Leuke beat voor Rodriguez. Uit als 9de AA<KK pfai
Leuke beat voor Rodriguez. Uit als 9de AA<KK pfai
Gisteren en vrijdag een €110 meegedaan op die GUKPT. Wat een belachelijk niveau, de gemiddelde $5 tourney op Stars heeft een hoger niveau. Spijtig dat het complete crapshoots zijn met hoge variance. Jammer dat ik ook als een dode hond run..
Pokerstars tournaments, not sure if levelwar or calling pushing real lightly![]()
Zeg EvilFo, hoeveel moet ik roepen aan een tafel eer je het ziet?(of zie je toeschouwers chat niet?)
Kzit ook in de 21$. Atm 24ste
Wie we daar hebben. Ik ken haar ex, dus aan het babbelen geslaan![]()
Laatst gewijzigd door waffel; 10 juni 2012 om 18:43
lol ik zie chat niet man![]()
Hehe dacht wel![]()
wafel playboy, heb je haar nr?
nee plots geswitched van tafel man
over switchen gesproken, de doomswitch werd eventjes aangezet en ik lag er geliiijk uit
Sunday million is al 45 minuten bezig en nog altijd dikke overlay? :o
deeb en ivey ft 10k plhe
500gs up top
livestream http://www.wsop.com/2012/live-video/...aspx?TID=12117
Laatst gewijzigd door nunji; 11 juni 2012 om 01:23
sick hopelijk shipt deeb ^^
ben ook aan het kijken, deeb wel extréém short, ziet er niet goed uit voor 'm
helmuth trouwens 1ste in de razz, zou zijn eerste non holdem bracelet worden, alsook ivey zijn eerste holdem bracelet
lol 3 players van men fantasy team aant final tablen ^^
lol deeb ai met T9s vs AQ en tien op de river![]()
Onze twee goede vrienden Ivey en Phil zijn allebei een plaats verwijderd van een bracelet blijkbaar.
wow Ivey, grote fout daar
flop QAx, bet call ivey, turn T(flushdraw) check bet ivey reraise, call ivey, river check... check
gozer wint met king hoog, Ivey ziet er zelfs met zijn solid pokerface maar vies uit, geen flauw idee wat ie had lol
Laatst gewijzigd door waffel; 11 juni 2012 om 09:58
Live stream werkt ni voor event 18. Laatste hand van 17 nog net gezien, zonde van Ivey
Hopelijk wint hellmuth eindelijk nr 12
![]()
Op dit moment bekijken 3 gebruikers deze discussie. (2 leden en 1 gasten)