|
||||||
| Politiek & Actualiteit - Hier kan je terecht voor ernstige discussies. Aparte registratie verplicht!!!! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | |||||
|
Citaat:
Het staat ongeveer hetzelfde geschreven in alle kranten (voor mensen die iets tegen hln hebben). Wat zijn uw gedachten hierover? Ik vind het persoonlijk positief en was redelijk verbaasd toen ik dit artikel las. Er zouden er zo meer moeten denken van hun kant uit. |
|||||
|
||||||
|
|
#3 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het merendeel van de terroristen misbruikt de islam (en gebruikt haar als excuus) voor politieke doeleinden die helemaal niets of weinig met religie te maken hebben. |
|||||
|
||||||
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#6 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het positieve is dat er vanuit de moslimwereld eens gereageerd wordt op de terreurdaden van moslimextremisten. Die man doet tenminste een poging om iets te veranderen. Minder aanslagen, of zelfs al een ander beeld van de islam bij de bevolking aanbrengen is al iets goed. Zoiets kunt ge alleen maar toejuichen. Overigens, wat een bekrompen denkwijze: "ik denk zo, dus elke mens zou zo moeten denken"... |
|||||
|
||||||
|
|
#17 (permalink) | |||||
|
Citaat:
zeker de westerse toch. Kijk eens naar Al Jazeera, er zijn daar genoeg grote moslims die komen pleiten voor vrede en uitdrukkelijk al hebben gezegd dat hetgeen ze doen niets met de Islam te maken heeft. De koran zegt niet: ga naar Irak en blaas uw eigen onschuldige landgenoten op. Anyway zoals overal zit de VS hier weer sterk tussen. |
|||||
|
||||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
In Arabische landen worden er meermaals protesten georganiseerd tegen het terrorisme en bestaan er verscheidene talkshows over waar men het publiek afkeurt, nieuw is het allesbehalve. Het is nieuw dat het de Westerse wereld bereikt, dat wel ja.
|
||||
|
|||||
|
|
#19 (permalink) | ||||
|
op zich goed nieuws
wat wel niets ana de kern veranderd want er klopt nog altijd iet niet aan de denkwijze 'uit de koran blijkt nergens'. volg toch keer iets anders dan uw boekje man. NB: ie zei er wel bij 'tot ik van het tegendeel overtuigd ben', dan mag het wel natuurlijk, tis gewoon wachten op iemand met een leukere interpretatie. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|