Pagina 69 van 335 EersteEerste ... 195965666768697071727379119169 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.021 t/m 1.035 van 5012
    Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Was Nick Hanauer’s TED Talk on Income Inequality Too Rich for Rich People? | Business | TIME.com

Blijkbaar een verrassende TED-talk. Die vent heeft een interessante visie IMHO. Discuss!

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Ik zou het niet altijd 'caring' noemen...
    Het publieke domein dient sneller uit te breiden dan nu voorzien is door de wet imo... Anders krijg je van die bizare situaties als Warner (of Disney, dunno) die jaarlijks miljoenen vangen via licenties op het copy'right' voor het happy-birthday liedje...

Je hebt echter wel gelijk dat het niet steeds om "caring" gaat, ik had gewoon die slogan gekopiëerd voor de lol.

Iedereen zou echt eens de tijd moeten nemen om die "RIP : a remix manifesto" eens te bekijken... Het is zelf volledig gratis als je niet wilt betalen. Het is entertainend en leerrijk. Geeft ook een goed beeld van welk effect de huidige copyright wetgeving op de samenleving en cultuur heeft imo...
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

Member Cuth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De Europese Unie heeft Mugabe een reisverbod opgelegd wegens mensenrechtenschendingen.
    m'enfin, VN ambassadeur voor toerisme

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    LETTERLIJK: een bloemlezing uit de vele klachten - De Standaard

Een overzicht van klachten van jongeren over interimkantoren. Er zitten ongetwijfeld een paar overdreven zaken tussen, maar blijft toch schokkend om te lezen.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weer een non-antwoord, of beter gezegd een utred-antwoord.

Member Genious's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    LETTERLIJK: een bloemlezing uit de vele klachten - De Standaard

Een overzicht van klachten van jongeren over interimkantoren. Er zitten ongetwijfeld een paar overdreven zaken tussen, maar blijft toch schokkend om te lezen.
    Ik vraag me wel af hoe, wnr en in welke context die vergaard zijn.
    Gelieve de flauwe opmerkingen rond mijn nick - if any - voor uzelf te houden.
    Het is intussen bijna 10 jaar geleden dat ik hier registreerde en was toen veeleer een inside joke.

Member zwerver's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genious Bekijk bericht
    Jongeren botsen met uitzendsector - De Standaard
    "Riensje Landuyt (25). Samen met een twintigtal jongeren uit de regio van Oostende verzamelde zij het voorbije jaar aan de ingang van uitzendkantoren honderden verhalen van jongeren zoals zij."

Approved 9-lifer SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Waarom worden vlamingen altijd afgedaan als zowat neo nazi's ? Dat calimero complex van de waalse politici begint echt wel serieus op mijn zenuwen te werken.
    Frans parlementair rapport: "N-VA is fascistisch" - Wetstraat - De Morgen
    http://quaddamage.be/
    . Mijn stek op het internet waar ik wat over indie games schrijf.

Member Hiapoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genious Bekijk bericht
    Ik denk toch dat veel opmerkingen tav de interimkantoren correct zijn...
    En het gaat soms om kleine maar heel irritante zaken:

- "Neenee, voor dezen job moet ge geen frans kunnen" --> Tegen iemand die echt geen frans spreekt. Twas voor een job in Moeskroen en het interview was ENKEL en VOLLEDIG in het frans...

Imo is er te weinig persoonlijke begeleiding bij veel mensen bij het zoeken naar een job.
    Maar goed, het is niet zo eenvoudig natuurlijk. Want meer persoonlijke begeleiding, kost ook meer geld...
    Dus ik begrijp ook goed dat dit niet zomaar een eenvoudige problematiek is.
    En de werkgevers moeten ook meewillen.
    Maar die willen niet mee omdat de loonkosten hier in België veel te hoog zijn.

Alé ja, alles hangt vast aan elkaar. En voor mij is de eindconclusie altijd een volledig verkeerde politiek kader en te hoge loonkosten in België.
    "At every crossroads on the path that leads to the future, tradition has placed 10,000 men to guard the past.”
    “That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.”

“The governor of Texas, who, when asked if the Bible should also be taught in Spanish, replied that 'if English was good enough for Jesus, then it's good enough for me.”

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud Bekijk bericht
    Waarom worden vlamingen altijd afgedaan als zowat neo nazi's ? Dat calimero complex van de waalse politici begint echt wel serieus op mijn zenuwen te werken.
    Omdat het gemakkelijker is om een partij af te wimpelen door ze slecht te doen afschilderen dan met argumenten komen als de meningen niet stroken. De VS deed toch hetzelfde met de communisten tijdens de koude oorlog?
    For science.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    1
    Als wij dan toch fascistisch, racistisch en onverdraagzaam zijn, waarom willen die arme Waaltjes dan nog steeds bij ons blijven?

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mijn ervaring met intrim kantoren :
    - ze spelen met uw voeten (bellen voor een job, ik moest naar hun kantoor in fucking Gent komen, om daar dan te horen dat ik me ook in Sint-Niklaas kon inschrijven en dat ze momenteel toch geen passende vacatures hebben... Ik heb toen gezegd dat ze me direct terug uit hun database mochten verwijderen omdat ik geen zin heb om om te ge gaan met leugenaars. Hare kop was goud waard ) (ACCENT)

- Het zijn bedriegers : meerdere keren voor gehad dat ze betaalde dagen verlof waar ik recht op had als jobstudent niet wouden uitbetalen omdat het bedrijf waarvoor ik werkte deze ook niet aan hun betaald hebben. Mijn pa werkte op het bedrijf en wist me te zeggen dat het bedrijf weldegelijk betaald had voor die dag verlof en dat ik die dus moest krijgen. Na een paar bezoekjes dan toch gelijk gekregen en toen hadden ze zich plots "vergist" (KONVERT)

- Die consulenten zijn gewoon fucking achterlijk terwijl ze denken dat ze het gemaakt hebben. Kdenk dat een van de kwalificaties om daar te mogen beginnen is dat ge zo opervlakkig mogelijk moet zijn en liefst mensen direct oordelen over mensen hun competenties op uiterlijke basis.

-Dit geld ook voor 90% van alle headhunter shit en en consultancy bureau's...Het enige verschil is dat die wanhopig op zoek zijn naar IT profielen en er meestal iemand aanwezig is met vakkennis... Ooit eens midden in een gesprek, voor een job waarvoor ze al gezegd hebben dat ze me wouden aannemen hetvolgende antwoord gegeven op de standaard vraagjes die ze nog effe moesten overlopen : de vraag was "wat is uw motivatie om bij Talent Planet te beginnen?"
    Mijn antwoord : "Mijn motivatie? Geen. Jullie belden mij op om te zeggen dat jullie een job als webdevelopper beschikbaar hebben dat past in mijn profiel in Gent. Ik hoor nu dat jullie geen webdevelopper jobs hebben en alle overige jobs zijn in Brussel..."
    Ze zei dan dat we misschien best het gesprek afronden dan... Ik was akkoord
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Frankrijk, niet Wallonië.
    Weer een non-antwoord, of beter gezegd een utred-antwoord.

Pagina 69 van 335 EersteEerste ... 195965666768697071727379119169 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten