lol, daarnet een account aangemaakt op pokerstars.be en zie dat cashgames belachelijk soft zijn, ongelofelijk veel fish, precies alsof ze allemaal kindjes zijn die van fb komen (€0.10c game toch)
lol, daarnet een account aangemaakt op pokerstars.be en zie dat cashgames belachelijk soft zijn, ongelofelijk veel fish, precies alsof ze allemaal kindjes zijn die van fb komen (€0.10c game toch)
Hoeveel tafels op verschillende stakes runnen er?
weinig tafels, maar nog nooit zoveel calling stations gezienze callen alles, dus limp in, flop the nuts en raise, is wat ik gedwongen word om te doen, en het werkt lekker
ja het is supersoft op .be maar runde er kut en was er instabroke lol![]()
Welk verschil is er eigenlijk tussen de .be client en de .com client?
Ik speel afaik op de .com client.
wij zijn er met 9 op tafel, stats zijn: plrs flop 48%, avg pot €4 voor 10c game!
Wat valt daar niet aan te snappen? Hij wil gewoon rijk worden
zelfs voor 65k inkopen op euromillions is nog meer EV+ wss
So sick! Ik start gisteren om 18u15 de $11 Deepstack op stars. Duurt dat tornooi 17 uur lol! Lag pas om 12 uur daarstraks in mijn bed!
On the other hand:
Dear Chickenlal,
You finished the tournament in 2nd place. A USD 1,558.20 award has been credited to your Real Money account.
Lol know how you feel! Gisteren rond 00:00 ook besloten om een tornooike te doen, duurde die shit tot 8uur vanmorgen terwijl ik moest werken 's morgens de volgende dag... Uiteindelijk 9des geworden (TT<88 tegen bigstack) en 160 ($5bi) kunnen sjiepen.
congrtz
Stan James bonus gecleared
26202 hands --- rake: 1526 dollar
profit: +423 dollar (stond +2.5k en dan mayhem op weekje 200NL- aangepast aan eurokoers)
bonus: +1000
rakeback: +-700/800 dollar
= 2.2k profit
fail
Laatst gewijzigd door CuRv3; 26 juli 2011 om 15:24
Heel usefull thread voor alle smallstakes grinders imo.
KLIK
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)