Hij wint zen 2de scoop al! Baas!
Zullen daar beelden van zijn? Een 8k+ veld man.
Viktor "Isildur1" Blom wins SCOOP-2 for $247,200 - Free Poker Videos - Watch Poker Videos for Free
Spoiler:
Vier uur later.
Die Spanjaard heeft de run van zijn leven gehad op het einde. Ik was bigstack vanaf 20/217. Hij had toen iets van 15bb gok ik. Vanaf dan is hij eigenlijk alleen maar naar boven gegaan. Toen hij rond 40bbs kwam, kraakte hij mijn KK met AQ pfai. Ik ben toen nog voor de final table terug chipleader kunnen worden (t.e.m. heads-up), maar die kerel bleef maar stijgen met ofwel geluk ofwel monsters tegen tweede monsters. Heads up heb ik een uur tegen hem gespeeld, en telkens als ik hem had klom hij terug naar boven op welke manier dan ook. Mentaal was dees toch wel de zwaarste heads up van me leven, jezus. Dan uiteindelijk pretty standard eruit gegaan, hij gaat all-in met 55pf, ik had A7, nutteloze board gg!
Laatst gewijzigd door waffel; 9 mei 2012 om 05:20
Lol isildur, WAT EEN BAAS!
En waffel, amai gij zijt pro! Hoe je die twee handen speelde, doet niemand je na.
Dat was duidelijk voor de lol. Mijn focus was op andere dingen op dat moment. En eigenlijk had ik niets te zoeken in dat tornooi, ik schreef me daarvoor in omdat ik het plezant vond zeker.
Er zal altijd werk aan mijn spel zijn, maar zo'n "fouten" maak ik toch niet meer moedwillig ze![]()
Laatst gewijzigd door waffel; 9 mei 2012 om 15:30
Op sharkscope zie je ook al geen results van fish..
aha , een niet actieve crew member.
Dewey die nog reageerd voor mij... says enough
LHE is vrij ugly geworden sinds black friday.
Weinig fish, weinig games, regs die ofwel serieus beter zijn geworden en/of zijn down gemoved.
Ik denk niet dat er tegenwoordig nog grinders op 5/10 of 3/6 zijn die een winrate hebben pre-rakeback.
Met table/seat selection is het nog wel te doen though.
Zelf heb ik ook serieus aan m'n game gewerkt. Voorlopig haal ik een kleine winrate, maar ik heb nog niet echt veel volume gehaalt dit jaar.
Al goe dat je dan niet 1 à 2 jaar geleden pro bent gegaan![]()
[1:24:34 AM] shaundeeb: weeeeeeeeeeee
[1:24:36 AM] felix: siiiick
[1:24:37 AM] uhbigtex: legend
[1:24:38 AM] felix: congrats buddy
[1:24:39 AM] shaundeeb: who wants to go drink
sickkkkkkkkkk, shaun fucking deeb wint effe zijn 3de scoop van de series