Groen!
PVDA
SPA
CD&V
NVA
Open VLD
LDD
VB
Ongeldig/blanco
Ik mag niet stemmen
Sigaretten zouden gewoon verboden moeten zijn, alleen word daar weinig aan gedaan omdat het opbrengt voor de staat. Eigenlijk zouden we ze moeten aanklagen voor opzettelijke doodslag.
Ik neem mijn woorden terug, dat van die paljas.. Dat was niet correct van me. Het heeft er niets mee te maken maar eindelijk zeg je in mijn ogen eindelijk een keer iets wat ik ergens volgen kan, waar ik de schijnheiligheid ook van inzie. Maar ik stel u in mijn gedachte wel voor als iemand met dreadlocks en een joint tss zijn tanden :/
Verder volg ik u totaal niet. Sociaal anarchisme of zoiets ? Zonder gezag heb je anarchie, anarchie is troubles, want mensen hebben nu eenmaal gezag nodig ? (sommigen toch)
Als dat waar is staan we der slecht voor, ik was van mening dat enkel wij belgen er een soep kunnen van maken.
NVA is the new cool
Inderdaad. Vlaams Belang zonder al het racisme. Was men al jaren op aan het wachten want racisme is enkel cool onder vrienden.
En de extra pro van Vlaams-Nationalisme is dat je nog steeds op een grote groep mensen kan kappen (de Walen) maar dat deze blank zijn dus dat mag.
Nog niet zo lang geleden was er hier een LDD-hype.
Da's ook over, zo te zien.
+1![]()
Ik zal nog maar eens wat reclame maken voor onze groep 9lives - Games Forum - Brabantse nationalisten![]()
Toch al leuke evoluties in het stemgedrag hier. LDD verliest (terecht imo) haar bestaansrecht. Wie weet nog een paar maandjes en we zijn federaal van ons judokonijntjes verlost. VLD wordt beloond, en degene met een degout van VLD door deze actie lopen naar NVA. :')
Als de verkiezingen er ook zo uitzien mogen het van mij meteen ook Vlaamse zijn. ^^
http://www.9lives.be/forum/politiek-...md-vlaams.html
De vorige peiling, kwestie van de evoluties wat te kunnen vergelijken (ok, we komen wel nog 500 stemmen tekort en er ontbreken wat partijen. I blame Time).
Woot ik ben toegelaten hier te spreken, waarvoor dank! ^^
Ik stem LDD, gewoon omda ik J-M grappig vind
(en ik de underdoggs verkies boven de traditionele partijen)
Laatst gewijzigd door smitske; 24 april 2010 om 01:00
't zal de eerste keer zijn dat ik moet gaan stemmen, maar ik heb nu eens echt geen flauw benul op wie dat zou zijn..
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)