Alé mannen, moet dat nu echt. Deze hand is zo onstandaard als iets, een juiste play lijkt me sterk. Three handed wou ik op de flop enkel afcallen om te zien wat er nog kon evolueren, de lage bet(4c in pot van 33) van de initial raiser leek me meer een scarebet(typisch voor 2NL, ze leaden om dan te folden bij een reraise) dan een omfgplscallmeivegotthenuts. A of K hartes ging ongetwijfeld groter de flop gebet hebben, of mss zelfs gecheckt hebben. Als ik dan raise heb ik wss hem niet mee, en de andere zal nog vlugger weg zijn. Dan bet hij 6c in de pot, wat voor lulkaarten hij daar ook heeft, ik hoop dat hij nog ietwat deftig hit, en indien hij het al heeft zal het geld er sowieso wel op de river ingaan. Alsook hou ik zijn maatje links van hem aan het lijntje.
Op lowstakes speel ik in 99% van de gevallen nononsens poker, maar dit is een van de handjes die je gewoon eens wil zien uitgespeeld worden.
@Boris, ino, ik ben zo vlug mogelijk een roll aan het opbouwen, ik zit nu aan 15k handen 20bb/100, dus bijna 10nl (zit nu 8 zoom tafels 2/5 nl te spelen)
Nog een ding, als ik ooit run live als ik op zoom run ivm flopped sets, pleeg ik zelfmoord. Runner runner flush ftw.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren