Pagina 2 van 2 Eerste 12
    TimeFtw's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackM Bekijk bericht
    Mijn ervaring zegt dat ik me toch veel veiliger voel in Antwerpen als ek met een paar maten inc meiskes door het schipperskwartier loop richting cda dan als we in Gent soms van de charlatan naar de overpoort lopen of bij 2 vrienden die in die buurt zitten op bezoek ga.
    Daar in Antwerpen is het ruim, klaar en loopt het er vol politie (in burger) terwijl het in Gent precies op een buitenwijk trekt die al jaren verkommerd is. In beide hoort ge even weinig nederlands ... In Brussel zou ek het al heel niet riskeren van daar te passeren. Vanuit den trein ziet het er daar al maar verdacht uit :/

Naar mijn mening kan het enkel maar verbeteren door het samen te steken op 1 locatie en die locatie ten minste iet of wat op te waarderen.

Ik dacht trouwens ooit es gelezen te hebben hier dat tippelen verboden was in belgie?
    Ik vraag mij af langs welke omweg gij van de charlatan naar de overpoort gaat?

JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimeFtw Bekijk bericht
    Ik vraag mij af langs welke omweg gij van de charlatan naar de overpoort gaat?
    Langs de keizer karellaan tot ad belgradostraat. Gewoon omdat daar nog ne maat zit 2 huizen ervoor en die meestal nog wel es durft meegaan op een onnozel uur Da's niet zo'n omtoer ze. Langs de reep afslaan is mss korter, maar zoveel scheelt da nie.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wonkelrijm Bekijk bericht
    Ik heb daar twee jaar gewerkt en moest dus ook dagelijks door de Aarschotstraat en de Weidestraat. Eigenlijk heb ik me daar nooit onveilig gevoeld, het is er enkel enorm smerig. Over de sfeer 's avonds en 's nachts kan ik me moeilijk uitspreken, maar het is wel al Bulgaars wat de klok slaat daar.

Dit is trouwens een gekende hoerenbuurt, dus daar knijpt men wel een oogje toe.
    Mijn vriendin moest daar enkele jaren geleden dagelijks door omdat ze iets verderop studeerde.
    Werd s morgens bijna dagelijks lastig gevallen door "jongeren" in die buurt. Beledigingen waren dagelijkse kost, ook al omsingeld geweest door groepjes...
    Heb een serieuse degout van brussel gekregen door dit soort situaties, heb er zelf een tijdje gewoond en ook voldoende meegemaakt.

Aimooo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Mijn vriendin moest daar enkele jaren geleden dagelijks door omdat ze iets verderop studeerde.
    Werd s morgens bijna dagelijks lastig gevallen door "jongeren" in die buurt. Beledigingen waren dagelijkse kost, ook al omsingeld geweest door groepjes...
    Heb een serieuse degout van brussel gekregen door dit soort situaties, heb er zelf een tijdje gewoond en ook voldoende meegemaakt.
    dagelijks lastiggevallen? ik nog nooit, zelfs nog nooit iemand zien lastiggevallen worden. en ja, ik passeer daar dagelijks.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aimooo Bekijk bericht
    dagelijks lastiggevallen? ik nog nooit, zelfs nog nooit iemand zien lastiggevallen worden. en ja, ik passeer daar dagelijks.
    Bijna dagelijks. Jij bent ook een meisje van begin 20?

Flawless's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Studentes van die leeftijd worden inderdaad vaak lastiggevallen, maar dat is meestal fluiten, roepen enz... Geen aanrandingen nog niet gehoord.
    Ik ben. Jij bent. Hij is. Wij zijn. Jullie zijn. Zij zijn.

Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Er zijn wel degelijk al vrouwen aangerand ginder hoor

†15-02-2012†

Aimooo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Bijna dagelijks. Jij bent ook een meisje van begin 20?
    Neen, maar mijn vriendinnen wel.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flawless Bekijk bericht
    Studentes van die leeftijd worden inderdaad vaak lastiggevallen, maar dat is meestal fluiten, roepen enz... Geen aanrandingen nog niet gehoord.
    Gelukkig is het daar nooit van gekomen. Ergste was dat ze een paar keer omsingeld is geworden door groepjes.
    Ikzelf ben in Molenbeek aangevallen geweest nadat ik een groepje van 5 erop aansprak omdat ze mijn vriendin en zus uitscholden voor hoer toen ze stonden te wachten tot ik de deur opendeed van mijn studiotje.
    1 heeft mij aangevallen, de andere 4 probeerden hem wat te bedaren (gelukkig).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aimooo Bekijk bericht
    Neen, maar mijn vriendinnen wel.
    Allez, als zij daar ook dagelijiks doorwandelde zonder incidenten hebben ze geluk gehad.
    Laatst gewijzigd door kay-gell; 16 mei 2012 om 09:44

9lives UNI's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Kan men niet naar een systeem gaan waar men de prostitutie naar de buitenrand verbant en men afwerkplaatsen creeerd naar bv Nederlands model. Al zijn daar ook heel wat projecten opgedoekt, het zou toch een mogelijke oplossing zijn. Dan liefst in samenspraak met de collega's en niet de overlast trachten door te schuiven zoals het nu in Brussel gebeurt.

Zelf Gent denkt daar al een tijdje aan en met een overwinning van paars plus zal dat ook wel het geval worden.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten