op de site van wsop zelf
Official World Series of Poker Online
hahahahaha felix de euroslut![]()
Iemand die me kan helpen met volgende, ivm spelen bij Pokerstars (1e keer)
- Stortingsbonus?
- Rakeback?
- Algemeen spelersniveau (gemiddelde stakes)
Stortingsbonus: once in a while I guess
Rakeback: none, er is wel een vip systeem wat je naargelang hoeveel FPP je haalt een bepaald % oplevert. Maar zolang niet beter dan Gold haalt is dit echt niet de moeite waard imo.
Spelersniveau: Redelijk hoog. Alleszins hoger dan op alle andere kleinere sites.
Op Poker Videos staat de EPT in berlijn online. Da's de editie waar Davidi de triple crown pakt met het te winnen.
11 minuten ver zegt de commentator dat België gezien wordt als de beste pokernatie??
ah
yuk lelijk voor Negreanu in de 1.5k pl holdem 5/639 AQ<AJ pfai(4bet) board TQ92K
Laatst gewijzigd door waffel; 2 juni 2012 om 01:58
As things turned out, the old record of seven hours was a mere sprint compared to the brain-mashing 9-hour and 25-minute marathon death match that took place in the Amazon Room at the Rio in Las Vegas on Sunday.
41/303 $22
benelux representing, ik en twee hollanders op dezelfde tafel en nemen voorlopig de top3 in haha
een wonder dat ik er nog altijd in zit eigenlijk:
QQ<AA board (ong) 26489 gelukkig enkel gecalled op river
A6<AJ AJ limpt, ik check bb. flop A6x, bet call turn J, bet minraise, fold
QQ<22 pfai x2xxx
QQ<KK pfai
oke final table eindelijk
Laatst gewijzigd door waffel; 6 juni 2012 om 01:58
Twas iemand die ik kende toevallig, daarom dat hij ook zen hand toonde op het einde. Is een heel solid player, wel geen idee waarom hij AJ limpte. (laat staan in EP, ma soit)
http://www.pokerhand.org/?6403798
Toen ik callde zei ik, good luck with your J rag![]()
Laatst gewijzigd door waffel; 6 juni 2012 om 10:09
wat een gespew is me da
Klopt. Kreeg de indruk dat hij plots naar bedje wou gaan.
Vraagje trouwens nunji: hij deed dat wel vaker, niet opvallend veel na elkaar, maar af en toe eens. Is dat dan ook spewen? Want soms had hij echt wel een grote hand die hem afbetaald kreeg, waardoor hij ook zo ver geraakte. Hij had waarschijnlijk agressiever moeten zijn postflop (zeker op paired board), zodat het niet als spewen gezien wordt zeker?
Laatst gewijzigd door waffel; 6 juni 2012 om 15:04
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)