|
|
#2001 | ||||
|
HLN België - Regularisaties zijn onwettig (1039119)
Klinkt hoopvol, maar het blijft afwachten. :edit: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20091208_012 Klinkt al wat minder hoopvol -_- |
||||
|
|
#2002 (permalink) | |||||
|
Citaat:
'Nuff said. |
|||||
|
|
#2006 (permalink) | ||||
|
Ik heb zonet een opinie gelezen in de standaard over Clouseau. Ik had toch een ietwat kritischer geest verwacht. Samengevat stelt de auteur niets meer dan dat Clouseau al tien jaar optreedt, maar dat ze het verdienen. Geen woord wordt gerept over de geldmachine die erachter schuilt.
|
||||
|
|
#2009 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik weet dat het veel gevraagd is en dat het makkelijker is om die foutieve vertaling te geloven maar lees gewoon eens het wikipedia-artikel. |
|||||
|
|
#2010 (permalink) | ||||||
|
De eerste test van de euro zit eraan te komen. In een van de laatste ontwikkelingen in de systeemcrisis beginnen te problemen van de zwakkere Europese broertjes boven te drijven. S&P heeft de kredietrating van Griekenland van A- naar BBB+ verlaagt, de langetermijnrente voor Grieks staatpapier bedroeg deze middag 5.37%, tegenover 3.12% in Duitsland. Men vreest steeds meer dat het land insolvabel aan het worden is.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door LSDsmurf; 8 december 2009 om 15:49 |
||||||
|
|
#2012 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#2013 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Amerika (en het Westen in het algemeen) worden beschouwd als de meest verantwoordelijke supermacht(en) die ooit in de geschiedenisboeken terecht zijn gekomen. |
|||||
|
|
#2015 (permalink) | ||||
|
De Standaard Online - Bijna 60 procent van de Belgen voorstander van verbod op minaretten
Meep meep. Blijft natuurlijk maar een enquete... |
||||
|
|
#2016 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#2017 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En het Westen meest verantwoordelijke supermacht? Ik weet niet welke geschiedenisboeken jij hebt, maar het Westen heeft al ettelijke miljoenen slachtoffers gemaakt door de eeuwen heen met hun verantwoordelijkheidszin enkel en alleen vanwege zelfverrijking. |
|||||
|
|
#2018 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik heb dit al jaren zo aangevoeld en werd onlangs gesteund in m'n stelling door een boek te lezen over ideeën die de wereld beïnvloedden. En als je er eens over nadenkt is het ook wel zo. Amerika is de eerste supermacht in de geschiedenis die zoveel ZOU kunnen forceren, gebieden veroveren, naar z'n hand zetten als het wou, maar die er in verhouding het minste gebruik van gemaakt heeft. Dit duidt op een duidelijk verantwoordelijkheidsbesef die ze hebben opgenomen en die zelfs ook bevestigt wordt door de anti-Amerikaanse zijde. Die zeggen dat Amerika "de politie van de wereld speelt", en dat is inderdaad zo. Alle vorige supermachten speelden namelijk "de gangster van de wereld". En laat me dat zelfde gevoel nu niet hebben bij Iran. En dat gevoel is gebaseerd op objectieve waarnemingen als gebrek aan mensenrechten, gebrek aan constructieve houding, holocaust ontkennen, israël die van de kaart geveegd moet worden, ondemocratische verkiezingen, en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. |
|||||
![]() |
| Labels |
| randnieuws |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/politiek-actualiteit/611526-de-marge-van-het-nieuws.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| De ijsberg genaamd werkloosheid | Econoshock.be | This thread | Refback | 6 januari 2010 19:58 | |
| landover SPECIAL OLYMPICS | BoardReader | This thread | Refback | 22 december 2009 23:54 | |
| Griekse tragedie ? | Econoshock.be | This thread | Refback | 8 december 2009 17:35 | |
| Welkom op GDMCafé! | Post #0 | Refback | 17 september 2009 17:42 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|