Pagina 143 van 338 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.131 t/m 2.145 van 5069
    Member Moto's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ja? Ik zie daar dus niets op é. Een pijl met fire bomb en iemand die iets gooit maar ik zie nergens vuur of iets dergelijks
    Probleem is dat ge waarschijnlijk objectief naar het filmke kijkt
    Dus de soldaten zijn de "Good Guys"
    De mannen op het schip de "Evil Terrorists"

En dan dingen die niet goed zichtbaar zijn zelf invullen

Member zwerver's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _DM_ Bekijk bericht
    Euhm, het is toch perfect te achterhalen ?

YouTube - Roots Club

Uiteraard maar 1 voorbeeld, maar ik dacht dat Gaza bestond uit krottenwijken waar mensen sterven van de honger.
    Zoals ik al zei: het is niet omdat er 1 chique restaurant is, dat alle Palestijnen zo'n maaltijden eten.

Member _DM_'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themummy123 Bekijk bericht
    In gent zijn er ook kromlelijke straten. Ik dacht België 1 van de rijkste landen ter wereld was?
    Je bewijst eigenlijk, waarschijnlijk zonder het te beseffen, mijn punt.

Het is niet omdat mensen in Gaza het enorm moeilijk hebben, dat ze ook sterven van de honger.
    Gaza is geen concentratie-of tentenkamp, waar mensen sterven van de kou.
    My Anime List
    If a man speaks in the forest and there is no woman there to hear him... Is he still wrong ?

Member themummy123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GTM Bekijk bericht
    Neen, dat is al gebeurd, en de publieke opinie koos ogenblikkelijk de kant van de Palestijnen en Arafat.
    Behalve enkele "intellectuele" met stront in hun ogen die denken dat ze de waarheid kunnen door informatie te halen uit Joodse media.

Behalve zij die onmenselijk koud blijven op zulke feiten.

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sinds wanneer maken vredesactivisten trouwens gebruik van geweld? Geen wonder dat de soldaten verrast waren.

Member GTM's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gentille Bekijk bericht
    Ja? Ik zie daar dus niets op é. Een pijl met fire bomb en iemand die iets gooit maar ik zie nergens vuur of iets dergelijks
    Geen vuur waarschijnlijk omdat de fles niet gebroken is, of omdat de molotov slecht gemaakt was.
    Maar het was wel degelijk een vuurbom. Die beelden zijn infrarood. Donker is warm, licht is koud. Kijk nog eens.
    "I would remind you that extremism in the defense of liberty is no vice! And let me remind you also that moderation in the pursuit of justice is no virtue!"
    ~~Barry Goldwater~~

Member Gentille's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluto Bekijk bericht
    Sinds wanneer maken vredesactivisten trouwens gebruik van geweld?
    Sinds vredesactivisten ook mensen zijn en mensen het recht hebben om zich te verdedigen. Vredesactivist of niet als je wordt aangevallen is de meest normale reactie verdediging.

iTrader
    1 (100%)
    Behalve enkele "intellectuele" met stront in hun ogen die denken dat ze de waarheid kunnen door informatie te halen uit Joodse media.

Behalve zij die onmenselijk koud blijven op zulke feiten.
    Dus jij vindt het normaal dat wanneer Israel probeert de onderhandelen, en de Palestijnen niet onmiddellijk alles krijgen wat ze eisen, dat ze dan maar een intifada beginnen?
    "I would remind you that extremism in the defense of liberty is no vice! And let me remind you also that moderation in the pursuit of justice is no virtue!"
    ~~Barry Goldwater~~

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gentille Bekijk bericht
    Sinds vredesactivisten ook mensen zijn en mensen het recht hebben om zich te verdedigen. Vredesactivist of niet als je wordt aangevallen is de meest normale reactie verdediging.
    Rest de vraag alleen of ze werden aangevallen natuurlijk.
    ~~Barry Goldwater~~

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _DM_ Bekijk bericht
    Je bewijst eigenlijk, waarschijnlijk zonder het te beseffen, mijn punt.

Het is niet omdat mensen in Gaza het enorm moeilijk hebben, dat ze ook sterven van de honger.
    Gaza is geen concentratie-of tentenkamp, waar mensen sterven van de kou.
    Het feit dat er weinige rijken zijn wilt niet zeggen dat Gaza een land is van melk en honing.

In afghanistan heb je ook van die luxe villa's. Noord Irak is relatief rijk en veilig in vgl met Zuid-Irak,...that's all yesterdays news. Maar nog steeds sterven mensen daar en een hulpkonvooi niet aanvaarden is een misdaad!!

Approved 9-lifer Gromme's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik kan me niet inbeelden dat Israel niet over de middelen beschikt om een vloot lam te leggen. (of een boot).

Of op z'n minst te wachten op versterkingen en eventueel met aantallen de pacifisiten of activisten schrik aan te jagen. Maar bestormen?

iTrader
    0
    Geen vuur waarschijnlijk omdat de fles niet gebroken is, of omdat de molotov slecht gemaakt was.
    Maar het was wel degelijk een vuurbom. Die beelden zijn infrarood. Donker is warm, licht is koud. Kijk nog eens.
    Geloof je dat nu zelf? Het is wel degelijk een vuurbom? En dit enkel omdat het object zwart is? Eens het is weggegooid zie je het zelf niet meer . Je ziet wat je wil zien. Ik kan daar dus niet uit afleiden dat dat een molotovcocktail of iets dergelijks is en ik denk velen met mij.

En wat zijn die zwarte objecten op 00:30 die precies worden afgevuurd?

iTrader
    21 (100%)
    Dus jij vindt het normaal dat wanneer Israel probeert de onderhandelen, en de Palestijnen niet onmiddellijk alles krijgen wat ze eisen, dat ze dan maar een intifada beginnen?
    Dat praat het embargo toch niet goed?
    Isreal onderhandelen lol. Ze horen daar niet eens thuis, dank u wel westerse imperialisme.

Iran krijgt sancties voor goede intenties(zie nieuws ivm Brazillie en Turkije, en iran), maar Israel steekt van alles uit. Wat gebeurt er? Niks nada noppes. Veel woorden, weinig acties.

iTrader
    0
    Rest de vraag alleen of ze werden aangevallen natuurlijk.
    Als er mannen uit een helikopter boven een schip in internationale wateren komen gekropen dit met wapens weet ik niet hoe ik dit anders moet interpreteren.

Member _DM_'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Het feit dat er weinige rijken zijn wilt niet zeggen dat Gaza een land is van melk en honing.

In afghanistan heb je ook van die luxe villa's. Noord Irak is relatief rijk en veilig in vgl met Zuid-Irak,...that's all yesterdays news. Maar nog steeds sterven mensen daar en een hulpkonvooi niet aanvaarden is een misdaad!!
    Dat zeg ik ook niet, het zijn anderen die beweren dat elke Palestijn honger en kou lijdt.

Interessante link trouwens van Genious, tot zover de 'vredesactivisten' zeker ?
    My Anime List
    If a man speaks in the forest and there is no woman there to hear him... Is he still wrong ?

Pagina 143 van 338 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193243 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten