Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member Drag0n's schermafbeelding
    iTrader
    0

Regeerakkoord in tekst

Hallo

Ik heb het regeerakkoord gelezen. Persoonlijk vind ik het een evenwichtig akkoord, er wordt zwaar gesnoeid in de brugpensioenen, tijdskrediet en vevroegdpensioen wordt verlaat. Ik denk dat dit een warme winter zal veroorzaken.

Jullie mening?

Lees het volledige regeerakkoord van Di Rupo I | vandaag.be

Member fabanana's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drag0n Bekijk bericht
    Hallo

Ik heb het regeerakkoord gelezen. Persoonlijk vind ik het een evenwichtig akkoord, er wordt zwaar gesnoeid in de brugpensioenen, tijdskrediet en vevroegdpensioen wordt verlaat. Ik denk dat dit een warme winter zal veroorzaken.

Jullie mening?

Lees het volledige regeerakkoord van Di Rupo I | vandaag.be
    Hoewel er paar goeie maatregelen inzitten, zoekt men niet naar oplossingen voor de problemen (bv hoge werkloosheid Wallonië) maar naar oplossingen om de problemen te blijven betalen..

Pas na paar jaar zullen we balans kunnen opmaken, vermits het eigenlijk het huidige systeem (met al zen slechte kenmerken) in evenwicht houdt, vrees ik dat de problemen gewoon enkele jaren verder worden gestuurd.. om dan de NVA als grootste partij "echte" veranderingen te laten doorvoeren zodat de traditionele partijen kunnen zeggen: "zie je wel, bij onze maatregelen hebben we de burger gespaard".. mja, is nu éénmaal politiek

Wel benieuwd wat Europa over dit akkoord zegt eigenlijk..
    Money can buy everything, except time..

-Wootism

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten