Pagina 19 van 335 EersteEerste ... 91516171819202122232969119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 285 van 5012
    Member Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    Wat JPV zegt over dit onderwerp bestaat grotendeels uit feiten en logica. Wat gij zegt niet, daarom denk ik niet dat het nog nut heeft om er met u verder over te praten.
    Jammer. Toegegeven: voor die eerste post had ik beter de frustratie die uw en andermans woorden opwekten even laten bekoelen. De reden die je opgeeft om niet op m'n andere comments te reageren vind ik echter flauw. Zelf ben ik in ieder geval niet van plan de discussie uit de weg te gaan.
    K ga wel nog een grote post maken (@ JPV en Glashelder) ergens in't weekend wanneer ik meer tijd heb.
    Ik kijk er al naar uit! (en dat bedoel ik niet eens sarcastisch)

/off-topic

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    Wederom sterk staaltje van HLN 'journalistiek'. Een blogposting op infowars.com, een verzamelpunt van complotisten en andere whackos behandelen als een echt artikel? Kom nou...
    "Als reactor 4 in Fukushima instort, wordt leven op aarde weggeveegd" - Buitenland - De Morgen

Nog een sterker staaltje copy paste werk...

Triestig hoor zulke non-artikels.
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    "Als reactor 4 in Fukushima instort, wordt leven op aarde weggeveegd" - Buitenland - De Morgen

Nog een sterker staaltje copy paste werk...

Triestig hoor zulke non-artikels.
    Heb je nu nog altijd niet door dat DM en HLN dezelfde webredactie hebben?

Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wederom sterk staaltje van HLN 'journalistiek'. Een blogposting op infowars.com, een verzamelpunt van complotisten en andere whackos behandelen als een echt artikel? Kom nou...
    Losstaand van hun bron, zou ik er toch niet te licht overgaan.
    Ook al is er maar een deeltje van waar, een nieuwe aardbeving daar kan erge gevolgen hebben.
    Ik denk ook dat Japanners zoiets eerder zouden verzwijgen dan dat ze het zouden uitbrengen.

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ulixes Bekijk bericht
    Ik vermoed dat
    ik een van die sommigen ben.
    Ik viseer niemand persoonlijk hoor. Is mijn algemeen gevoel van de posts sinds pvdd.

Op uw laatste stelling. Zoals in dat opiniestuk staat, zitten de "beschuldigden" (niet juridisch correct, vandaar "") in een catch 22. Wat ze ook doen, 't gaat nooit goed zijn.

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Bedoel je diezelfde "complotisten en whackos" aka bloggende burgers, die op pad gingen in de besmette gebieden en bekend maakten dat er straling was vrijgekomen na de tsunami? Lang voor de Japanse regering dat wou toegeven.

'k Vind dat wel grappig hoe mensen eigenlijk blijven kappen op zogenaamde 'conspiracies, complotten' dat de elite geheimelijk enkel voor zichzelf zorgt, de regering stuurt en veel te veel liegt. Ja duh, was dat nog niet duidelijk dan?.

Eerst liegt men over de verspreiding van de straling en het koelwater. Vervolgens blijkt dat we nog even mogen wachten op de technologie om deze vuiligheid op te ruimen. Dan lijkt het mij niet zo onlogisch dat mensen zich vragen gaan stellen bij deze vrij onstabiele situatie in combinatie met zware naschokken of iets dergelijke.
    Laatst gewijzigd door spray-bunny; 26 april 2012 om 02:34
    De topklasse weet het.
    De onderklasse weet het niet.
    De middenklasse wil het niet weten.

Member Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Ik viseer niemand persoonlijk hoor. Is mijn algemeen gevoel van de posts sinds pvdd.

Op uw laatste stelling. Zoals in dat opiniestuk staat, zitten de "beschuldigden" (niet juridisch correct, vandaar "") in een catch 22. Wat ze ook doen, 't gaat nooit goed zijn.
    Ja en nee: Jos Ghysen heeft gereageerd op de aantijgingen en toch een ander licht op de zaak geworpen. Waarmee ik nog steeds niet vind dat de media voortaan het podium van dergelijke steekspelen moeten worden. Het geval pvdd leek me in ieder geval wel voldoende maatschappelijk relevant om aan het licht te komen. En op het gevaar af populistisch te klinken: de getuigenissen zijn toch wel iets té talrijk om nog als laster te kunnen afdoen. Pvdd werd inderdaad in een zeer lastig parket gebracht, maar het is maar de vraag of dat voor een man met zijn positie en ambitie onterecht was. Soit, persoonlijk heb ik veel meer moeite met de berichtgeving rond pakweg de parachutemoord, dan met dit geval.

Nog drie interessante links:
    Het is niet oké, Pol - De Standaard
    Liesbeth Van Impe over Pol Van Den Driessche: Waarom de s... - Het Nieuwsblad
    deredactie.be: "Vroeger kwam het niet vaker voor dan nu"

Approved 9-lifer JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    failSmet en Semers zeggen dat er ongewenste intimiteiten waren, Van Roe, Ghysen en Goossens spreken dit tegen, hoezo overtuigend?
    Van Roe en Goossens spreken niet tegen dat er ongewenste intimiteiten waren.

Goossens: "Als dat verder uitgediept wordt, dan wordt niemand daar beter van want later komt misschien nog meer aan het licht en dat is ook pijnlijk voor anderen."
    Van Roe: "Er waren bij de BRT niet meer van dat soort verschijnselen dan in andere bedrijven. Maar dat was een andere tijdgeest, daar werd niet zo voer gesproken." Wie tussen de lijntjes leest, kan meer zien...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk
    En zelfs indien het klopt. Die mens is eind de 80. De feiten dateren van de jaren 50-70. Dat verhaal nu helemaal te gaan oprakelen heeft geen zin. Het toont gewoon aan dat "ongewenste intimiteiten" vroeger ook (ook : nu nog, PVDD et. al.) voorkwamen, wat helemaal geen verrassing is als we weten hoe de maatschappij over vrouwen dacht in die tijd.
    je bedoelt hoe jij nu over vrouwen denkt...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk

Een mediageile, wanhopige of op wraak beluste vrouw vindt altijd wel een medium, ongeacht wat gij hier zegt (wat niet wegneemt dat wat ge zegt in theorie klopt)
    nee, ze vindt niet altijd een medium. Toch neit een medium dat haar serieus zal nemen.
    Sent From My Brain Using Common Sense

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht

toch niet imho. De reactie van bvb een Patrick Lefevre is wél goed. De reactie van Di Rupo was ook zo dat niemand (serieus) nu nog gelooft dat hij effectief pedofiel zou zijn.

Er bestaan in België 4 manieren om tegen een, volgens de 'beschuldigde', onterechte klacht gram te halen:
    - een recht van antwoord eisen: wordt sowieso eigenlijk, indien mogelijk, standaard verwerkt in het artikel zelf, maar als er onwaarheden zouden instaan, kan het zo al rechtgezet worden.
    - klacht bij raad voor de journalistiek: werkt imho meer dan behoorlijk én neutraal, als je de uitspraken leest.
    - klacht bij de 'gewone rechtbank'. Kan een dure zaak zijn voor de journalist .
    - klacht bij assisen: ok, héél moeilijk, gelukkig bestaat de vorige procedure.

Imho bestaat op die manier genoeg mogelijkheid om schade te eisen. Ik zie ook geen enkele manier om het anders te organiseren. Zeker niet in een tijd waar je via internet sowieso héél veel kan spuien zonder deftige verweermogelijkheden. Dan heb ik véél liever dat je via een gecontroleerd organisme zoals de media (zie RVDJ) het kan doen.

iTrader
    3 (100%)
    om even te duiden: indien iemand (of "Iemand" ) een manier zou vinden om ervoor te zorgen dat lasterlijke, nog niet-bewezen aantijgingen, zelfs indien onderbouwd, niet meer in de media kunnen verschijnen, dan verhinder je dergelijke zaken in de media:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spray-bunny Bekijk bericht
    Bedoel je diezelfde "complotisten en whackos" aka bloggende burgers, die op pad gingen in de besmette gebieden en bekend maakten dat er straling was vrijgekomen na de tsunami? Lang voor de Japanse regering dat wou toegeven.
    Tuurlijk zijn de meeste van deze complottheorieën nonsens. Maar de paar die wél zin hebben (zoals het niet-toegeven van de straling) zouden dan niet mogen gepubliceerd worden zonder tegensprekelijk bewijs dat de personen (maw de regering) wél op de hoogte was? Dan kan je beter de pers opdoeken en zeker de persvrijheid.

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Marokkaanse premier negeert Turtelboom - De Standaard

Ik kan begrijpen dat er cultuurverschillen zijn, maar ik je kan een buitenlandse minister toch onmogelijk zo behandelen? Wat gaat die man doen als als hij ooit overleg moet voeren met Clinton? Jammer dat België het allemaal maar weer over zich heen laat gaan.

Member
    iTrader
    13 (100%)
    Tijd voor Di Rupo om nog een paar (tientallen?) miljarden te vinden en die op onorthodoxe wijze naar Dexia te sluizen. Ze gaan weer een lepe truc moeten uithalen om die boel drijvende te houden en er niet voor te zorgen dat de Dexia schulden bij de staatsschuld geteld moeten worden.

Luc Coene: 'Dexia heeft dringend geld nodig': De Tijd

Member Hiapoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluto Bekijk bericht
    Marokkaanse premier negeert Turtelboom - De Standaard

Ik kan begrijpen dat er cultuurverschillen zijn, maar ik je kan een buitenlandse minister toch onmogelijk zo behandelen? Wat gaat die man doen als als hij ooit overleg moet voeren met Clinton? Jammer dat België het allemaal maar weer over zich heen laat gaan.
    Met religie valt niet te onderhandelen, noch compromissen te sluiten.

Ik ben ervan overtuigd dat die kwibus ook niet met H. Clinton zou spreken.
    Maar Amerika zit nu niet echt met een zwaar immigrantenprobleem vanuit de Noord-Afrikaanse coté hé...

"If god really wanted people to be free of [wicked thoughts], he should have taken more care to invent a different species." - C. Hitchens
    "At every crossroads on the path that leads to the future, tradition has placed 10,000 men to guard the past.”
    “That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.”

“The governor of Texas, who, when asked if the Bible should also be taught in Spanish, replied that 'if English was good enough for Jesus, then it's good enough for me.”

Member zwerver's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    'Zeg dat je een makaak bent of ik sla harder' | MO*
    Erg interessant en choquerend artikel over politiegeweld in België.

Member Flawless's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwerver Bekijk bericht
    'Zeg dat je een makaak bent of ik sla harder' | MO*
    Erg interessant en choquerend artikel over politiegeweld in België.
    Het geweld tegen politie is véél choquerender. Wat ik soms op vrijdag/zaterdagavond zie in centrum Brussel tart de verbeelding. Daarom dat ik liever tijdens de week wegga Het zijn meestal wel dezelfde 'slachtoffers' als die in het artikel beschreven worden. Vrij eenzijdig artikel tbh.
    Ik ben. Jij bent. Hij is. Wij zijn. Jullie zijn. Zij zijn.

Pagina 19 van 335 EersteEerste ... 91516171819202122232969119 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten