Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 85

Discussie: Tolerantie religie

Member Gentille's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitske Bekijk bericht
    dat zeg ik niet, maar in tegenstelling tot de joden doen ze niets speciaals.
    de joden hebben antwerpen zo op de kaart gezet met de diamand, die enkele moslims die toch dokter etc. zijn zijn dit door ons onderwijssysteem e.d. en leveren niet echt iets bij omdat we dat zelf ook allemaal al hadden om het zo maar even te zeggen.

Overigens ik snap dat gezever tussen moslims en joden niet, zitten altijd op elkanders kap maar lijken zo verdomd veel op elkaar. (heb het hier over gelovigen, wat ik niet ben)
    De diamantsector is in handen van Indiërs btw

En een dokter levert een grotere menselijke bijdrage aan de maatschappij dan wat jij denkt hoor, of die nu een bruine kleur heeft en moslim is doet niets terzake, noch of hij zijn diploma hier heeft behaald.

doelde erop dat de joodse diamantwinkels antwerpen wel op de kaart hebben gezet, dit zie ik d kebapzaken niet direct doen bij een stad/gemeente (of iets anders behalve criminaliteit)
    Dan zou ik toch eens je oogkleppen afzetten en eens rondom je kijken.

Approved 9-lifer smitske's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gentille Bekijk bericht
    De diamantsector is in handen van Indiërs btw

En een dokter levert een grotere menselijke bijdrage aan de maatschappij dan wat jij denkt hoor, of die nu een bruine kleur heeft en moslim is doet niets terzake, noch of hij zijn diploma hier heeft behaald.

Dan zou ik toch eens je oogkleppen afzetten en eens rondom je kijken.
    ja nu is die overgenomen, ik bedoelde dus historisch gezien gentille...

iTrader
    0
    ja nu is die overgenomen, ik bedoelde dus historisch gezien gentille...
    Indiërs hebben evenveel in de pap te brokken "historisch" gezien als de Joden in Antwerpen. Die Indiërs zijn er niet van de ene dag op de andere gekomen met het gedacht van de diamantsector eens op te kopen in Antwerpen, die zitten er ook al veel langer dan vandaag, samen met de Joden.

En ik dacht altijd dat de diamantsector in Antwerpen overrated was volgens kenners (kan me vergissen)

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Indiërs hebben evenveel in de pap te brokken "historisch" gezien als de Joden in Antwerpen. Die Indiërs zijn er niet van de ene dag op de andere gekomen met het gedacht van de diamantsector eens op te kopen in Antwerpen, die zitten er ook al veel langer dan vandaag, samen met de Joden.

En ik dacht altijd dat de diamantsector in Antwerpen overrated was volgens kenners (kan me vergissen)
    kan zo zijn, maar vroeger hadden de joden meer in de pop te brokken dan nu, en de indiers minder dan nu. Overigens dezen zorgen voor mij voor minder overlast.

iTrader
    0
    kan zo zijn, maar vroeger hadden de joden meer in de pop te brokken dan nu, en de indiers minder dan nu. Overigens dezen zorgen voor mij voor minder overlast.
    Het is niet omdat Indiërs jouw persoonlijk geen overlast bezorgen, dat ze iemand anders op het forum geen overlast bezorgen of zich niet bezig houden met criminele activiteiten (onlangs een bende Indiërs/Aziaten veroordeeld voor mensenhandel). Uw persoonlijke leefwereld of ervaringen zijn maar 0.00000001 % van het totale beeld, net zoals mijn persoonlijke ervaringen geen correct beeld weergeven van een groep mensen, ik kan enkel oordelen over het individu dat mij overlast bezorgd. Verder dan dat kan ik niet kijken (gelukkig maar anders kan ik geen enkele bevolkingsgroep/nationaliteit/gelovige/ van eender welke religie/kleurling nog ver(be)trouwen)
    Laatst gewijzigd door Gentille; 23 juni 2010 om 23:29

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluto Bekijk bericht
    Tja leuk, hij verteld er nietbij dat een groot deel van die overlast door zijn aanhangers zijn....

iTrader
    0
    Tja leuk, hij verteld er nietbij dat een groot deel van die overlast door zijn aanhangers zijn....
    Die volle 8 man sterk waarmee hij aan het protesteren was op het VTM-nieuws een tweetal weken geleden?

Laten we maar vlug onze huizen barricaderen en vooral niet meer buitenkomen nu, waarom men in eerste instantie dergelijke zotten media-aandacht geeft begrijp ik ook niet. Er zijn dagelijks tientallen betogingen in Brussel (ze starten zo goed als achter elkaar soms) met meer protestanten dan die pummels en zij komen in het nieuws

En nu siddert volledige Vlaanderen, bang van de moslim met zijn witte gewaad en overweldigende baard . Men maakt de mensen toch soms echt nodeloos bang (als je al bang moet worden van zo een kwibus)

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Die volle 8 man sterk waarmee hij aan het protesteren was op het VTM-nieuws een tweetal weken geleden?

Laten we maar vlug onze huizen barricaderen en vooral niet meer buitenkomen nu.
    ik doelde er dus op dat hij zei de islamwetten invoeren want dat is goed terwijl een niet te onderschatten deel van de hinder door moslims zelf is. Niet allemaal uiteraard maar toch een aanzienlijk deel.

iTrader
    0
    ik doelde er dus op dat hij zei de islamwetten invoeren want dat is goed terwijl een niet te onderschatten deel van de hinder door moslims zelf is. Niet allemaal uiteraard maar toch een aanzienlijk deel.
    In principe zou er eigenlijk geen probleem mogen zijn met hun eigen wetten, gezien dit voor de Joodse gemeenschap ook oogluikend wordt toegestaan en zij ook hun eigen rechtspraak er op na houden. Maar die (schaarse?) aanhangers verkondigen het niet publiek zeker.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    In principe zou er eigenlijk geen probleem mogen zijn met hun eigen wetten, gezien dit voor de Joodse gemeenschap ook oogluikend wordt toegestaan en zij ook hun eigen rechtspraak er op na houden. Maar die (schaarse?) aanhangers verkondigen het niet publiek zeker.
    je snapt het precies niet hé, ik zeg dat ze ons de moslimwetten willen opdringen aan iedereen omdat onze maatschappij zo verwerpelijk is terwijl hun 'eigen' mensen (de moslims) voor een aanzienlijk deel van de overlast zorgen waartegen zij zich willen verzetten met moslimwetten hier toe te passen voor iedereen. Dat ze het voor zichzelf toepassen be my geust dan zouden er minder problemen zijn (binnen uiteraard de grenzen, doodstraf e.d. zijn nog steeds ontoelaatbaar en ze mogen de rechten van de mensen niet ontnemen, zelfde geld ook voor joden voor als het aan mij lag, maar tegen diefstal, verkrachting e.d. moge ze van mijn part zeker vanuit hun gemeenschap de mensen in de gemeenschap straffen, ons gerecht zal het toch niet doen)

iTrader
    0
    je snapt het precies niet hé, ik zeg dat ze ons de moslimwetten willen opdringen aan iedereen omdat onze maatschappij zo verwerpelijk is terwijl hun 'eigen' mensen (de moslims) voor een aanzienlijk deel van de overlast zorgen waartegen zij zich willen verzetten met moslimwetten hier toe te passen voor iedereen. Dat ze het voor zichzelf toepassen be my geust dan zouden er minder problemen zijn (binnen uiteraard de grenzen, doodstraf e.d. zijn nog steeds ontoelaatbaar en ze mogen de rechten van de mensen niet ontnemen, zelfde geld ook voor joden voor als het aan mij lag, maar tegen diefstal, verkrachting e.d. moge ze van mijn part zeker vanuit hun gemeenschap de mensen in de gemeenschap straffen, ons gerecht zal het toch niet doen)
    Ik denk dat jij het niet goed begrijpt en je vastklampt aan een strohalm. Die mensen die de wetgeving willen invoeren stellen niets voor en kunnen niets maken. Die mensen hebben hun privé-clubje opgericht, net zoals neo-nazi's hun clubje hebben maar dat wil daarom niet zeggen dat ze morgen van Europa een nieuw Derde rijk gaan maken

8 onnozelaars protesteren en zeggen dat ze de sharia willen invoeren en jij ziet dit als een dreiging en dat ze het ons zelf willen opdringen. Die 8 kwibussen gaan niet veel bereiken hoor, ze hebben amper aanhang van hun "eigen" moslimmensen.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    8 onnozelaars protesteren en zeggen dat ze de sharia willen invoeren en jij ziet dit als een dreiging en dat ze het ons zelf willen opdringen. Die 8 kwibussen gaan niet veel bereiken hoor, ze hebben amper aanhang van hun "eigen" moslimmensen

Ik wil dat hier morgen de Chineze wetgeving wordt toegepast en er executies komen --> voel je nu ook maar bedreigd
    manmanman lees toch is tussen de lijnen, als ze dit zouden doen dan zou dit pure hypocrisie zijn, ik zit ni te zeiken van als het lukt e.d. of dat het ooit zover komt, ik wil gewoon zeggen dat het pure hypocrisie is omdat ze zegnne dat moslimwetten het verderfelijke weg zou drijven terwijl een aanzienlijk deel van die verderfelijke delen door moslims zelf is, en dus niet door ons komt. (hence de hypocrisie, hun systeem is beter maar het zijn wel hun mensen die voor een aanzienlijk deel van de problemen zorgen)

iTrader
    0
    manmanman lees toch is tussen de lijnen, als ze dit zouden doen dan zou dit pure hypocrisie zijn, ik zit ni te zeiken van als het lukt e.d. of dat het ooit zover komt, ik wil gewoon zeggen dat het pure hypocrisie is omdat ze zegnne dat moslimwetten het verderfelijke weg zou drijven terwijl een aanzienlijk deel van die verderfelijke delen door moslims zelf is, en dus niet door ons komt. (hence de hypocrisie, hun systeem is beter maar het zijn wel jullie mensen die voor de problemen zorgen)
    Die mensen die de sharia willen invoeren zijn extremisten en met het verderfelijke doelen ze niet meteen op de criminaliteit hoor . Dat is heus niet hun eerste agendapunt, als het überhaupt op hun agenda staat

En stel dat het nu wel één van hun hoofdpunten is, is dat niet bewonderswaardig dat ze de criminaliteit dan willen aanpakken? Was jij niet degene die zei dat ze er niets aandeden, en niet op straat kwamen om zich af te zetten van het geweld? Misschien is hun systeem wel beter en dient het wel ingevoerd te worden om die criminele moslims een halt toe te roepen, want nu kunnen ze hun gang gaan.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Die mensen die de sharia willen invoeren zijn extremisten en met het verderfelijke doelen ze niet meteen op de criminaliteit hoor
    Niet enkel op criminaliteit nee, ook homofilie, maar toch zeker ook op verkrachting en diefstal, ik zal niet ontkennen dat ze extremisten zijn, en slechts een paar pipo's, maar ze zijn zeer zeker ook uitermate hypocriet door te zeggen dat moslimwetgeving alles zou verbeteren terwijl het juist moslims zijn die voor een aanzienlijk deel van die overlast verantwoordelijk zijn.

Als ze dit willen toepassen be my geust maar dan moeten ze zich binnen de letter van onze wet houden, en binnen hun eigen gemeenschap doen en dus niet aan ons opdringen, dat ze eerst dan de hand is in eigen boezem steken. Maar geen enkel juridisch systeem zou moeten vastgepind worden aan een godsdienst, welke de doodstraf zouden invoeren voor abortus en homofilie, wat compleet onnaceptabel is.

iTrader
    0
    Niet enkel op criminaliteit nee, ook homofilie, maar toch zeker ook op verkrachting en diefstal, ik zal niet ontkennen dat ze extremisten zijn, en slechts een paar pipo's, maar ze zijn zeer zeker ook uitermate hypocriet door te zeggen dat moslimwetgeving alles zou verbeteren terwijl het juist moslims zijn die voor een aanzienlijk deel van die overlast verantwoordelijk zijn.
    Zoals aangegeven met de Sharia-wetgeving en het verderfelijke doelen ze niet op criminaliteit eerder op volgende items:

- verhoudingen man vs vrouw
    - erfrecht (geld voor de man)
    - spijswetten (geen alcohol, geen varkensvlees)
    - kledingvoorschriften
    - strafrecht (afhakken van handen en dergelijke) maar dat is niet het verderfelijke in de ogen van een moslimextremist hoor, verre van. Eerdere strafrecht in de zin van overspel (ten nadele voor de vrouwen) of bv bloedwraak. Een diefstal gaan ze niet wakker van liggen.

Approved 9-lifer SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    8 onnozelaars protesteren en zeggen dat ze de sharia willen invoeren en jij ziet dit als een dreiging en dat ze het ons zelf willen opdringen. Die 8 kwibussen gaan niet veel bereiken hoor, ze hebben amper aanhang van hun "eigen" moslimmensen.
    Is in engeland de situatie niet net iets anders ? :]

Member
    iTrader
    0
    dat zeg ik niet, maar in tegenstelling tot de joden doen ze niets speciaals.
    de joden hebben antwerpen zo op de kaart gezet met de diamand, die enkele moslims die toch dokter etc. zijn zijn dit door ons onderwijssysteem e.d. en leveren niet echt iets bij omdat we dat zelf ook allemaal al hadden om het zo maar even te zeggen.

Overigens ik snap dat gezever tussen moslims en joden niet, zitten altijd op elkanders kap maar lijken zo verdomd veel op elkaar. (heb het hier over gelovigen, wat ik niet ben)
    De meeste mensen doen niets speciaal, zijn die daarom minderwaardig?

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blockkiller Bekijk bericht
    De meeste mensen doen niets speciaal, zijn die daarom minderwaardig?
    antwoord niet als je de rest niet hebt gelezen, dat was een antwoord op iemand die zei dat joden niks hebben bijgedragen en enkel voor last hebben gezorgd en dus enkel ongegrond joden wil bashen, waarop mijn weerwoord is dat joden op zich meer hebben bijgedragen dan moslims tot hiertoe, ik heb nergens het woord minderwaardig in de mond genomen dus leg me geen woorden in de mond.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud Bekijk bericht
    Is in engeland de situatie niet net iets anders ? :]
    In Engeland is 30 à 40 % voorstander van de invoering van de Sharia, dit tot bepaalde hoogte (betreft invoering van moslimbanken ,erfrecht en hun eigen rechtbank om geschillen op te lossen). De overgrote meerderheid is nog altijd tegenstander van de Sharia omdat dit de reden is dat velen ook zijn weggegaan uit hun land.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten