Pagina 1 van 251 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 5012
    Member
    iTrader
    7 (100%)

In de marge van het nieuws - Deel 5

Approved 9-lifer Cranberry's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Zoiets... maar niks houdt ons tegen om eindelijk de riek eens boven te halen
    Om hem in de juiste stemming verder te zetten!

Overleven met en onder financiŽle repressie - De Standaard

Extreemrechts kamerlid choqueert met foto's van autopsie Julie en Mťlissa

Blijft een verhaal vol gaten die waarschijnlijk teveel aan het licht zou brengen. Verklaart ook de reacties er op, sadly.

Flahaut had het over een trieste dag voor de democratie
    Hij had alvast een punt
    Laatst gewijzigd door Cranberry; 19 april 2012 om 17:34

Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    We're fucked anyway, een mens zou zich moeten beginnen schamen om nog kinderen op de wereld te zetten.

There's No Tomorrow - YouTube

Crew Member Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cranberry
    Ik vetrouw mijn vrienden niet zo blindelings om er vanuit te gaan dat ze veilig omgaan met een bazooka. Gij gaat er trouwens al onmiddellijk vanuit dat die crimineel u haat, gelijk de VS dat zich in de slachtofferrol plaats om dan te rechtvaardigen dat ze zelf als eerste de aanval inzetten.
    Het argument blijft evenwel overeind...

India economisch afhankelijk van het Westen?
    Ja natuurlijk.

Inderdaad, een ander jasje.
    Ik zou denken dat het feit dat jij hier vrij kunt over discussiŽren met allicht een volle maag en de mogelijkheid om te gaan en staan waar je wil, wel voldoende indicatie dat het om meer gaat dan een "ander jasje". En doel je daar nu op het dexia debacle mee of wat bedoel je nu eigenlijk?

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ng Bekijk bericht
    Het lijkt mij niet meer dan normaal dat die klucht van permanente leden wordt afgeschaft, tesamen met het veto recht.
    Sterk plan. In dat geval verlaten de grootmachten binnen de kortste keren de VN en verliest de organisatie haar nut en werkmiddelen. Remember de volkenbond.

De verschuivende machtsverdeling is een groot probleem voor de VN. Indien je ťťn ander land bij het selecte clubje van permanente leden van de VR voegt, zullen er direct (terecht) minstens tien andere hetzelfde eisen. Als je India extra rechten geeft, kan je de andere Bric-landen ook niet weigeren en zeker aartsvijand Pakistan niet.

ng
    ng is offline
    Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dat weet ik wel, toch vind ik dat een klucht. Iedereen zou daar gelijk moeten zijn, maar sommige zijn weer iets gelijker dan een ander.
    Heel dat vetosysteem houdt de kracht van de VN tegen. Kijk maar naar SyriŽ waar ze niet ingrijpen omdat de Russen en Chinezen niet willen.

iTrader
    9 (100%)
    SyriŽ is dan ook wel geen eenzijdig verhaal...

Approved 9-lifer lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ng Bekijk bericht
    Dat weet ik wel, toch vind ik dat een klucht. Iedereen zou daar gelijk moeten zijn, maar sommige zijn weer iets gelijker dan een ander.
    Heel dat vetosysteem houdt de kracht van de VN tegen. Kijk maar naar SyriŽ waar ze niet ingrijpen omdat de Russen en Chinezen niet willen.
    Dat systeem is er net om een balans in de wereld te houden...

Vergeet ook niet dat de VN meer is dan alleen maar de Algemene vergadering en de Veiligheidsraad. Zo hebben andere organen bijvoorbeeld proberen int te grijpen in Palestina (Mensenrechtenraad?), en daardoor is de geldkraan voor dat orgaan redelijk hard dichtgedraaid door de VS.

Als die druk tegen SyriŽ blijft toenemen, zullen China en Rusland uiteindelijk wel moeten toegeven. Zo hebben ze zelf al aan SyriŽ gevraagd om een vreedzame oplossing te zoeken.

iTrader
    9 (100%)
    Goh ja als er langs de andere kant sprake is dat het 'regime' meerdere pogingen tot onderhandelen gedaan heeft met de rebellen maar daar wordt niet naar geluisterd... Of het waar is laat ik in het midden.

iTrader
    2 (100%)
    Om hem in de juiste stemming verder te zetten!
    Overleven met en onder financiŽle repressie - De Standaard
    Videozone

Member felixdraait's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben zelf geen gamer (meer) en vind het debat over gewelddadige games vaak nogal overroepen - langs beide zijden. Toen ik daarnet in een reportage over Anders Breivik op VTM het volgende hoorde, voelde ik echter even plaatsvervangende schaamte voor de nieuwsdienst. Ik citeer even, maar je kan het hier ook bekijken: Breivik wilde nog twee auto

"Breivik zag het als een zelfmoordmissie en gaf zichzelf maar 5% kans om te overleven. Maar hij had zich goed voorbereid: hij had een jaar verlof genomen om zestien uur per dag het computerspel 'World of Warcraft' te spelen, een berucht oorlogspel."
    Serieus. Ik verwacht niet dat die mensen autoriteit zijn op het vlak van videogames ofzo, maar dit gaat er qua kort-door-de-bochtheid toch wel over. Ik vind dat je toch enige journalistieke kritiek mag verwachten, zelfs op VTM?

iTrader
    2 (100%)
    Tja, world of WARcraft, dat bekt goed en dat klinkt lekker dreigend toch?
    Meer hebben ze niet nodig hoor om ne leek iets wijs te maken. ge gaat toch niet denken dat ze dat spel even checken, die naam alleen is al bingo

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blanco Bekijk bericht
    Tja, world of WARcraft, dat bekt goed en dat klinkt lekker dreigend toch?
    Meer hebben ze niet nodig hoor om ne leek iets wijs te maken. ge gaat toch niet denken dat ze dat spel even checken, die naam alleen is al bingo
    Zo cynisch ben ik nu ook weer niet, en ik denk ook niet dat dat een realistische visie op de Belgische journalistiek is. Maar qua tendentieuze berichtgeving kan dit wel tellen.

Member ClayDavis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felixdraait Bekijk bericht
    Ik ben zelf geen gamer (meer) en vind het debat over gewelddadige games vaak nogal overroepen - langs beide zijden. Toen ik daarnet in een reportage over Anders Breivik op VTM het volgende hoorde, voelde ik echter even plaatsvervangende schaamte voor de nieuwsdienst. Ik citeer even, maar je kan het hier ook bekijken: Breivik wilde nog twee auto

Serieus. Ik verwacht niet dat die mensen autoriteit zijn op het vlak van videogames ofzo, maar dit gaat er qua kort-door-de-bochtheid toch wel over. Ik vind dat je toch enige journalistieke kritiek mag verwachten, zelfs op VTM?
    van 16u per dag warcraft te spelen wordt ge volgens mij enkel gewoon dik

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ClayDavis Bekijk bericht
    van 16u per dag warcraft te spelen wordt ge volgens mij enkel gewoon dik
    Sheeeiiiiiiiiiiit.

Approved 9-lifer Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dit snap ik niet echt :

Electrabel verlaagt energieprijzen tot 16pct

Dus eerst een prijsverhoging doorvoeren met het excuus dat de energiemarkt gewoon duur is en daarna ineens zwaaien met zoveel % verlaging.

Dit geeft diegene die vertrokken bij electrabel toch gewoon gelijk? Ok, iedereen weet dat ze bij de duurste leveranciers zitten, maar dit is toch openlijk bekennen dat al die prijsverhogingen gewoon onnodig waren?

Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Dit snap ik niet echt :

Electrabel verlaagt energieprijzen tot 16pct

Dus eerst een prijsverhoging doorvoeren met het excuus dat de energiemarkt gewoon duur is en daarna ineens zwaaien met zoveel % verlaging.

Dit geeft diegene die vertrokken bij electrabel toch gewoon gelijk? Ok, iedereen weet dat ze bij de duurste leveranciers zitten, maar dit is toch openlijk bekennen dat al die prijsverhogingen gewoon onnodig waren?
    In hetzelfde artikel op deredactie.be stelt men dat de verlaging een gevolg is van een enorm klantenverlies sinds de verhoging. Zo zie je maar weer dat vrijmaking van de energiemarkt zeer zeker positieve gevolgen kan hebben...

Member Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    125 (100%)

Approved 9-lifer Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    In hetzelfde artikel op deredactie.be stelt men dat de verlaging een gevolg is van een enorm klantenverlies sinds de verhoging. Zo zie je maar weer dat vrijmaking van de energiemarkt zeer zeker positieve gevolgen kan hebben...
    Jeps, dat hoorde ik op de radio ook. Daarmee da'k vond dat al diegene die electrabel verlieten toch wel een punt hadden. Als je na 144.000 klanten te verliezen plots 10% verlaging kunt geven, wil dat zeggen dat ge al die tijd veel te veel aanrekende. 't Zou me niet evrbazen dat er een tweede golf overstappers aankomt, zeker als de concurrenten ook nog gaan verlagen.

ng
    ng is offline
    Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Burgemeester New York wil roken in huis verbieden | zita

Right, verbied dan gewoon sigaretten in het algemeen.
    Ah nee, dat zou te logisch zijn. Ge moogt ze nog kopen, ge moogt gewoon nergens nog roken.

Pagina 1 van 251 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten