redblull is schorriemorrie
redblull is schorriemorrie
ye heb HIMYM gekeken en dan terug m'n bed in dus toch nog 2.5u geslapen gelukkig.
Na de update van pokerstars een week terug krijg ik HEM niet meer aan de praat.
Zal ook wss niet meer lukken aangezien het gwn een PC2 key was die ik gekregen had (van anto dacht ik?) en ik moet "heractiveren". Wat enkel maar errors oplevert.
Dus nu ff aan het rondkijken of ik me HEM2 aanschaf of pokertracker4 binnenkort.
Al zoveel goeds gelezen over pt4 beta dat ik wss hiervoor zal gaan.
Iemand ervaring met pt4 hier?
ik zou pt4 gaan, want hem2 ziet er maar kut uit. Wel wachten to the tuit komt imo
Het zal pt4 worden.
Alleen al omdat pt4 veel sneller blijkt te zijn dan hem2, nu zelfs al tijdens de beta voor pt3 users.
En omdat er een soort sng wizard geïntegreegd is, waardoor ik toch al weer een app minder op moet hebben. Ook schijnt pt4 toegankelijker, makkelijker in gebruik te zijn dan hem2.
tuit?Wel wachten to the tuit komt imo
wel wachten tot het uit komt imo
Ah lol, vond het al vreemd "the tuit"![]()
Ik heb onlangs HM2 gekocht en kan het absoluut niet aanraden. Ik gebruik zelfs terug HM1 nu. PT4 ziet er wel goed uit idd.
De regel van CuRv3: spa ties voor elke t.
omdat ik niet de minste ben deel ik dit ook met jullie! Zusje kwam net of ze m'n credit card mocht lenen, want zat op zo'n vrouwensite en staat een handtas (99,99% zeker) foutief geprijst voor 0 euro. Kan hem dus gewoon bestellen en enige wat je moet betalen is 5 euro verzendkosten.
Doe je vriendin een cadeautje ofzo, want het is crisis ook in de pokerwereld!
ZaZa
Ok ff snel een vriendin zoeken![]()
Badoo.be
Easy ship
prijs is aangepast.
40 euro!
nou hopelijk hebben er toch een paar van kunnen profiterennu hopen dat ze aankomen haha
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)