Pagina 39 van 52 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 571 t/m 585 van 771
    Member Wopke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Dit clubje doorwinterde stakers zijn zowat de meest actieve stakers en worden bovendien royaal betaald door de Vlaamse overheid (we praten hier makkelijk over 6000+ netto per maand).
    Hahahahaha, jongens jongens.. Bron? PLEASSSEE geef mij een bron . Ik ga da afdrukken en aan mijn ijskast hangen.
    6000 net.. hahaha

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    "De rederij MSC is niet alleen op haar eentje goed voor zo'n 60 à 70 procent van de totale containeroverslag in de haven."

Member stormtrooper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Misschien ligt het aan mij maar ik kan moeilijk geloven dat zo'n bedrijf even gans zijn operatie gaat verhuizen omdat er 3 dagen gestaakt wordt?
    I won.

Heisenberg

Member sparks's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormtrooper Bekijk bericht
    Misschien ligt het aan mij maar ik kan moeilijk geloven dat zo'n bedrijf even gans zijn operatie gaat verhuizen omdat er 3 dagen gestaakt wordt?
    Er was al twijfel, dus ik kan mij wel inbeelden dat dit de spreekwoordelijke druppel kan zijn.

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Msc is idd al enkele maanden hiermee bezig, en nu kondigen ze al officieel standpunt aan van 'herbekijken investeringspolitiek'

Komt ook nog bij dat de g6, een alliantie van grote rederijen, Antwerpen ook links laat liggen binnenkort

Sent from my iPhone.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stormtrooper Bekijk bericht

Had jij indertijd verwacht dat Opel weg ging gaan?

Trouwens, kan jij mij vertellen hoeveel keer er afgelopen half jaar in Nederland gestaakt geweest is?
    Hoeveel grote stakingen erin diezelfde periode in België geweest zijn?

Aja bron: Database Stakingen in Nederland

Member Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Het is erg geworden als vakbonden nu al voor duizenden ontslagen gaan zorgen...

Member ChfZ | Hanky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze oogsten wa ze hebben gezaaid..

We gaan hier van 'iedereen' een job, naar niemand een job.
    Vakbonden hebben TEVEEL macht..

Approved 9-lifer DuffyT's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pol86 Bekijk bericht
    Had jij indertijd verwacht dat Opel weg ging gaan?

Trouwens, kan jij mij vertellen hoeveel keer er afgelopen half jaar in Nederland gestaakt geweest is?
    Hoeveel grote stakingen erin diezelfde periode in België geweest zijn?

Aja bron: Database Stakingen in Nederland
    Appels en peren!

Belastingdruk België: 57.3% (4de hoogste in Europa)
    Belastingdruk Nederland: 40.5%

Natuurlijk wordt er dan bij ons meer gestaakt als er weer allehande belastingen bijkomen en bestaande fiscale voordelen en allerhande afgeslankt worden of gewoon verdwijnen.

Belastingdruk doet België stranden op de 150ste plaats in een ranking van 183 landen - Press - PricewaterhouseCoopers
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. -Homer Simpson
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level, then defeat you with experience.

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    De vraag is natuurlijk "wat levert staken op?". Momenteel wordt er niks bereikt, maar wel verloren.
    Sent from bla bla bla, bende merk-hoeren.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMotha Bekijk bericht
    De vraag is natuurlijk "wat levert staken op?". Momenteel wordt er niks bereikt, maar wel verloren.
    Het is de enige legale stem die we hebben. Frappante is, zodra je het doet wijst nagenoeg heel België je na alsof het jou schuld is dat het niet goed gaat met het land.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuffyT Bekijk bericht
    Appels en peren!

Belastingdruk België: 57.3% (4de hoogste in Europa)
    Belastingdruk Nederland: 40.5%

Natuurlijk wordt er dan bij ons meer gestaakt als er weer allehande belastingen bijkomen en bestaande fiscale voordelen en allerhande afgeslankt worden of gewoon verdwijnen.

Belastingdruk doet België stranden op de 150ste plaats in een ranking van 183 landen - Press - PricewaterhouseCoopers
    Leuk weetje: Al ons belastinggeld (van de burgers), gaat volledig naar het betalen van de interesten van onze staats leningen. De rest van de belastingen zijn afkomstig van bedrijven etc, en deze verrekenen alles mee in de kostprijs van hun producten. You're paying for the whole show.

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wopke Bekijk bericht
    Het is de enige legale stem die we hebben. Frappante is, zodra je het doet wijst nagenoeg heel België je na alsof het jou schuld is dat het niet goed gaat met het land.
    Nope. Je wordt pas nagewezen wanneer je om de zoveel tijd dreigt met een staking en/of de ene staking na de andere organiseert waarmee je meer kwaad dan goed doet.

Leuk weetje: Al ons belastinggeld (van de burgers), gaat volledig naar het betalen van de interesten van onze staats leningen. De rest van de belastingen zijn afkomstig van bedrijven etc, en deze verrekenen alles mee in de kostprijs van hun producten. You're paying for the whole show.
    Sebiets nog wa meer lenen om de pensioenen en werklozen van de haven te kunnen betalen. Ahja!
    Little minds let little pain burn big old dreams with little flames.

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Als ik uit machteloosheid en een onterecht gevoel van tekort gedaan te worden iemand (bij voorkeur een authoriteitsfiguur of iemand rijker dan ikzelf) op zijn gezicht sla, zal ik ook niet op sympathie moeten rekenen. Snap je de vergelijking?

Waarom denken al die idioten dat iets saboteren constructieve resultaten oplevert? Ze saboteren zelfs eigen toekomst en't is niet dat ze in mensonterende toestanden leven en werken.
    Sent from bla bla bla, bende merk-hoeren.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMotha Bekijk bericht
    Als ik uit machteloosheid en een onterecht gevoel van tekort gedaan te worden iemand (bij voorkeur een authoriteitsfiguur of iemand rijker dan ikzelf) op zijn gezicht sla, zal ik ook niet op sympathie moeten rekenen. Snap je de vergelijking?

Waarom denken al die idioten dat iets saboteren constructieve resultaten oplevert? Ze saboteren zelfs eigen toekomst en't is niet dat ze in mensonterende toestanden leven en werken.
    Mjah, ksnap de vergelijking, en ik geef u gelijk omdat het hier over fysiek geweld gaat. Ik zou u ook gene sympathieke knul vinden.

Staken is echter een geweldloos recht. Wanneer MSC dreigt zijn schepen uit de Antwerpse haven weg te houden ondermijnen ze dit basisrecht, en dwingen ze ons tot arbeid. Niet dat ik iets heb tegen werken, integendeel, maar het begint allemaal zeer sterk op slavernij te trekken. "Werk, of we pakken alles af. Uw inkomen, het welzijn van uw land, uw imago."

De stakers saboteren niets hé, ze uiten hun ongenoegen, en het werk neerleggen is helaas de enige manier om dit te doen.
    Laatst gewijzigd door Wopke; 16 februari 2012 om 17:46

Pagina 39 van 52 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten