|
||||||
| Politiek & Actualiteit - Hier kan je terecht voor ernstige discussies. Aparte registratie verplicht!!!! |
| Bekijk resultaten enquête: Voor welke partij zou u nu stemmen? | |||
| PvdA |
|
8 | 2,68% |
| Groen! |
|
26 | 8,70% |
| Rood |
|
3 | 1,00% |
| SP.a |
|
6 | 2,01% |
| CD&V |
|
9 | 3,01% |
| Open VLD |
|
20 | 6,69% |
| LDD |
|
1 | 0,33% |
| N-VA |
|
207 | 69,23% |
| Vlaams Belang |
|
6 | 2,01% |
| Blanco |
|
13 | 4,35% |
| Aantal stemmers: 299. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#681 | |||||
|
Citaat:
Nu kan hij zijn rol perfect spelen, ik schrijf hem verre van af ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#682 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
![]() Dat is verder helemaal geen raadsel, dat is zelfs vanzelfsprekend dat een dergelijke combinatie sowieso tot stand moet komen. Dat weet de gemiddelde Antwerpenaar ook al ondertussen. Dat deze combinatie nu voor de verkiezingen al gebeurt, verandert weinig aan de praktijk. |
|||||
|
||||||
|
|
#684 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#685 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Ze dwingen de mensen als het ware om voor of tegen de NVA te stemmen in plaats van de mensen de keuze te laten op hun eigen partij te stemmen, en na de verkiezingen te kijken hoe men het beste kan besturen. Een verwerpelijke strategie in mijn ogen, enkel gericht op machtsbehoud, en respectloos ten opzichte van de kiezer. En ik zeg dat niet omdat ik nu toevallig op de NVA stem. Moesten zij zoiets doen zou ik het ook niet kunnen smaken. |
||||||
|
|||||||
|
|
#687 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Die partijen hun programma is compleet anders, hoe kunt ge nu stemmen voor in dit geval dan 3 totaal verschillende partij-programma's? Belachelijk. Het is écht zwak hoe de traditionele partijen duidelijk énkel maar uit zijn op behoud van hun macht, en dit kan enkel door allemaal samen te werken tegen de NVA. Hoe kunt ge nu niet inzien dat een samenwerking van volledige tegenpolen niet normaal is ![]() maw: Ik zeg dus niet dat wie niet op NVA stemt simpel is, zo zijn er andere partijen zoals Groen!. Maar als ge stemt op een "kartel" van complete tegenpolen, zijt ge wel degelijk simpel ja. 'K weet niet waarom ik nog reageer op uw posts, veel zinnigs komt er toch niet uit bij u maar soit: Neoken legt het mooi uit, lees zijn post en probeer nog eens na te denken waarom ik het zo zeg. Laatst gewijzigd door Darkseid; 3 februari 2012 om 18:21 |
|||||
|
||||||
|
|
#688 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ga je nu eigenlijk eens vertellen waarom je op NVA stemde en nu niet meer? Motto is met twee T's trouwens. Stem NVA! Wij denken in jouw plaats ![]() .Waarom moet dat en is dat vanzelfsprekend?Laatst gewijzigd door spray-bunny; 3 februari 2012 om 21:26 |
|||||
|
||||||
|
|
#694 (permalink) | |||||
|
Baromètre RTBF/La Libre : PS giflé, N-VA sanctionnée, FDF en progrès - RTBF Belgique
Het is weer typisch Belgisch, wacht lang genoeg en het kiesvee vergeet al de blunders en verraad van de traditionele partijen. De anti NVA campagne die uit bijna elke hoek komt zal er ook wel voor iets tussen zitten. Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#695 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#700 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En met 1/3 dat niks te zeggen heeft is democratisch gezien niks mis, zolang hun rechten gerespecteerd worden. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|