Pagina 212 van 338 EersteEerste ... 112162202208209210211212213214215216222262312 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.166 t/m 3.180 van 5069
    Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pokem0ng Bekijk bericht

Islam onderdrukt wetenschap, geen twijfel daarover. Juist omdat het zo een dominante godsdienst is.
    Gisteren was ik op een lezing over Iran, en daar werd toch wel het tegenovergestelde gezegd. Studenten die daar op de universiteit zitten studeren vooral wetenschappen. En de kwaliteit van de universiteiten is daar zeer goed.

Dat zal waarschijnlijk niet overal zo zijn, maar toch.

*Flickr*
    *Last.fm*
    *XBlive: vloet*

Member zwerver's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ach, het is toch al lang duidelijk? Pokem0ng is een zionistische, racistische jood die de wereld op een vreselijk simpele manier bekijkt door een gebrek aan kennis.

---
    US urges Israel to lift Gaza siege - Middle East - Al Jazeera English
    Obama pledges aid to Palestinians - Americas - Al Jazeera English

Hamas 1, Netanyahu 0 - Haaretz Daily Newspaper | Israel News
    The Israeli blockade of Gaza and all it entailed - the goods forbidden entry, the lies about how there was no humanitarian crisis there - was a form of collective punishment against an impoverished and oppressed population that cast a moral stain on Israeli democracy. Nor did this blockade achieve its promised goals. The Hamas government did not fall, Gaza residents did not rise up against it, and Gilad Shalit is still in captivity. (...)
    Israel tried to maintain a complete closure - and then lost control because of the botched raid. In attempting to show the whole world how "strong" he is, Netanyahu ended up handing victory to Hamas and its Turkish supporters. (...)
    It is not too late to minimize the damage. The government must remove the last remnants of the blockade (...)

In response to Bernard-Henri Levy - Haaretz Daily Newspaper | Israel News
    Demonization? Perhaps, but the way to fight that is by imposing a siege on its arsenal. Were it not for the blockade on Gaza, were it not for the occupation, there would be no cause for demonization. Was it too much to expect of you, once the voice of conscience, to understand that?

Yossi Melman / Basic intelligence work could have averted Gaza flotilla chaos - Haaretz Daily Newspaper | Israel News

Abbas tells U.S. Jews: I would never deny Jewish right to the land of Israel - Haaretz Daily Newspaper | Israel News
    The Palestinian president said during the discussion that he had in the past proposed creating a trilateral commission to monitor and punish incitement, but that Israel did not agree to it. (Je vraagt je af waarom?!)
    Foreign Ministry warned Israel Navy not to raid Gaza flotilla in international waters - Haaretz Daily Newspaper | Israel News

Turkish Doctor Describes Treating Israeli Commandos During Raid - The Lede Blog - NYTimes.com
    Laatst gewijzigd door zwerver; 10 juni 2010 om 10:34

Member themummy123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)

En de islam bestuderen ? no thank u, van alle godsdiensten die ik persoonlijk allemaal achterlijk vind, is Islam aan de top qua idiotisme en invloed daarvan op de samenleving, wat in de meeste islamitische landen vrij duidelijk zichtbaar is
    LOL, terwijl de islam meer autonomie verleende aan andersgelovigen dan omgekeerd? Christenen hadden het beter onder een islamitisch gezag dan moslims onder een christelijk gezag. Leer aub uw geschiedenis.

Member _DM_'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Altijd die zever over de Amerikaanse steun, alsof Israel zonder die steun een slecht bewapend land is.
    Voor zij die denken dat de wapenindustrie het belangrijkste is in Israel:

Economy of Israel - Wikipedia, the free encyclopedia
    My Anime List
    If a man speaks in the forest and there is no woman there to hear him... Is he still wrong ?

Member Pokem0ng's schermafbeelding
    iTrader
    0
    LOL, terwijl de islam meer autonomie verleende aan andersgelovigen dan omgekeerd? Christenen hadden het beter onder een islamitisch gezag dan moslims onder een christelijk gezag. Leer aub uw geschiedenis.
    ik zei nergens dat christenen onder islamitische bestuur het slecht of goed hadden, ik zeg gewoon dat alle godsdiensten achterlijk zijn, maar islam is nog iets meer achterlijk dan de rest.

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    31 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _DM_ Bekijk bericht
    Altijd die zever over de Amerikaanse steun, alsof Israel zonder die steun een slecht bewapend land is.
    Voor zij die denken dat de wapenindustrie het belangrijkste is in Israel:

Economy of Israel - Wikipedia, the free encyclopedia
    Ik denk niet dat Israël ooit de Yom Kippur oorlog had kunnen winnen zonder Amerikaanse wapenleveringen. Maar het is wel hallucinant dat Israël de helft zo groot is als België (met de helft van het BNP) maar er wel in geslaagd is om uit te groeien tot een regionale supermacht in het midden-oosten.

Member themummy123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Handsome Hermit Bekijk bericht
    Gelukkig bestaat er nog zoiets als objectief cijfermateriaal:
    - Levensverwachting: Turkije tussen 70 tot 72.5; Griekenland tussen 77.5 tot 80; Bron.
    - United Nations Human Development Index: Griekenland 0.942, Turkije 0.806; Bron.
    - Percentage van de bevolking dat met minder dan $1,25 per dag moet rondkomen: Turkije >2% <5%, Griekenland < 2%; Bron.
    - Kindersterfte voor bereiken leeftijd 5 jaar: Griekenland 4 /1000, Turkije 22 /1000; Bron en Bron.

Conclusie: Griekenland - Turkije = 4 - 0.

De eerst volgende keer dat je nog eens iets komt beweren, zie dan dat je het kan staven met feiten. Lang leve de onderbouwde mening.
    In gebieden als Zuid-oosten van Turkije is er een strijd aan de gang met terroristische PKK, met steun van bepaalde europarlementsleden(waaronder Belgen) . Zulke oorlogsgebieden hebben natuurlijk een impact in die cijfers.
    + de grens met Armenië is gesloten, wat terecht is ma soit.

Turkije is en blijft de 6de grooste economie van Europa.

laat mij niet lachen aub. Ben 6-7 keer naar Turkije geweest, en het is één van de armste landen die ik ooit bezocht heb. Lage lonen, veel armoede, vrij achterlijke bevolking, geen democratie (probeer es kritiek te uiten op Ataturk). Turkije heeft het economisch iets beter dan de meeste islamitische landen omwille van de ligging, maar toch blijft het een arm land.
    Lage lonen zijn relatief. Iemand met 1000TL(450-500 euro) in Turkije heeft een groter koopkracht dan iemand met 1300-1500 euro netto in de maand in België.

Er zijn Turken genoeg in de media die kritiek uiten op Atatürk, wees maar gerust. Voor mijn part mogen zulke mensen de doodstraf krijgen, maar jammer genoeg is dat niet zo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin Bekijk bericht
    Ik denk dat ik namens de meesten spreek wanneer ik zeg dat het me totaal niet boeit welk land armer of rijker is. Zoveel Turken en Grieken zijn er waarschijnlijk niet in deze discussie. Misschien meer iets voor PM?
    Istanbul is inderdaad een prachtige stad maar het is slechts een zeer klein deel van Turkije. Sowieso is het ´Europese deel` van Turkije welvarender dan het Aziatische deel en is er in de steden meer welvaart dan op het platteland (niet enkel af te meten aan het inkomen aangezien de kosten eveneens hoger liggen!).
    Dat zijn ondertussen al lang achterhaalde feiten. Ga eens naar Eskişehir zou ik zeggen. Dat ligt in het aziatisch deel maar is toch een pracht van een stad. Of ga verder naar het oosten( Kayseri), alweer een pracht van een stad.

hij is duidelijk een turk, en die mensen zijn in zowat alle gevallen niet in staat om hun land kritisch te bekijken. dus ik zal deze discussie over turkije gewoon negeren.
    Waar in Turkije ben jij al geweest?

Ik ben afkomstig uit Griekenland, volgens mij ligt mijn land niet in Oost Europa.
    ah vandaar uw gebrek aan objectiviteit, my bad

Member Gentille's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik zei nergens dat christenen onder islamitische bestuur het slecht of goed hadden, ik zeg gewoon dat alle godsdiensten achterlijk zijn, maar islam is nog iets meer achterlijk dan de rest.
    George Orwell aan het woord

Op elke godsdienst hangt een schandvlek en bij de ene godsdienst is dat niet meer of minder dan bij een andere. Je wringt je hier in allerlei bochten om toch maar de Islam te beschuldigen.

Member zikje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    LRRP http://www.lrrp.be "Our armies do not come into your cities and lands as conquerors or enemies, but as liberators." -- Baghdad, March, 1917 -- (Frederick Stanley Maude)

Member denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themummy123 Bekijk bericht
    Er zijn Turken genoeg in de media die kritiek uiten op Atatürk, wees maar gerust. Voor mijn part mogen zulke mensen de doodstraf krijgen, maar jammer genoeg is dat niet zo.
    en dat soort extremisten laat men zomaar ongecontroleerd in onze maatschappij toe.

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    en dat soort extremisten laat men zomaar ongecontroleerd in onze maatschappij toe.
    Dat is gewoon puberen. Dat hebben onze Vlaamsche jongetjes ook.

Member _DM_'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Ik denk niet dat Israël ooit de Yom Kippur oorlog had kunnen winnen zonder Amerikaanse wapenleveringen. Maar het is wel hallucinant dat Israël de helft zo groot is als België (met de helft van het BNP) maar er wel in geslaagd is om uit te groeien tot een regionale supermacht in het midden-oosten.
    Die oorlog heeft pas geleid tot een verhoging (4X hoger) van Amerikaanse hulp nadat hij afgelopen was hoor.

Wat weinigen weten is trouwens dat Israel aan de VS had gevraagd om de boodschap over te brengen aan de Arabische staten dat ze de Golan-hoogtes en de Sinai wouden terug geven, in ruil voor vrede.
    Dit in 1967.
    De Amerikanen deden dat niet.

De Amerikaanse steun in die oorlog kwam er ook vooral nadat Israel duidelijk had laten merken dat het ofwel Amerikaanse hulp zou zijn, ofwel atoombommen op Syrie, Egypte,...
    My Anime List
    If a man speaks in the forest and there is no woman there to hear him... Is he still wrong ?

Member Pokem0ng's schermafbeelding
    iTrader
    0
    O RLY.

Member zikje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    LRRP http://www.lrrp.be "Our armies do not come into your cities and lands as conquerors or enemies, but as liberators." -- Baghdad, March, 1917 -- (Frederick Stanley Maude)

Super Moderator Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mag ik vragen om je boodschap op een wat minder agressieve manier te verkopen, Pokem0ng? Bedankt.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

Pagina 212 van 338 EersteEerste ... 112162202208209210211212213214215216222262312 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten