juist alle baat bij een vredevolle oplossing, het probleem is dat iedereen rond israŽl al enkele honderden jaren alle joden van de kaart willen vegen. Ik ben allesbehalve pro israŽl, het land is een misbaksel en ze hadden het nooit mogen oprichten als een joden of zionistenstaat, maar voor de palestijnen en al de rest er rond heb ik ook geen greintje medelijden (buiten voor de kinderen, die worden meegesleurd door de rest en zo blijft de cirkel rond natuurlijk). geef ze de kans en iedere jood hangt met een koord rond de hals. en nee, dat is niet omwille van 'de zonden van israŽl' maar puur uit antisemitisme. Ik ga niet akkoord met wat israÍl doet, als een kind een steen gooit van op 500 meter afstand bombarderen ze hem, zijn familie en om zeker te zijn de rest van zijn straat. Maar ik begrijp maar al te goed waarom ze zich zo agressief opstellen. Ik zou het persoonlijk ook wel eens beu worden.
    I don't know what you mean when you say big mind and little mind. First of all, there is the brain
    -J. Krishnamurti (1895-1986)-

Believing is seeing

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Als je een apartheidsregime in stand houdt verdien je geen seconde vrede.
    "Those who are repeatedly passive in the face of injustice soon find their character corroded." ~ Julian Assange

Member Deus ex Machina's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bongobong Bekijk bericht
    Als je een apartheidsregime in stand houdt verdien je geen seconde vrede.
    en als je de andere bevolking gewoon dood wil zien verdien je misschien van achter een muur gestopt te worden.

tis de zwart/wit visie van mensen zoals jij die de boel daar draaiende houden.
    I don't know what you mean when you say big mind and little mind. First of all, there is the brain
    -J. Krishnamurti (1895-1986)-

Believing is seeing

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deus ex Machina Bekijk bericht
    IsraŽl heeft er juist alle baat bij een vredevolle oplossing, het probleem is dat iedereen rond israŽl al enkele honderden jaren alle joden van de kaart willen vegen. Ik ben allesbehalve pro israŽl, het land is een misbaksel en ze hadden het nooit mogen oprichten als een joden of zionistenstaat, maar voor de palestijnen en al de rest er rond heb ik ook geen greintje medelijden (buiten voor de kinderen, die worden meegesleurd door de rest en zo blijft de cirkel rond natuurlijk). geef ze de kans en iedere jood hangt met een koord rond de hals. en nee, dat is niet omwille van 'de zonden van israŽl' maar puur uit antisemitisme. Ik ga niet akkoord met wat israÍl doet, als een kind een steen gooit van op 500 meter afstand bombarderen ze hem, zijn familie en om zeker te zijn de rest van zijn straat. Maar ik begrijp maar al te goed waarom ze zich zo agressief opstellen. Ik zou het persoonlijk ook wel eens beu worden.
    Lol en in de jaren 30 was het juist omgekeerd. Dan pleegden de IsraŽliŽrs terroristische aanvallen.

Vlamingen beginnen al te zagen en te klagen over de Walen ivm taalkwesties. Hoe zouden Vlaanderen reageren als dit zou gebeuren door WalloniŽ?

Pagina 212 van 254 EersteEerste ... 112162202208209210211212213214215216222 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten