Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 85

Discussie: Tolerantie religie

Member Genious's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uranium Bekijk bericht
    Hoeveel keer moet ik het nier nog plaatsen? YouTube - What Famous Men Have To Say About Jews 1-3
    Amai, wat voor een kritische geest moet gij wel hebben dat ge uw mening vormt op basis van een samenraapsel van quotes. (of anders: wat een belediging voor ons dat ge denkt daar mee te ons te overhalen )

Approved 9-lifer noreeeee's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Georges Bekijk bericht
    De holocaust een belangrijk politiek wapen?
    lol een van de wreedste regimes is gelegimiteerd door de holocaust...

Member denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genious Bekijk bericht
    Ok, maar het lijstje met joodse nobelwinnaars is nu juist nog een eind langer bij de minder politiek geladen nobels.

Ik vraag me nu eigenlijk wel af hoe dat komt.
    omdat 90% van de wereldbevolking niet genoeg scholing heeft om in aanmerking te komen en de joden vooral vertegenwoordigd zijn in de rijkere gebieden en dus procentueel gezien veel kans maken om hoog geschoold te zijn.

Lijst van landen naar inwonertal - Wikipedia
    List of Nobel laureates by country - Wikipedia, the free encyclopedia

meer dan de helft van de wereld (china, india indonesie, brazilie, pakistan,
    bangladesh, nigeria, totale bevolking 3,5 miljard) haalt nog geen 2,5% (20 van de 829) van de nobelprijzen.

Approved 9-lifer DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Dit gedeelte van het forum toont toch soms het ergste van een mens. Al die racistische achterklap tegen moslims en joden. Het is echt erg.

Member themummy123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht

En wat hebben moslims nu eigenlijk al bijgedragen voor Antwerpen of BelgiŽ? Ik doe mijn best, maar kan werkelijk niets bedenken. Buiten misdaad, irritatie, seculier middeleeuws gedoe, en een hoop kosten en last moet ik de eerste bijdrage nog tegenkomen.
    Doe uw ogen anders wat meer open.

iTrader
    10 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    omdat 90% van de wereldbevolking niet genoeg scholing heeft om in aanmerking te komen en de joden vooral vertegenwoordigd zijn in de rijkere gebieden en dus procentueel gezien veel kans maken om hoog geschoold te zijn.

Lijst van landen naar inwonertal - Wikipedia

meer dan de helft van de wereld (china, india indonesie, brazilie, pakistan,
    bangladesh, nigeria, totale bevolking 3,5 miljard) haalt nog geen 2,5% (20 van de 829) van de nobelprijzen.
    Ja, maar zelfs binnen de bevolking van ontwikkelde landen zijn die toch waarschijnlijk maar een heel klein % van het total inwonersaantal, of niet?

Approved 9-lifer smitske's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Dit gedeelte van het forum toont toch soms het ergste van een mens. Al die racistische achterklap tegen moslims en joden. Het is echt erg.
    of de kleinzerigeheid van de mens door drect te zeggen van jullie zijn racist terwijl er gewoon punten worden aangehaald die ons storen aan bepaalde mensen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themummy123 Bekijk bericht
    kebapzaken tellen niet mee, dus afgezien van dat en meer criminaliteit in grootsteden kan ik niks bedenken.

Member Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conradus Bekijk bericht
    De ene helft van dat filmpje gaat over usura en dat wordt dan aan de joden aangewreven, maar blijkbaar besef je niet dat enkel zij bankier mochten zijn in de middeleeuwen waardoor het logisch is dat zij dat later ook bleven.

De andere helft is gewoon onzin.
    Woeker is een kwaal en moet bestreden worden. En er schort iets aan het huidige bankierswezen. Joden hebben daar zeker aan bijgedragen, maar het zou natuurlijk overdreven zijn om te stellen dat elke jood een woekeraar is die achter een ander zijn geld aanzit. Niet-Joden gaan evengoed andermans geld aftroggelen.

Eerlijkheidshalve moet ook wel gezegd worden dat de poster van het filmpje zichzelf 'aryan' noemt, wat natuurlijk resulteert in een nogal selectieve keuze aan 'beroemde mensen'.
    Laatst gewijzigd door Avondland; 23 juni 2010 om 09:29

Member nite's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    4
    It takes two to woeker

Member _DM_'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Uranium, als je dan toch filmpjes wil posten: Neem er dan eentje dat niet is gemaakt door iemand met 'Aryan' als naam.

Member Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wijs er mij dan eens op?

Member
    iTrader
    0
    En zoals gezegd slaat de inhoud ook nergens op. Dus zowel uw boodschap als boodschapper zijn onzinning.

Approved 9-lifer SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitske Bekijk bericht
    kebapzaken tellen niet mee, dus afgezien van dat en meer criminaliteit in grootsteden kan ik niks bedenken.
    Afgezien van het feit dat de meeste kebapzaken vlees serveren dat ik zelfs nog niet aan de ratten zou voederen moet ge nu ook niet zeggen dat ze geen zin voor entrepeneurschap hebben hť.

Hoewel men al kan afvragen wie de echte eigenaars zijn van zo'n kebapzaak. Zelfs in de meest vlaamse steden verstaat de helft je nog niet eens als je een bestelling doet.

Approved 9-lifer DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    of de kleinzerigeheid van de mens door drect te zeggen van jullie zijn racist terwijl er gewoon punten worden aangehaald die ons storen aan bepaalde mensen...
    Dit is geen "punten aanhalen":
    Dat ze maar wegtrekken en wegblijven. Helaas is dat arrogante volk nergens anders gewild. Doorheen de geschiedenis hebben ze nog voor niets anders gezorgd dan problemen, dusja.
    Dit is puur de racist uithangen.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud Bekijk bericht
    Afgezien van het feit dat de meeste kebapzaken vlees serveren dat ik zelfs nog niet aan de ratten zou voederen moet ge nu ook niet zeggen dat ze geen zin voor entrepeneurschap hebben hť.

Hoewel men al kan afvragen wie de echte eigenaars zijn van zo'n kebapzaak. Zelfs in de meest vlaamse steden verstaat de helft je nog niet eens als je een bestelling doet.
    doelde erop dat de joodse diamantwinkels antwerpen wel op de kaart hebben gezet, dit zie ik d kebapzaken niet direct doen bij een stad/gemeente (of iets anders behalve criminaliteit)

iTrader
    10 (100%)
    Weblogs
    1
    Het gaat om de inhoud ervan, de poster doet er niet toe. Het is tenslotte gewoon een samenraapsel van citaten. Dat ze selectief gekozen zijn kan wel, maar dan nog geeft het een beeld van hoe bekende personen over de joden dachten.
    En bekende personen zijn juiste personen?
    Hitler, Mao, Pol Pot, Ceauşescu, Franco, Wild Bill Hickok, Calamity Jane, Nero, Susan Boyle, Arthur Conyan Doyle, Dutroux, McVeigh, McCartney...
    Allemaal bekende personen, of het echter verstandig is om u voor veel zaken op wat citaatjes van hen te baseren...

Om maar even op te tonen hoe nietszeggend quotes kunnen zijn:
    • "The Jews generally give value. They make you pay; but they deliver the goods. In my experience the men who want something for nothing are invariably Christians." -George Bernard Shaw
    • "I will insist the Hebrews have [contributed] more to civilize men than any other nation. If I was an atheist and believed in blind eternal fate, I should still believe that fate had ordained the Jews to be the most essential instrument for civilizing the nations ..." -John Addams
    • "if we were forced to choose just one, there would be no way to deny that Judaism is the most important intellectual development in human history." -David Gelernter
    • "The Jews, however, are beyond all doubt the strongest, toughest, and purest race at present living in Europe; they know how to succeed even under the worst conditions (in fact better than under favorable ones) by means of virtues of some sort, which one would like nowadays to label as vices-owing above all to a resolute faith which does not need to be ashamed before “modern idea…

It is certain that the Jew, if he desired-or if they were driven to it, as the antisemites seem to wish-could now have the ascendancy, nay, literally the supremacy, over Europe; that they are not working or planning for that end is equally sure… The resourcefulness of the modern Jews, both in mind and soul, is extraordinary…" -Nietzsche
    • "Wishing to make Speyer into a city, I thought to increase its honor a thousand fold by bringing in the Jews" -bisschop Ruediger

En dat is eigenlijk nog maar de helft van het verhaal waarom dat die quotes niets zeggen. Maar het is zo flagrant dat er nog geen sprake is van over de andere helft te beginnen.
    Gelieve de flauwe opmerkingen rond mijn nick - if any - voor uzelf te houden.
    Het is intussen bijna 10 jaar geleden dat ik hier registreerde en was toen veeleer een inside joke.

Member dJeez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genious Bekijk bericht
    Ik vraag me nu eigenlijk wel af hoe dat komt.
    De lobby zal werken hť... Eens de lijst van genomineerden bekend is begint het pas. Vandaar dat je wetenschappers uit kleine landen ook weinig aan bod zal zien komen, zelfs al verrichten die baanbrekend werk. Overigens zit je nu een religie te vergelijken met inwoners van bepaalde landen, niet elke Joodse Nobelprijswinnaar is/was een IsraŽliet hť. Je kan je misschien ook afvragen waarom er zoveel katholieken zijn die de Nobelprijs hebben gewonnen .

Als je naar de landenlijst kijkt staat IsraŽl 1 prijsje voor op BelgiŽ.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...tes_by_country

iTrader
    10 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dJeez Bekijk bericht
    De lobby zal werken hť... Eens de lijst van genomineerden bekend is begint het pas. Vandaar dat je wetenschappers uit kleine landen ook weinig aan bod zal zien komen, zelfs al verrichten die baanbrekend werk. Overigens zit je nu een religie te vergelijken met inwoners van bepaalde landen, niet elke Joodse Nobelprijswinnaar is/was een IsraŽliet hť. Je kan je misschien ook afvragen waarom er zoveel katholieken zijn die de Nobelprijs hebben gewonnen .

Als je naar de landenlijst kijkt staat IsraŽl 1 prijsje voor op BelgiŽ.

Waarom zouden we ons dat afvragen? Er zijn enorm veel katholieken, dat er dan ook veel nobelprijzen winnen is op zich niet verbazend he.
    En ik maak denk ik nergens de mix-up tussen joden en landen.

Member themummy123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)

Ben jij echt serieus?

Naast zelfstandigen(groente en fruitwinkels, kebapzaken, sportclubs, auto-dealers, restaurantuitbaters, slagers, bakkers, kappers, horecauitbaters, bouwondernemingen(hierin kun je nog dieper in gaan), elektronicawinkels,... ) heb je ook dokters, advocaten, boekhouders, architecten, leerkrachten, parlementsleden,...

Tis niet dat jij er geen kent of ziet dat ze ook niet bestaan.

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ben jij echt serieus?

Naast zelfstandigen(groente en fruitwinkels, kebapzaken, sportclubs, auto-dealers, restaurantuitbaters, slagers, bakkers, kappers, horecauitbaters, bouwondernemingen(hierin kun je nog dieper in gaan), elektronicawinkels,... ) heb je ook dokters, advocaten, boekhouders, architecten, leerkrachten, parlementsleden,...

Tis niet dat jij er geen kent of ziet dat ze ook niet bestaan.
    dat zeg ik niet, maar in tegenstelling tot de joden doen ze niets speciaals.
    de joden hebben antwerpen zo op de kaart gezet met de diamand, die enkele moslims die toch dokter etc. zijn zijn dit door ons onderwijssysteem e.d. en leveren niet echt iets bij omdat we dat zelf ook allemaal al hadden om het zo maar even te zeggen.

Overigens ik snap dat gezever tussen moslims en joden niet, zitten altijd op elkanders kap maar lijken zo verdomd veel op elkaar. (heb het hier over gelovigen, wat ik niet ben)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten