Pagina 19 van 65 Eerste ... 915161718192021222329 ... Laatste

Discussie: Uitlaat v2

Hyppocritten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    Limewire daarentegen zit wel vol met zooi, maar mensen die op die manier downloaden verdienen ook gekloot te worden I guess
    Imo ben ik gekloot lol, en ik gebruik dat al 10j+ niet meer. Was hot na napster maar duurde niet lang. Dat illegaal downloaden verliesmakend is voor multinationals etc, is ook crap. Dingen die mensen downen zouden ze nooit offi kopen. Dingen die ze nu downen en super vinden kopen ze nu extra. Best grappig want illegaal downloaden en de tegenmaatregelen zijn atm een miljoenenbuisiness geworden. Mijn budget voor software, muziek, films is echt niet verminderd met de opkomst van breedband. Al die zever daarrond is erg retarded en vooral marketing (publiciteit) gericht.
    ~ The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates
    ~ Everyone is a hypocrite... - H.

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hyppocritten Bekijk bericht
    Imo ben ik gekloot lol, en ik gebruik dat al 10j+ niet meer. Was hot na napster maar duurde niet lang. Dat illegaal downloaden verliesmakend is voor multinationals etc, is ook crap. Dingen die mensen downen zouden ze nooit offi kopen. Dingen die ze nu downen en super vinden kopen ze nu extra. Best grappig want illegaal downloaden en de tegenmaatregelen zijn atm een miljoenenbuisiness geworden. Mijn budget voor software, muziek, films is echt niet verminderd met de opkomst van breedband. Al die zever daarrond is erg retarded en vooral marketing (publiciteit) gericht.
    da's echt zo'n bullshit he

ja er zijn mensen die meer kopen door dingen te kunnen checken of ontdekken door het eerst illegaal te downloaden, maar de meerderheid downloadt gewoon muziek, film, games om er geen geld aan te hoeven geven. En ik ben er een van

aantal films gekocht laatste 5 jaar: 0
    CDs: 0
    PC games: 1, nl. Battlefield 3

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Ook de oude media moet meegaan met de tijd en creatief zijn in het behalen van winsten. Overigens doet die mediabusiness het niet slecht als zelfs bieber multimiljonair kan worden.

Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben een van die weinigen die wss meer muziek koopt na dl'en dan voordien.
    Maar enkel omdat ik me een cheap-ass voel als ik met gekopieerde cd's in men auto zit

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit Bekijk bericht
    Ik ben een van die weinigen die wss meer muziek koopt na dl'en dan voordien.
    Maar enkel omdat ik me een cheap-ass voel als ik met gekopieerde cd's in men auto zit
    kheb zo'n fm streamerke voor in auto en daar sluit ik men iphone op aan. is echt nice

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    aux hier met iphone ftw

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    da's echt zo'n bullshit he

ja er zijn mensen die meer kopen door dingen te kunnen checken of ontdekken door het eerst illegaal te downloaden, maar de meerderheid downloadt gewoon muziek, film, games om er geen geld aan te hoeven geven. En ik ben er een van

aantal films gekocht laatste 5 jaar: 0
    CDs: 0
    PC games: 1, nl. Battlefield 3
    En wat zou je kopen zonder te downloaden?

iTunes is het ideale buisinessmodel voor muziek atm.
    Je hoeft je huis niet uit. En brengt veel op.

Vele gebruikers+kleine bedragen easy online te betalen+product voor hun neus leggen, is de manier om veel geld te verdienen in de huidige maatschappij.

(Foto's kunnen afhalen btw thnx )

iTrader
    12 (100%)
    En wat zou je kopen zonder te downloaden?

iTunes is het ideale buisinessmodel voor muziek atm.
    Je hoeft je huis niet uit. En brengt veel op.

Vele gebruikers+kleine bedragen easy online te betalen+product voor hun neus leggen, is de manier om veel geld te verdienen in de huidige maatschappij.

(Foto's kunnen afhalen btw thnx )
    sowieso meer games.
    Film wsl nooit, maar dat zou ik wel huren en af en toe eens een CD

en je zegt het zelf, via iTunes kan je redelijk goedkoop aan muziek raken, maar dat doen nog steeds veel mensen niet omdat het gewoon gratis kan

software ook trouwens. Office, virusscanner etc. koop je gewoon niet meer

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Feit is dat tegenwoordig sommigen een cd uitbrengen met maar 2 goede liedjes en 45 min muziek in totaal. Daar weiger ik dus geld aan uit te geven.

iTrader
    0
    Waarom zou je virusscanner kopen als de beste particulieren gebruikt als "Beta"-testers (Avast btw). Openoffice kan leven van donaties...

En het is niet helemaal waar wat je zegt. Voor breedband werden CD's aan elkaar uitgeleend. Gingen we naar de bib voor ze te lenen/kopiëren enzovoort. Voor games gingen er floppies rond. Voor CD's platen en cassestes same thing, en namen we de liedjes op van de radio... luisterde we eerst in de winkels. Illegale kopies hebben altijd bestaan. Niemand koopt iets om het uit te proberen of je budget ervoor moet echt groot zijn of een 'collector'. En we kopen iets als we het echt goed vinden niet? Breedband is daar echt niet de oorzaak van, het is gewoon een aanvulling. Hierdoor komen we zeker en vast meer in contact met andere producten. En dan nog, de gemaakte winsten zijn absurd! Ze moeten verdomme maar realistisch blijven met hun marges. Waarom moet een muzikant, filmster, auteur, productontwikkelaar miljoenen verdienen per jaar? Iemand die in een productielijn staat moet ook hard werken en zijn verantwoordelijkheid voor zijn gezin is even groot. Enfin heel andere discussie.

BTW het overgrote deel van de breedband gebruikers heeft geen idee waar ze iets moeten gaan downloaden.

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    limewire toch?

iTrader
    12 (100%)
    Waarom zou je virusscanner kopen als de beste particulieren gebruikt als "Beta"-testers (Avast btw). Openoffice kan leven van donaties...

En het is niet helemaal waar wat je zegt. Voor breedband werden CD's aan elkaar uitgeleend. Gingen we naar de bib voor ze te lenen/kopiëren enzovoort. Voor games gingen er floppies rond. Voor CD's platen en cassestes same thing, en namen we de liedjes op van de radio... luisterde we eerst in de winkels. Illegale kopies hebben altijd bestaan. Niemand koopt iets om het uit te proberen of je budget ervoor moet echt groot zijn of een 'collector'. En we kopen iets als we het echt goed vinden niet? Breedband is daar echt niet de oorzaak van, het is gewoon een aanvulling. Hierdoor komen we zeker en vast meer in contact met andere producten. En dan nog, de gemaakte winsten zijn absurd! Ze moeten verdomme maar realistisch blijven met hun marges. Waarom moet een muzikant, filmster, auteur, productontwikkelaar miljoenen verdienen per jaar? Iemand die in een productielijn staat moet ook hard werken en zijn verantwoordelijkheid voor zijn gezin is even groot. Enfin heel andere discussie.

BTW het overgrote deel van de breedband gebruikers heeft geen idee waar ze iets moeten gaan downloaden.
    al mijn vrienden zijn mongolen op vlak van computers maar weten goed genoeg waar films te downloaden.

Zelf iets downloaden is veel makkelijker dan alles te moeten gaan lenen.

Waarom zou de industrie ten strijde trekken tegen iets wat volgens u superhard in hun voordeel werkt? Dus die bedrijven die - volgens u - enkel uit zijn op winstbejag zouden niet gewoon even overwegen om het door de vingers te zien om zo meer winst te maken?

Die mensen zijn zo dom en die enkelen die op fora beweren dat de industrie zo nog meer geld schept hebben het licht gezien

Als je dat gelooft Hangover 2 nigger please (lezley chow) - YouTube

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Als je ziet wat het tegenwoordig kost om een artiest live te laten performen voor 1 uur dan val je soms achterover. Het verschil is gewoon dat artiesten nu bijvoorbeeld 1 miljoen zullen verdienen ipv 10 miljoen.
    Ik vind dat legaal downloaden gedoe zo achterbaks. Wat ik wel vind is dat jong talent moet gesteund worden dus als er een jonge belgische opkomende groep is die ik goed vind zal ik die cd zonder problemen kopen

Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waarom moet een muzikant, filmster, auteur, productontwikkelaar miljoenen verdienen per jaar? Iemand die in een productielijn staat moet ook hard werken en zijn verantwoordelijkheid voor zijn gezin is even groot. Enfin heel andere discussie.
    Echt een discussie lijkt me dat nochtans niet. Omdat iemand te veel verdient in onze ogen moeten we zijn producten maar stelen? Zelfde met het argument "het is niet goed genoeg om te kopen", lijkt me ook niet echt een reden om het dan maar te stelen.

Het alternatief is niet illegaal downloaden, maar het gewoon nie in huis halen.

(Ik ben natuurlijk even schuldig, maar ik zoek er alleszins geen excuus voor :] )

Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Het leven is al duur genoeg dat ik niet voor muziek/films ect ga betalen als het easy gratis online te vinden is. Noem het stelen of whatever, ik care gewoon niet om de portemonnee van muzikanten/producers maar wel om men eigen portemonnee!
    Games daarentegen koop ik wel origineel omdat ik nu eenmaal graag op 360 game en niet vanachter men pc.

Wees gewoon eerlijk, bijna niemand caret er gewoon om dus blijven ze downloaden.

edit: Wie was ook weer moslim hier op het forum?
    Heb een interessant vraagje voor hem.
    XBL: HerbDoctorKrul

Pagina 19 van 65 Eerste ... 915161718192021222329 ... Laatste

Regels voor berichten