Alleen winnende spelers kunnen storten met bancontact ( regel van kansspelcommissie)
Alleen winnende spelers kunnen storten met bancontact ( regel van kansspelcommissie)
kzou zelf nie weten waar die code in te vullen, kheb gewoon gestort, eem mailke gestuurd en 5min later was het in orde
khad zelfde probleem met MAX200
Hello Felix,
Thank you for your message.
Can you try "MAX250" for us please, my apologies for the inconvenience.
Let me know if you can process your deposit this way.
Regards,
Wendy L
PokerStars Support Team
Kheb ier al een schijfke vrijgespeeld ze mannekes
MAX250 werkte ook niet, maar support heeft gezegd van gewoon te storten zonder code en ze gaan de bonus manueel op mijn account zetten straks.
Twoplustwo gehackt. Verander u pass alsge dezelfde had erges anders.
Jep, had zelf random pw, dus kzit safe![]()
Nog eens een deep run in een tourney. In de 30 R&A, maar word uiteindelijk zesdes met KK in de bb tegen 22 in de sb. 5bet, call villain, en dan push all-in op flop van hem, set 22 op droge board. Had ik de pot twee ronden ervoor gewonnen was ik niet busto gegaan. UTG minbet en 3 callers, ik call uit de bb met 97s. flop Q77. Er wordt gecheckt tot de sb, die beslist van eerste keer all-in te gaan. Ik call uiteraard, en hij toont AQ. Queen op de turn. En als we nog verder als-als spelen, dan was ik zeker niet busto gegaan indien diezelfde persoon uiteindelijk zijn QQ zou gewonnen hebben tegen TT pfai tegen de man die me uitschakelde (ook toen hitte hij set).
Net geen stoefthread, ook geen uitlaat. Positief punt erbij is ook dat ik geen rebuy noch add-on heb gedaan.
JOEW
Laatst gewijzigd door waffel; 1 mei 2012 om 14:36
omfg niet rebuyen en addon in een cube.
shame on you
Die promo van pokerstars van die 200 euro reload bonus. Kan ik die ook gebruiken en gewoon in $ storten ? Ik wil niet gescrewd worden van de conversie van euro naar dollar![]()
Je kan enkel met Mister Cash storten, tenzij je een dollar rekening hier in Belgie hebt is er geen prob
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)